Puściła moje ramie i poszła do Deku aby go obudzić . Kiedy Nerd wstał zobaczył mnie i zaczął panikować jak małe dziecko .
-C-cześć K-a-acchan - zaczął lekko panikować
-Uspokój się - powiedziałem od niechcenia
-Izuku-kun nie bój się on ci nic nie zrobi puki tu jestem - pokazała na siebie palcem i uśmiechnęła się szeroko
Czasami zapominam jaki ona ma piękny uśmiech .
-A tak wogule to po co tu przyszłeś ?- zapytała się mnie z lekko zdziwioną miną
-Chciałem cie tak po prostu wyciągnąć do parku - powiedziałem lekko zdenerwowany ale tak aby nikt tego nie zauważył .
-Dobra to weź Izuku do siebie i daj mu coś na przebranie a potem wybierzemy się do parku razem - powiedziała szczęśliwa dziewczyna
-Dobra - powiedziałem (jakby co to ty i Katsuś jesteście sąsiadami .Od.Aut)Wróćmy do narratora 3 os.
Kiedy Katsuki i Izuku wyszli z domu ty zaczęłaś się szykować nawet nie wiedząc jaki głupi błąd popełniłaś wysyłając Deku z agresywnym blondynem który tylko marzy aby go zabić .
Ubrałaś się idealnie na pogodę która panowała za oknem :A tym czasem pewien zielono włosy chłopak modlił się o życie .
-Deku-powiedział wkurzony Katsuki
-T-tak Kacchan ? - zielony był nie pewny i wystraszony
-Czujesz coś do [T/I]?- zapytał już o wiele ciszej
-N-nie wiem - powiedział bojąc się powiedzieć cokolwiek jakby skłamał mogło by wyjść to samo co kiedy powiedział by prawdę .
-Jak to nie wierz ?!?- krzyknął byli sami w domu Katsukiego - Weź mi tu oczu nie zamydlaj -zaczął coraz bardziej podniecić głos- widzę jak na nią patrzysz - powiedział to ciszej - widzę wszystko - zaczął ściszać głos jeszcze bardziej - A teraz jeszcze raz zapytam . Co czujesz do [T/I]?
-Ja...-zaczął cicho zielono włosyTym czasem ty spokojnie czekałaś na ich powrót aby móc wybrać się do parku lubisz kwiaty choć się do tego nie zbyt przyznajesz . Najbardziej chcesz tam iść z powodu małej budki z lodami gdzie są wszystkie twoje ulubione smaki . Zaczęłaś przeglądać sgcialmedia i grać w gry . Nudziło ci się czekanie na nich ale nagle zadzwonił dzwonek do drzwi . Zeszłaś na dół i otworzyłaś dziw w których stał Deku .
-Kacchan nie przyjdzie - powiedział lekko smutny Izuku .😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞
Co powiedział Izuś XD bo ja chyba sama nie wiem . Dziękuje za przeczytanie tego rozdziału !!!
~Pa
CZYTASZ
Przyjaciele na zawsze -sad-Katsuki Bakugo x reader
RomanceChłopak o wybuchowym charakterze i dziewczyna o bardzo podobnym znają się od dziecka . Chłopak darzy ją uczuciem ale czy ona go też ... Bakugo x Reader Zazwyczaj piszę zwykle książki z kontentem Mha więc jeżeli ta książka mi nie wyszła to bardzo pr...