yanlışlıkla oldu...

790 34 4
                                    

Saat şu an öğlen 1 ve ben saatler önce aldığım minik öpücüğün etkisindeyim. Uykumun olmasına rağmen hiç uyuyamadım. Yatağın içinde dönüp duruyorum. O kadar daraldım ki çift kişilik yatak bile bana küçük gelmeye başladı. Aklımda hep aynı soru ne yapmalıyım. Ama artık ne yapsam doğru olur diye düşünüyorum. Az önce İrem yanıma geldi.
İrem:neden yataktan çıkmıyorsun? Bir sorun mu var?
Y/n:yok Sadece biraz halsizim. Dinlensem geçer.
İrem elini anlıma koydu ve odadan ayrıldı. Hemen odaya geri dönüp.
İrem:anne çorbasının tarifini buldum. Yapıyımmı? Dedi.
Sırf onu başımdan atıp düşüncelerime geri dönebilmek için. Evet anlamında başımı salladım. Hızlı odadan çıktı. Bende geri düşünmeye başladım. Son kararım ona olumlu cevap vermek oldu. Yani en kötü ne olabilirdi ki? Telefonum titredi mesaj gelmişti ama bakıcak durumda değildim. Tam uyumaya karar vermişken camıma bir şey çarptı. Sıçradım ve cama baktım. Louis eliyle telefonu işaret ediyordu. Hemen telefona baktım. Mesaj Louis tendi.' Saat 6 da sizin arka bahçenizde. ' yazıyordu tamam anlamında kafamı sağladım ve Louis bir şey demeden gitti canıma minnet deyip. Geri kafamı yastığıma koyup yorganı kafamın üstüne kadar çektim. Ona olumlu cevap verme kararımı gözden geçirdim. Ve bana yeniden mantıklı geldi. Bir dakika az önce o bana 6 da buluşalım mı dedi?!? Yatağımdan sıçradım. Çok hızlı kalktığım için başım döndü ve geri yatağa düştüm. O sırada İrem odaya girdi elinde bir tepsi tutuyordu. Tepsinin üzerinde, ekmek ve mis gibi kokan anne çorbası vardı. Beni öyle görünce. Elindeki tepsiyi el çabukluğuyla masaya bıraktı ve hemen yanıma geldi.
İrem:iyimisin? Ne oldu? Dedi.
Y/n:yok bir şey yataktan hızlı kalkınca başım döndü. Abartma güzelim iyim. dedim ve onu öptüm.
İrem:hadi oturda çorbanı ye. Dedi. O an fark ettim ki karnım zil çalıyordu. Hemen oturdum. Ve tüm yemeği bir solukta yedim. İrem her lokmamda gözlerimin içine bakıyordu. Ben her beğendiğimi belli eden bir yüz ifadesi takındığımda da çok mutlu oluyordu. Yemeği bitirince;
Y/n:ellerine sağlık. Yediğim en güzel çorbaydı. Dedim. İrem çok mutlu oldu bunu gözlerinden okuyabilirdiniz. İrem odadan çıkınca hemen duşa girdim. Saçlarımı maşa ile dalgalandırıp daha doğal durması için parmaklarımla galgaları açtım. Sıra gelmişti ne giyeceğime. Dolabımı açıp en az bi beş dakika kıyafetlerle bakıştım bu arada saat 5.30 olmuştu.
Giydiğim;

Bence bu kombin tam olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bence bu kombin tam olmuştu. Yani onların arka bahçesine tuvaletle gidicek halim yoktu. İrem lerin yanına gittim Ehli ders çalışıyor, İrem telefonuna bakıyordu. Ehli beni öyle görünce şaşırdı.
Ehli: e hani hastaydın sen.
Y/n:hasta değilim sadece biraz halsizdim ama İremin çorbası ve sıcak duş iyi geldi. Şimdi biraz yürüyüş yapıcam. (Onlara yalan söyledim çünkü bir şeyler kesinleşmeden bu olayı kimseye anlatmak istemiyorum.)
İrem:keşke biraz daha dinlenseydin.
Y/n:yok yürümek iyi gelir. İrem sen bilirsin dercesine omuzunu silkti. Ehli Naz'ın umrunda bile olmadı. İşime gelir diye geçirdim içimden. Louislerin bahçesine girdiğimde Louis in beni camın kenarında beklediğini gördüm. Hafifçe gülümsedim.
Louis:Selam
Y/n:Selam...
Ve uzun bir sessizlik. İkimizde aynı anda lafa girdik.
Louis / y/n:ben...
Louis:önce sen söyle
Y/n:benim ki önemli değil... Sen başla. (Hayır önemli Louis seni kabul edicem...) diye geçirdim içimden.
Louis:iyi o zaman y/n o gece olanlar...
Durdu. Devam et dercesine baktım gözlerinin içine. Sanırım o da cesaretini toplamış olmalı ki devam etti.
Louis: o bir hataydı. Yani yanlışıkla oldu.kafam karışıktı ve seni öptüm.  dedi. Bunları çok hızlı söylemişti bir an durdu. Ve devam etti.
Louis:özür dilerim. Sen benim arkadaşımsın...
Şok olmuştum ve ilk aklıma gelenleri söyledim.
Y/n:buna sevindim. Seninle arkadaş olmak güzel Louis.
İçimden bağıra bağıra ağlamak geliyordu. Ama Louisin gözlerinin içine baktım ve acı bi tebessüm bıraktım. O da bana canım acıyor dercesine baktı. Buraya yani Londra ya geleli yaklaşık üç hafta olucak ve ben Louis e çok bağlanmıştım. Belki bu bağlanmak arkadaşçaydı belki de bi hoşlantıydı bunu hâlâ tam çözebilmiş değilim. Sadece arkadaşça olmasını umuyorum...

(Eveeet umarım bölümü beğenmişsinizdir benim içime çok sindi. Hepinizi çok seviyorum. Bölümü beğendiyseniz oylamayı ve fikirlerinizi yorum olarak belirtmeyi unutmayın. Yeni bir bölüme kadar kendinize çok iyi bakın. )
640 kelime

Louis Partridge ile hayal et/ COMPLEXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin