Sürtük

7.9K 481 822
                                    

Tam  2 haftayı beraber geçirdik ve acaip eğlenmeye başladık.

İnanabiliyor musunuz?

Her gün beraberiz.

Beraber dolaşıyoruz.

Beraber yemek yiyoruz.

Eve beraber dönüyoruz.

Tamam başlarda peşimde dolaşmasına uyuz olmuştum.Herkesin ölümüne korktuğu serserinin teki bana gelince gayet normal davranıyordu.İlk birkaç gün yanımdan gitmesi için her şeyi yaptım.Sürekli didişiyorduk.Ama sonra alıştım sanırım.Şimdi yanımda olması beni o kadar da rahatsız etmiyor.

Dışarıdan gerçekten korkutucu görünmesine rağmen aslında çok eğlenceli biri.Bana ne kadar garip gelse de arkadaş gibi bir şey olduk sanırım.Her neyse işte...

Bu konu hakkında fazla düşünmemeye karar verdim.Neyse ne...Yanımda olmasından hoşlanıyorsam farketmez.

Evlerimizin arasında fazla mesafe yoktu bu yüzden okula buluşup gidiyorduk.İlk günlerde herkes garip garip baksa da onlar da alıştı sanırım.

Ama dün gece Kou beni arayıp bugün okula yalnız gitmemi ilk derslere yetişemeyeceğini söyledi.

Okula gittiğimde her zamanki gibi kulaklığımı takıp uyuklamayı denedim ama olmadı.

Bir anda kendimi yalnız kalmış hissettim.

Hepsi o serseri yüzünden.

Ben böyle yaşamaya alışmışken bir anda sürekli benimle dolaşmaya başladı ve şimdi ona alıştım.

Canım müzik dinlemek filan istemiyor.

Aman Tanrım.

Bu büyük bir sorun.

Beden dersindeydik ve hoca biraz işi olduğunu o arada ısınmamızı söyleyip gitti.Benimse tek düşündüğüm o serseriye alışmamam gerektiğiydi.Onu hayatımdan çıkarmalıyım.Çünkü ona gerçekten alışmaya başlıyorum.Korkunç.

Bir anda birkaç çocuğun yanıma gelmesiyle hayal dünyamdan uyandım.

-Hey Shin! Bir sorun mu var? Bugün yalnızsın.

Geçen gün Kou'yla beni döven çocuklar gelmiş benimle sırıta sırıta konuşuyorlardı.

+Anlamadım?

-Kou diyorum.Bugün yanında yok.Çok şaşırtıcı.

+Seni ilgilendirmez.Siz kendinize eğlence filan arıyorsunuz heralde ama hiç havamda değilim.

diyip ayağa kalkmamla arkamdan seslenmeleri bir oldu.

-Onun gay olduğunu biliyorsun değil mi?

+Ne dedin?

-Kou bir gay dedim seni salak.

Yok artık.

-Bilmiyormuş gibi yapma.Bizi kandıramazsın.

Hep birlikte sırıtıyorlardı.Bense orda öylece donakalmıştım.Böyle bir şeyi gerçekten beklemiyordum.

-Shin gerçekten iğrençsin.Bunca zaman kendini herkesten soyutlamanın nedeni gay olman mıydı yani?

Arkamdan bağırmalarını umursamadan hemen bahçenin diğer tarafına gitmeye başladım..Bir avuç dengesizler topluluğundan başka bir şey değillerdi.Sürekli başka gruplarla kavga eden ona buna laf atan tiplerdi.Onları genelde umursamazdım zaten.

Yeni Bir Başlangıç ( Yaoi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin