Okula gittiğimizde Kou hala bitkindi.Kabusları durmak bilmiyordu ve artık sinir bozucu bir seviyeye gelmişti.Öğle arasında yemekhaneye inip onu beklemeye başladım.Birinin elini omzumda hissetmemle yemeyi bırakmam bir oldu.
-Geciktin Ko-
+Ah.. Kou'yu mu bekliyordun?
Haruko elinde tepsisiyle karşıma oturmuş saçma şekilde neşeli görünüyordu.
-Artık şunu yapmayı keser misin?
+Ayıp ediyorsun ama...Sadece konuşmak istemiştim.
Bende suratını dağıtma isteği uyandıran sırıtışını yüzüne yerleştirmişti.
-Her neyse...Ben gidiyorum.
Tepsimi kavrayıp ayağa kalkmıştım ki tekrar oturmamı sağlayacak bir cümle kurdu.
+Kabusları başladı değil mi?
Hala sırıtıyordu.Saçlarımı sinirle karıştırdıktan sonra yüzümü ellerimle kapattım.
-Ciddi olamazsın.
+Üzgün olduğum söylenemez.Benim ciddi halim bu sürtük.
-Kabusları nereden biliyorsun? Tanrım! Neler dönüyor ya?
+Sürtük lafına da alıştın bakıyorum.Hiç garipsemiyorsun.
-Oraları geçmedik mi biz?
+Kou'ya kendine sürtük dedirtecek kadar değer mi veriyorsun gerçekten? İlginç.
-Kabuslara dönebilir miyiz? İkinizin nasıl bir ilişkisi var böyle?
Kötü şeyler düşünmeye başlamıştım.
Bir insanın kabus görüp görmediğini bilmek için yanında uyumanız gerekir.
Yüksek bir yerden düşüşe geçmiş gibi acaip bir his karnımın oralarda dolaşıyordu.+Vaov yavaş ol sevimli çocuk.O tarz bir ilişkimiz olmadı.Hey! Nefes alsan iyi olur bence.
-Sevimli çocuk?
+Sana öyle seslenmiyor mu? Yoksa sürtüğü mü tercih edersin?
-Artık kafamı karıştırmayı bırakıp neler döndüğünü anlatacak mısın?
+Korkma korkma.Bu salak ne zaman birinin yanında olduğunu hissetse ayarları bozuluyor.Yani kabus görmesi senin için iyi bir şey sevimli çocuk.
-Hala anlamıyorum.Siz düşman filan değil misiniz?
+Off bu da başka bir salak ya..Diyorum ki bu sana cidden güvendiğini gösterir.Şaşırdım açıkçası yani senin gibi bir salak...Neyse.Yani diyorum ki o ne zaman birine güvense yanında kalmasını istese kabus görmeye başlıyor.Çünkü büyük ihtimalle sana anlatmıştır ki hayatındaki herkes onu bıraktı.
-Bana anlattığını nereden tahmin ettin?
+Çünkü sana kabus görecek kadar güvenmiş.
-Nedir bu kabus meselesi böyle? Başka ne zaman gördü ki?
+Ya bırakalım şu depresifi..Açıldınız mı siz birbirinize?
-Senin kafan filan mı güzel? Daha 2 gün önce birbirinizi öldürüyordunuz şimdi gelmiş... Tanrım! Kou aklımı aldın.
Bir anda Kou tepsisini masaya resmen fırlatmış ve yanıma oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç ( Yaoi )
RandomAranızda benim gibi insanlarla ilişkilerinde iyi olmayan var mı? Daha doğrusu ilişki kurmak istemeyen Kendi dünyasında yaşayan , kimseden bir şey beklemeyen? Eğer varsa ... Size benden bir tavsiye Durup dururken kimseye yardım etmeyin. Senelerdir k...