Baskı

6.6K 453 243
                                    

Birkaç gündür okulda herkesin gözü bizim üzerimizdeydi ve bu beni çıldırtmak üzere.

Kou normalden daha ilgili davrandığı için herkes bunu garipsiyor.

Kou'yla hiçbir sorunum olmamasına rağmen insanların tepkisi yüzünden bütün modum değişti.

Rahatsız edici bakışlardan , fısıldaşmalardan acaip sıkılmış durumdayım.

Ne zaman fiziksel olarak yakınlaşsak bütün gözler bizim üzerimizde toplanıyor.Normalde bu size ilginç gelen bir durum olmaz.Koridorlar birbirleriyle şakalaşan bu tarz tiplerle dolu.Ama bahse girerim ki herkes aramızdaki ilişkinin değişik olduğunu farkında.

Neden sadece kendi işlerine bakmıyorlar ki?

-Sana kulaklığını benim yanımdayken takmamanı söylemiştim.

Kou'nun bir anda kulaklığımı çekmesiyle ona ölümcül bir bakış attım.

+Canım dinlemek istiyor Kou ver şunu.

Yemekhanede oturmuş yemek yiyorduk ve kulaklığımı vermeye hiç niyeti yok gibiydi.

-Kulaklığından hoşlanmadığımı söylemiştim.

+Senin söylediklerini yapmak zorunda değilim.Ver şunu.

ayağa kalkıp yanına gittim ve kulaklığı almak için onu çekiştirmeye başladım.

-Kulaklığını benden alabileceğini mi düşünüyorsun? Gerçekten çok sevimlisin.

diyip sırıtmaya başladı.Çünkü çabalamama rağmen kulaklığımı bir türlü alamıyordum.Bir anda kolumu sıkıca yakalayıp ciddileşti.

-Neyin var Shin? Son günlerde neden böyle tuhaf davranıyorsun?Haftalardır kulaklığını takmıyordun.

+Neyim mi var? Etrafına bak!

Kou'nun kolumu yakalamasıyla bir izleyici topluluğumuzun oluşması bir olmuştu.

-Ne demek istiyorsun?

+Ben...Ben onların bu bakışlarından fısıldaşmalarından sıkıldım Kou.

-Neden bu kadar önemsiyorsun?

+Çünkü bu sinirlerimi bozuyor.Sen hiç rahatsız olmuyor musun?

-Hayır.

İyice ciddileşti ve aniden kolumu bırakıp yemeğini yemeye başladı.Bende tekrar karşısına oturdum.

+Ne demek hayır? Bu beni delirtiyor ama seni hiç rahatsız etmiyor mu?

Bakışlarını yemeğinden çekmeden konuşmaya başladı.

-Hayır beni rahatsız etmiyor.Çünkü senin için bu kadarına katlanabilirim.Birkaç insanın bize bakması neden seni bu kadar rahatsız ediyor Shin?

Bir anda elindeki çatalı masanın üzerine sertçe attı.

-Ben senin için buna katlanabiliyorum ama sen katlanamıyor musun? Kahretsin Shin benim için bu kadarını bile yapamıyor musun?

Konuştukça sinirlenmeye devam ediyordu.Bense orda öylece durmuş dinlemekten başka bir şey yapamıyordum.

Haklıydı.

O katlanabiliyordu ama ben yapamıyordum.Hayatım boyunca ilgi çekmeyen biri olarak yaşamıştım ve bir anda girdiğim her ortamda herkesin rahatsız edici bakışlarına maruz kalıyordum.

Bu Kou için alışkın olduğu bir şeydi.Zaten *zorba* olarak tanınıyordu ve bu bakışlara alışkındı.

Ama benim için gerçekten çok zordu.

Yeni Bir Başlangıç ( Yaoi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin