Eve geldiğimizde cebinden anahtarları alıp kapıyı açtım ve onu salondaki kanepeye yatırdım.Birbirlerini böylesine dövdüklerine hala inanamıyordum.Kimse araya girmese biri ölene kadar devam edecek gibi bir halleri vardı.
Mutfağa gidip bir bardağa su koydum ve hemen Kou'ya getirdim.
+Ben birazdan geliyorum tamam mı? Anahtarı aldım.
diyip hızlıca evden çıktım ve bir eczane bulup yaralarını temizlemek için birkaç şey aldım.Eve döndüğümde bıraktığım gibi yatıyordu.Yattığı kanepenin yanına oturup poşetlerden aldıklarımı çıkarmaya başladım.
+Ailen ne zaman gelir?
diye sorduğumda gülmeye başladı.
+Komik bir şey mi söyledim?
-Ailem yok.
+O da ne demek?
Kanepede hafifçe doğruldu ben yüzündeki yaraları temizlerken konuşmaya başladı.
-Beraberlerken babam annemi aldatıyordu.Annem öldükten kısa bir zaman sonra da o kadınla evleneceğini söyledi.Ama kadın yeni bir başlangıç zırvalıklarından bahsetmiş.Yani kısacası başkasının çocuğuna bakmak istemedi.Babam da beni burada bırakıp her ay gerekli parayı göndermeyi ya da akrabalarımda kalmamı teklif etti.Ve işte burdayız.
Şimdi suratında acı bir gülümsemeyle bana bakıyordu.Bir anda yaralarını temizlemeyi bıraktım.
+Ben...Ben bilmiyordum.Gerçekten üzgünüm.Bana neden anlatmadın?
-İnsanların ne düşündüğüyle o kadar meşguldün ki beni pek umursadığın söylenemezdi.
Gerçekten de öyleydi.
Şimdi düşündüğümde birbirimiz hakkında fazla bir şey bildiğimiz söylenemezdi.Çünkü ben sürekli insanlardan rahatsız olup ya ortamı terkediyordum ya da bahaneler uyduruyordum.Hiçbir zaman ona odaklanmamıştım.
+Böyle olsun istemezdim.
-Her neyse...
Çok kötü hissettiğim için konuyu değiştirdim.
+Haruko'yla aranızdaki mesele ne? Neden sürekli birbirinizi öldüresiye dövüyorsunuz?
-Anlatmak istemiyorum.
+O da ne demek?
-Ne duyduysan o Shin.Karşıdaki kanepeye geçip kulaklığını takmakta özgürsün.
+Şöyle davranmayı keser misin?
-Bak Shin.İnsanların tepkisinden rahatsız olduğunu söylüyorsun o zaman bir daha görüşmeyelim diyorum bu sefer de yanıma gelip konuşalım diyorsun.Olaylara sadece kendi açından bakmayı kes artık! Benimde duygularım var.Sadece ne istediğine karar ver.Ayrıca zorunda hissettiğin için burada kalmana gerek de yok.Kendi başımın çaresine bakabilirim.
+Zorunda hissettiğim için değil.Kalmak istiyorum.
-Bak işte yine yapıyorsun.Böyle davranıp aramızdaki şey özel gibi hissettiriyor sonra da iki üç insan hakkında gay diye bahsettiği için her şeyi fırlatıp atıyorsun.
+Üzgünüm tamam mı? Sadece....Sadece bu yanlış.Bunun yanlış olduğunu biliyorum Kou ve hissettiklerimi değiştiremiyorum.İnsanların o bakışları,konuşmaları bana bunun yanlış olduğunu hatırlatıyor.Seninleyken böyle hissetmem yanlış.Sen olmadan yapamamam yanlış.Kou...Bu hissettiklerimiz yanlış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç ( Yaoi )
RandomAranızda benim gibi insanlarla ilişkilerinde iyi olmayan var mı? Daha doğrusu ilişki kurmak istemeyen Kendi dünyasında yaşayan , kimseden bir şey beklemeyen? Eğer varsa ... Size benden bir tavsiye Durup dururken kimseye yardım etmeyin. Senelerdir k...