''Güzel gözlerin var.''
''Teşekkür ederim.'' Hana kıkırdamaya başladı.
''İçecek bir şeyler ister misin?'' Ayağa kalkıp mutfağa giderken sordu.
''Bende sana yardım edeyim.'' Haruko ayağa kalkıp onunla mutfağa gidince Shin gülmeye başladı.
''Gözümüzün önünde cilveleşiyorlar.''
Koltukta Kou'nun kolları arasındayken elleriyle oynuyordu.
''Farkındayım.'' Kou gülümsedi. ''Bu hale geleceğimizi düşünür müydün?''
''Hayır.Ama yakışıyorlar.''
Kou onu iyice göğsüne doğru çekti, koltukta uzanmışlardı ve Shin bacaklarının arasındaydı.
''Biz daha çok yakışıyoruz.''
''Seni duyduk!'' Haruko sırıtarak mutfaktan geldi. ''Biz sizden daha iyi bir çift olurduk.''
Hana yanaklarının kızardığını hissetti.
''Yani...Olabiliriz.'' Haruko ona bakıp sırıtınca Kou kafasına yastık fırlattı.
''Ya!!''
''Bu evde bir tek biz cilveleşiriz.''
''Hastasın sen.'' Yastığı ona geri atıp karşı koltuğa oturdu.
''Hana..O iyi biri.'' Shin Haruko'yu gösterip gülümsedi.
''Sevgilini örnek al biraz.'' Haruko surat astığında Kou sırıttı.
''Şuna bak Shin, arkadaşın onun içindeki eski Haruko'yu dışarı çıkarmış gibi görünüyor.''
Haruko tam bir şey söylemek için ağzını açmıştı ki Hana'nın elini kendi elinin üstünde hissetti.
''O iyi biri.'' Hana'nın gülümsediğini görünce kendine engel olamayıp o da gülümsedi.
İkisinin de aptal aptal sırıttıklarını gören Shin gülmeye başladı.
''Şu halimize bakın.''
''Biliyorum, biliyorum.Çok normal sayılmayız.Ama sen hala Kou'yu nasıl affettiğini anlatmadın.'' Haruko koltukta bağdaş kurup onlara döndü.
Kou sırıtan Shin'in saçlarıyla oynamaya başladı.
''Bizim aramızda.''
''Sinemaya gitmeye ne dersiniz?'' Hana gülümsedi. ''Çok güzel bir korku filmi var.Bize de bir değişiklik olur.''
Shin otomatikman Kou'ya baktı.Bu ne kadar zaman geçerse geçsin, Kou'nun hoşuna gitmeye devam edecekti.Aslında çok basit bir şey değil mi? Ama onun için öyle değildi.Birinin onun fikrine değer vermesi.Direkt ona bakıp gözlerinden cevabı anlamaya çalışması.Kou sonunda birine ait hissediyordu.Ve bu mükemmel bir histi.
''Gidelim mi?'' Kou ona gülümseyince Shin ayağa kalkıp elini tuttu.
''Hadi kalkın o zaman.''
Sonunda herkesin gülümsediğine görmek Shin'e çok iyi hissettirmişti.
*****
Shin olanlara inanamamıştı.Ona bunu nasıl yapardı? Tamam işin sonunda Kou'yu bırakmayı düşünmemişti ama delirmek üzereydi.Günlerce ne yapacağını, nasıl hissedeceğini düşünmekten mahvolmuştu.Böyle bir şeyin gerçek olmayacağı aklının ucundan bile geçmemişti.
Eve yürürken hala kendine gelememişti.Bu nasıl onun başına gelirdi?
Yüzüne vuran soğuk hava onu biraz kendine getirince, telefonunun çaldığını farketti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç ( Yaoi )
RandomAranızda benim gibi insanlarla ilişkilerinde iyi olmayan var mı? Daha doğrusu ilişki kurmak istemeyen Kendi dünyasında yaşayan , kimseden bir şey beklemeyen? Eğer varsa ... Size benden bir tavsiye Durup dururken kimseye yardım etmeyin. Senelerdir k...