Pierwszy dzień w U.A

1.7K 116 24
                                    

-Wstawaj!- ktoś zaczął cie szturchać i krzyczeć
-Chwila ...- powiedziałaś ospale
-Żadna mi chwila bo dziś masz pierwszy dzień szkoły - powiedział twój brat - i wiesz dobrze o tym że jak ty się spóźnisz to ja też
-Dobra- powiedziałaś lekko się podnosząc do siadu .
-Super a teraz ubieraj się śniadanie jest na dole - powiedział o wyszedł z pokoju . Twój brat jest od ciebie starszy o 2 lata i chodzi do ostatniej klasy U.A . Jest z ciebie dumny że twój talent i Quirk został doceniony przez szkole i będziesz mogła zostać bohaterką , ale ty nigdy nie pragnęłaś nią zostać . Po prostu była okazja dostać się do dobrej szkoły i ty ją wykorzystałaś . Odrazu wiedziałaś że nikt w klasie raczej cie nie polubi , byłaś do tego przyzwyczajona . Zjadłaś śniadanie i ruszyłaś pieszo z bratem do szkoły .
-Stresujesz się - zapytał się ciebie chłopak
-Czemu niby miała bym ?- zapytałaś
-No nowa szkoła i inne takie - powiedział
-Nie stresuje się bo na pewno będę w klasie z Deku lub Katsukim - stwierdziłaś
-Albo nie i co wtedy poczniesz ?- zapytał . Jego dochodzenia zawsze cie wkurzały ale twój brat był jednym z nie licznych osób której odpuszczałaś swoje ataki agresji
-Będę żyła jak by nikt poza mną na tej planecie nie istniał- taki typ odpowiedzi bardzo pasował do ciebie . Zawsze miałaś wyjebane na ludzi , ale kiedy ktoś cie zaczepia lub co gorsza przeszkadza w czymś wkurzałaś się i byłaś nawet w stanie zabić .
Doszliście w spokoju do szkoły . Brat cie odprowadził pod twoją klasę . To teraz trzeba wejść do środka- pomyślałaś i westchnęłaś . Ruszyłaś na przód i rozsunęła drzwi . Rozejrzałaś się po klasie , twoją uwagę przykuł Katsuki siedzący w ławce na którego krzyczał jakiś okularnik . Stwierdziłaś że to nie twoja sprawa i szukałaś wolnej ławki . Usiadłaś za jakimś blondynem z błyskawicą czarną na włosach .Kiedy mu się przyjrzałaś odrazu wiedziałaś że to jest Denki Kaminari . Poznałaś go w wakacje nad morzem był on bardzo wkurzający i głupi ale w pewnym momencie pogodziłaś sie z jego istnieniem i nawet zaczęłaś z nim gadać . Przez cały czas jak siedziałaś w ławce myśląc o niczym czułaś na sobie czyjś wzrok . W pewnym momencie rozejrzałaś się po klasie i okazało się że przyglądał się tobie mały dziwny chłopak z kulkami na głowie . Zaczęłaś przyglądać się temu na co wpatruje się w tobie i zauważyłaś że patrzył ci się na biust . W sumie dziwnie założyłaś mundurek ale nie sądziłaś że ktoś będzie się tak temu przyglądał . Założyłaś go tak że było ci widać górę biustu bo miałaś odpięte dwa guziki koszuli . To był twój styl ubioru . Nigdy nikt się tak na to nie patrzył odrazu wiedziałaś że to typowy zboczeniec . Wstałaś z krzesła i ruszyłaś w jego stronę . Kiedy byłaś przy jego ławce lekko się pochyliłaś aby móc zniżyć się do jego wzrostu . Ten wyciągnął rękę w stronę jednej z twoich piersi i już prawie dotknął gdyby nie twoja szybka reakcja złapałaś go za kołnierz podniosłaś do gury i rzuciłaś nim na jakąś bronzowowłosą dziewczynę . Ta zaczęła panikować a ty miałaś z niej taki ubaw oczywiście każdy popatrzał się na ciebie jakbyś była złoczyńcą bez uczuć ale tobie to nie przeszkadzało . Zaraz usłyszałaś też znajomy tobie śmiech należący do Katsukiego . Teraz klasa patrzyła się no na ciebie to na blondyna . Nagle w klasa się uciszyła bo usłyszał otwierające się drzwi i zobaczyłaś w nich Izuku . Brunetka wstała z podłogi i widocznie kierowała się w jego stronę ale ty byłaś tak szczęśliwa że jesteście w jednej klasie że pobiegłaś do niego .
-Izu-kun - krzyknęłaś podbiegając do chłopaka
-[T/I]-san - krzyknął i cie przytulił
Brunetka nie wiedziała co się dzieje tak jak reszta klasy bo przecież gdzie podziała się ta agresywna dziewczyna z przed paru minut .
-Bardzo się cieszę że jesteśmy w jednej klasie - powiedziałaś z wielkim uśmiechem na twarzy . Zielonowłosy to była jedyna osoba dla której nigdy nie byłaś agresywna nigdy na niego nie krzyczałaś . Nie wiedziałaś że ktoś kogo znasz tak samo długo jak zielonowłosego też pragnął takiej uwagi i reakcji na jego widok .

Przyjaciele na zawsze -sad-Katsuki Bakugo x reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz