Bakugo nauczył się w tym tygodniu tego, że nigdy nie można lekceważyć twoich słów . Dwa dni po ustaleniu, że nauczysz się jeździć na desce naprawę zaczęłaś to robić. Okazało się że Denki potrafi jeździć, a nawet robić pare trików . Zaproponował ci naukę, a ty od razu się zgodziłaś . Oczywiści Bakugo też kazałaś być z tobą na parkingu na którym Denki uczył cie jeździć . Katsuki tylko asekurował cie abyś się nie zabiła .
-Nie nie nie -zaczął Kaminari-Nie tak się to robi .-Zaczął ci pokazywać jak odpowiednio stać na desce .-Teraz ty spróbuj.
Weszłaś na deskę . Oczywiści Bakugo asekurował cie trzymając cie w tali . Za pierwszym razem o mało nie zleciałaś, ale za drugim stanęłaś już równo .
-Brawo-powiedział Denki-szybko łapiesz !
-Dzięki-powiedziałaś .Tak spędziliście 2 godziny na parkingu na nauce jazdy na desce . Bardzo cie to dobrze wychodziło . Czasami tylko delikatnie trafiłaś równowagę jadąc . Oczywiści Bakugo biegał za tobą tam i z powrotem . Nawet jak mówił że nie obchodzi go fakt czy coś ci się stanie. Po raz kolejny weszłaś na deskę i zaczęłaś jechać . Wszystko ci świetnie wychodziło do czasu kiedy nie wystraszyłaś się kota, który wybiegł przed tobą . Przechyliłaś się do tyłu już myślałaś, że zderzysz się z asfaltem . Kiedy nagle coś a raczej ktoś cie złapał .
-Głupia uważaj -powiedział Bakugo trzymając cie .
-Nie moja wina tylko kota -powiedziałaś . W tedy zauważyłaś że twoja twarz jest niezwykle blisko jego i zaczęłaś czuć się bardzo dziwnie . Odrazu wyrwałaś się z jego objęć i ruszyłaś po deskę . Przez chwile jeszcze nie wiedziałaś co się w okół dzieje . Nie wiedziałaś co to było i skąd . Kiedy złapałaś deskę i zaczęłaś wracać do chłopaków zobaczyłaś chytry uśmieszek na twarzy Denkiego . Nie wiedziałaś o co mu chodzi, ale czułaś, że to ma duży związek z wydarzeniem z przed chwili .💉💉💉💉💉💉💉💉💉💉💉💉
Nigdy już nie uaktualniam wattpada. Za każdym razem kiedy na niego wchodzę pruje się o to że musze skonfigurować moje konto . Zrobiłam to już walnięta 2 razy a on wciąż . Dobra nie ważne . Mam nadzieje, że rozdział nie jest bardzo zły.Do zobaczenia...
~Pa
CZYTASZ
Przyjaciele na zawsze -sad-Katsuki Bakugo x reader
RomanceChłopak o wybuchowym charakterze i dziewczyna o bardzo podobnym znają się od dziecka . Chłopak darzy ją uczuciem ale czy ona go też ... Bakugo x Reader Zazwyczaj piszę zwykle książki z kontentem Mha więc jeżeli ta książka mi nie wyszła to bardzo pr...