Przyjaciele

1.9K 108 4
                                    

Z Bakugo i Midoriyą znasz się od dziecka często razem się bawiliście i spędzaliście ze sobą czas . Pewnego dnia Katsuki przyszedł do przeszkolą z jakąś dziwną dwójka chłopców . Znęcali się nad Midoriya a ty zawsze starałaś się go obronić . Kiedy tylko dwójka chłopców i Midoriya szli do domu ty bawiłaś się z Katsukim w najlepsze . On uważał cie za przyjaciółkę , a ty jego za przyjaciela . Nikt się nie spodziewał tego co miało nadejść.

Teraz

-Witam wasz wszystkich na lekcji . Każdy z was dał mi papiery do jakiego liceum pragnie pójść -powiedział nauczyciel - Więc jak widzę Bakugo chcesz iść do U.A , o Midoriya ty też
Cała klasa zaczęła się śmiać z zielonowłosego , a ty tego nienawidziłaś . Nauczyciel sam lekko się uśmiechnął choć tak aby nikt nie zauważył . Oczywiście ty i twój sokoli wzrok odrazu zobaczyliście ten uśmiech . W klasie byłaś nielubiana , można było tak stwierdzić na pierwszy rzut oka , lecz miałaś bardzo duże powodzenie u płci przeciwnej to był jeden z powodów dlaczego nie miałaś przyjaciółek . Wstałaś z krzesła .
-Przestańcie się śmiać . Każdy ma prawo złożyć papiery do szkoły jaka mu się żywnie spodoba - krzyknęłaś na całą klasę
-Właśnie [T/N] ma racje powinniście się szanować- twoje słowa zostały potwierdzone przez nauczyciela
Wszyscy się uciszyli a ty spokojnie usiadłaś z powrotem na krześle . Po 15 minutach zadzwonił dzwonek oznaczający koniec lekcji . Z całej klasy do U.A idą 3 osoby . Midoriya , Bakugo i ty . Twój Quirk jest bardzo rzadki jak i potężny dlatego dostałaś zaproszenie od dyrektora szkoły na naukę w ich liceum . Nie będziesz musiała przechodzić egzaminu praktycznego tylko pisemny . Jest to bardzo nie typowe ze strony szkoły ale zostało to tobie wytłumaczone tylko kilkoma prostymi słowami ,,Trzeba taki Quirk dobrze wykorzystać" . Wiesz o tym dobrze że twój Quirk ma też mroczne strony i jeżeli ich nie opanujesz to nie skończy się najlepiej .

Przyjaciele na zawsze -sad-Katsuki Bakugo x reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz