Kostka

601 31 34
                                    

Zajęcia z jazdy na desce były okropne . Nie ze względu na ruchy lub triki, lecz nauczyciela. Denki chodził cały czas z głową w chmurach, miał podkrążone oczy i nie wyglądał najlepiej . Powiedzmy szczerze trochę się martwiłaś widząc chłopaka w takim stanie .



(Przerwę czytanie na chwilkę wybaczcie
Dobra przechodząc : ostatnio dużo myślałam nad związkami pobocznymi, kiedyś o tym już pisałam, ale jakby no wiadomo gust się zmienia XD .
Więc tak głosowanie :

Kaito(OC) x Izuku
czy
Uraraka x Izuku

Kaminari x Jiro
czy
Kaminari x Shinso

Mina x Kirishima
czy
Mina x Sero

Oczywiści jak macie jeszcze jakieś propozycje to śmiało piszcie w kom.

Dobra koniec głosowania)



Kaminari nie wyglądał zdrowo jeżeli można to tak ująć . Bakugo miał cie odebrać z treningu bo podobno ta „stara torba" nie pozwoliła mu wyjść z domu do puki nie posprząta pokoju. Nie rozumiałaś nienawiści chłopaka do pani Bakugo . Bardzo ją lubiłaś i szanowałaś była najlepszą ciocią na świecie .
W pewnym momencie zamyśliłaś się i wjechałaś na kamyk .

Po upadku czułaś ogromny ból w kostce . Denki odrazu do ciebie pobiegł i pomógł ci usiąść .

-Coś cie boli? -zapytał zmartwiony chłopak .

-Kostka i to tak w cholerę mocno-powiedziałaś lekko ją trzymając.

-Umm...zadzwonię do Miny aby po nas przyszła mieszka nie daleko -powiedział po czym chwycił telefon i zaczął dzwonić . Rozmowa była krótka .-Wybacz że nie zwracałem na ciebie uwagi powinienem być bardziej uważny .

-Wyglądasz jak trup-rzuciłaś z nikąd . Nie lubiłaś kiedy ludzie widzieli cie w momencie słabości, dlatego chciałaś zmienić temat .

-Hhaha...-lekko się zaśmiał, lecz było widać że wymusił to -To nic takiego.

-Taaa...nie -twoja odpowieć szokowała chłopaka.

-WoW...nie sądziłem że się mną przejmiesz . Nic wielkiego się nie wydarzyło tylko Jiro dała mi kosza . O patrz Mina idzie -zaczął machać w stronę dziewczyny .

-Den-chciałaś coś powiedzieć aby wesprzeć chłopaka lub po prostu podtrzymać ten temat lecz Ashido zgrabnie ci przerwała .

-[T/I] co ci się stało ? Dobra skarbie już ci pomagamy . Denki pomóż mi ją zanieść do mnie-Mina i Kaminari wzięli cie na ramiona(?) . Szliście taż aż do domu Ashido . U niej dała cie na kanapę, po czym dała ci zimny okład na nogę .

Zadzwoniła do Bakugo że jesteś u niej aby się nie martwił jak nie będzie cie na parkingu . Niestety nie wspomniała mu o tym dlaczego u niej jesteś . Ty siedząc na kanapie znowu chciałaś kontynuować temat z Kaminarim ale tylko jak popatrzyłaś się w jego stronę . On obrócił wzrok dając ci sygnał abyś nie drążyła tematu bo nie jest gotowy . Nie obchodzą cie uczucia innych, ale Denki tak samo jak Kiri,Mina,Bakugo,Kaito,Izuku,Sero i może tak rochę Shoto są wyjątkami i zależy ci na ich przyjaźni . Dlatego posłuchałaś chłopaka i nie kontynuowałaś tematu czekając aż Ashido skończy rozmowę przez telefon.


👍👍👍👍👍👍👍👍

Jestem, powróciłam . Przepraszam za brak aktywności, ale wiecie egzaminy . Tak wiem egzaminy skończyły się trochę temu, ale ja jeszcze miałam testy kompetencji językowych, ale dziś był ostatni więc mam już życie z powrotem. Dobra żegna

~Pa💕

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 09, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Przyjaciele na zawsze -sad-Katsuki Bakugo x reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz