Nauka z Shoto to może nie takie zło

930 67 17
                                    

Todoroki to przykład osoby bez emocji , dlatego go nie lubiłaś . Był dobry z matematyki, ale nie chciałaś aby akurat on cie uczy . Czemu nie Momo? , albo kto ktokolwiek kto umie ten przedmiot , czemu akurat on ? Popatrzałaś na niego i zobaczyłaś ten pusty wzrok przez chwile patrzyliście tak na siebie aż oboje się nie skapnęliście że jesteście za blisko siebie . Ty z niesmakiem odwróciłaś głowę a on obojętnie zrobił to samo . Uznaliście oboje że pójdziecie do ciebie . Kiedy byliście już w twoim pokoju , zaczęliście się uczuć nawet nie było tak źle można spokojnie powiedzieć że przeżyjesz z nim naukę nawet co drugi dzień . Po skończeniu nauki zdychałaś na podłodze a Shoto nie spodziewanie położył się koło ciebie , ale nikt z was sobie z tego nic nie robił po prostu leżeliście i gapiliście się w sufit tak jakby coś tam było . Może Todoroki nie jest taki zły ?- pomyślałaś , ale potem znowu przypomniałaś sobie jak podczas nauki zjadł ostatnie ciastko w paczce i odrzuciłaś tą myśl . Todoroki poszedł do domu a ty myślałaś jak ściągnąć Bakugo do miejsca w którym chciałaś go przeprosić , jakim cudem z taką łatwością to wszystko się rozpadło a tak trudno będzie to poukładać .

Przyjaciele na zawsze -sad-Katsuki Bakugo x reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz