Sevgili?

6.9K 452 387
                                    

Uyandığımda Kou hala uyuyordu.Ona bu şekilde baktığınızda zorba olarak adlandırmayacağınıza emin olabilirsiniz.Gerçekten çok yakışıklı ve bu bahsettiğim yakışıklılık canımı sıkmaya başlıyor.Bana baktığınızda büyük ihtimalle sevimli ya da güzel bir çocuk dersiniz.Ama Kou öyle değil.O kesinlikle yakışıklı ve karizmatik olanlardan.

Yüzü bana dönük şekilde uyuyordu ve bu bende acaip derecede onu inceleme isteği uyandırmıştı.Dün yediği dayak yüzünden her tarafı hala mosmordu.Onu böyle görmek gerçekten sinirlerimi bozmuştu.Ne zaman olduğunu anlamasam da ona değer vermeye başladım ve her tarafını yara içinde görmek canımı yakıyor.Ne kadar farkettirmemeye çalışsa da o morlukların acı vermemesi imkansız.Hiçbir zaman yardım istemiyor ya da acı çektiğini kabul etmiyor.Sürekli iyi olduğunu söylüyor.Sanırım bunun nedeni şimdiye kadar onu kimsenin yeterince umursamaması.Umursanmadığınızı farkettiğinizde nasıl olsa anlamayacaklarını düşünüp sürekli iyi olduğunuzu ve sorun olmadığını söylersiniz.Ama benim yanımda böyle yapmasını istemiyorum.Kendisi gibi olmasını istiyorum.

Aman Tanrım.

Çocuk yanımda uyurken düşündüklerime bak ya!

Sapık gibi hissetmeye başladım.

Bu duygular gerçekten tuhaf.

Yavaşça yatakta onun tarafına doğru kaydım ve göğsüne doğru kıvrılıp üstümüzü iyice örttükten sonra uyandırmamaya çalışarak ona sarıldım.Deli gibi kızardığımı biliyordum.Ama o an ona sarılmayı çok istemiştim ve uyuduğuna göre sorun çıkmazdı.Bunun yanlış bir hareket olduğunu anlamam uzun sürmedi.Kou bir anda acıyla inledi.Sanırım sarılırken morluklarına bastırmıştım.Bu çok acıtmış olmalıydı.

Özür dilerim deyip yatakta eski yerime dönmeye çalışırken kafamı göğsüne iyice bastırdı.

+Sorun değil.

Göz ucuyla saate baktıktan sonra bana iyice sarıldı.

+Saat daha çok erken.Biraz daha uyuyalım.

Peki anlamında kafamı salladım ve dakikalar sonra ikimizde uykuya dalmıştık.

KOU*

Bana sarıldığına inanamıyorum.Başka biri olsa bunu gayet normal karşılayabilirsiniz ama Shin gibi biri...O biraz...Duygularını anlatmakta sorun yaşayan tiplerden.Benden hoşlandığını biliyordum ama gerçekten ondan böyle bir hareket beklemiyordum.

Birinin sizinle ilgilenmesi , endişeli gözlerle bakması , değer vermesi gerçekten süper bir his.

Ben bunu hissetmeyeli uzun zaman olmuştu.

Sarılmasının verdiği acıya aldırmadan ona iyice sarılıp uyumasını söyledim.

Tekrar uyandığımda Shin yanımda yoktu.Onu seslenerek evde aramaya başladım.Masanın üzerine bıraktığı notu bulduğumda deli gibi sırıttım ve sırıtış uzun süre geçmedi diyebilirim.

İşlerimi halledip hemen döneceğim.

Sakın evden çıkma ve kimseyle kayga etme serseri.

Sırıta sırıta banyoya gidip duş almaya karar verdim.Bu sefer çok kötü dayak yemiştim ve rahatlamaya ihtiyacım vardı.

Banyodan çıktığımda tekrar sırıtmaya başladım.Çünkü mutfaktan sesler geliyordu ve bunun Shin olduğuna yemin edebilirdim.

+Hey! Nereye kayboldun?

-Eve uğrayıp anneme olanları anlattım.

Havluyla saçlarımı kuruturken o da mutfakta yiyecek bir şeyler hazırlıyordu.

Yeni Bir Başlangıç ( Yaoi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin