Przygotowanie na spotkanie

722 43 8
                                    

Miejsce do którego chciałaś ściągnąć Bakugo był twój ogród oliwny . Chwała bogatej cioci . Ogród dostałaś od cioci na urodziny, była w nim mała altanka ,która była naprawdę śliczna . Oczywiście zanim go tam ściągnęłaś musiałaś to miejsce w miarę ogarnąć mam na myśli , wybłagać Kirishime , Denkiego ,Sero,Minę i Kaito o pomoc , aktualnie to nie było trudne . Po ogarnięciu uznaliście że pójdziecie do kawiarnie . W kawiarni nie dział się nic niezwykłego . Wiedziałaś że na twojego sms nie odpowie więc postanowiłaś po prosić o to Kirishime . Chłopak zapytał czy nie chce się z nim spotkać . Bakugo odpowiedziała prawie natychmiast .
(Oglądamy świetny mecz piłki nożnej na WF polecam)

(Oglądamy świetny mecz piłki nożnej na WF polecam)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gdy odpisał uśmiechnęłaś się sama do siebie . Kirishima napisał aby spotkali się przy jego domu jutro o 13:00 . Jako iż miejsce jest już gotowe musiałaś tylko dokupić jedzenia . Stwierdziłaś że zrobisz to następnego dnia . Po napisaniu jak i kawiarni ruszyłaś w stronę swojego domu .
-Hej [T/I] poczekaj -usłyszałaś jak ktoś za tobą krzyczy
-Mh-obróciłaś się i zobaczyłaś Minę która biegła za tobą z twoją torebką
-Kochana torby zapomniałaś-powiedziała podając ci ją-ja rozumiem emocje i w ogóle ale no tam masz portfel
-Ah dzięki Mina-san zapomniałam o niej totalnie - zaczęłaś dziękować dziewczynie
-Nie ma sprawy ale pilnuj bo Kaminari zaczął w niej grzebać aby znaleźć coś prywatnego . Najbardziej liczył na stanik . On naprawdę nie wie do czego torba służy i co się w niej nosi -wzdychnęła i się lekko uśmiechnęła -Życzę powodzenia z jutrzejszymi przeprosinami
-Dzięki Mina przyda mi się -powiedziałaś-Pa
-Pa pa pa pa-krzyknęła Mina biegnąc w drugą stronę .
Wróciłaś do domu . Twój brat oglądam jakiś teleturniej więc siadłaś koło niego i tak spędziłaś resztę dnia .

😈😈😈😈😈😈😈😈👾😈😈😈

Proszę i jest rozdział pisałam go cały WF . Na wf tylko jakieś mecze oglądaliśmy więc nic nie straciłam. Proszę dziękować VipPanda11 dlatego że dzięki niej ruszyłam dupę .
~Pa

Przyjaciele na zawsze -sad-Katsuki Bakugo x reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz