Y/n, İrem ve Ehli Naz çok yakın üç arkadaş ve bunların en büyük hayali yurt dışında eğitim almak.
Y/n : bu kızın canı acıyor geçmişi onun canını acıtıyor. Bu acıların neden olduğunu zamanla görücez. 17 yaşında, siyah saçlı, siyah gözlü, 1.72 boyunda. Müzikle çok iç içe akustik ve elektronik gitar çalabiliyor aynı zamanda bateri çalmayı öğreniyor. Kendi şarkı sözlerini yazıyor. 5 yıla yakındır kaykay kayıyor. Ama bunu abi ben kaykay kayıyorum yaa badgirlüm falan diye yapmıyor. Hayali model olmak.
En büyük korkusu: Anksiyeteİrem: Cıvıl cıvıl bir kız. Hiç yerinde duramıyor. Ben bu hayata bir kere gelicem ânımı yaşarım kafasında. 17 yaşında 1.58 boyunda uzun siyah saçları var. Kahverengi gözlere sahip. Hayali zengin olmak.
En büyük korkusu: Parasız kalmak.Ehli Naz: tam bi dizi, film manyağı. Hollywood yıldızlarına ayrı bir hayranlık besliyor ve hayatlarını yakından takip ediyor. Kahverengi saçları ve ela gözleri var. Boyu 1.69 hayali oyuncu olmak.
En büyük korkusu: Yanlız kalmakLouis: Nazik, mütevazi ve alçak gönüllü. (Diğer özelliklerini birlikte keşfedicez; ) ) 1. 83 boyunda. Siyah saç ve siyah gözleri var. En sevdiği aktiviteleri kaykay kaymak ve piyano çalmak. Oyuncu ve 17 yaşında. Hayali Oyunculuk işini zirvede sürdürmek.
En büyük korkusu:yükseklikWilliam: Kibar, komik ve aşırı sıcakkanlı. Kumral saçlı. Louis le en yakın arkadaşlar.
En büyük korkusu: sevdiklerine bir şey olması.
(Sadece baş karakterlerin özelliklerini yazdım. Hepsini yazmak bayağı uzun sürerdi ve bende tam kadroya daha karar veremedim.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Louis Partridge ile hayal et/ COMPLEX
FanfictionAhh evet buradaydı yanımda siktir! Bana niye öyle bakıyo, niye titriyorum kızım y/n kendine gel!