piano dersi

694 36 5
                                    

Bu gün cumartesi ve birazdan Tom bize gelecek. Birlikte müzik ödevimizi hazırlayacağız. Biz sunmak için~heart attack ~ parçasını seçmiştik. Açıkçası heyecanlıyım.
Giydiğim;

Evde olduğumuz için rahat ama aynı zamanda şık olmak istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evde olduğumuz için rahat ama aynı zamanda şık olmak istedim. Bu arada bir sürü atıştırmalık hazırladım.
12 gibi kapı çaldı. Gelen Tom du. İrem ve Ehli ile tanıştı. Ve biraz sohbet etmek için. Salonda oturdu. Okuldan falan sohbet ediyorlardı. Bende gidip içerden Tom a bir tabak hazırladım onun için yaprak sarması yaptım. Tom a bunun bir türk yemeği olduğunu onun için yaptığımı söyledim. Ve ba-yıl-dı. Tabii bende sevinçten havalara uçtum. Neyse işte sohbet bitince Tom nerde çalışacağımızı sordu. Bende odamda çalışmayı teklif ettim. Tom odama girince direkt odamı incelemeye başladı. Duvarda ki led ışıklara bir sürü posterlere dikkatle baktı. Açıkçası beğendimi diye stres olmadım değil. En son da bana dönüp baktı.
Tom: odan citden çok güzel.
Y/n: teşekkürler.
Tom: ee müzik aletlerim var demiştin nerdeler? Dedi.
Hemen yatğımın üzerinden elektro gitarı ve komidinimin yanımdaki standında duran akustik gitarı gösterdim. Ve hemen ekledim.
Y/n: pianom var ama kilerde şu an çalmıyorum. İstersen getiriyim. Ve bateri aşağı bodrumda. Tom yüzünü buruşturdu.
Tom: citden piano yu kilere koymuş olamazsın. Buna inanmak istemiyorum.
Y/n: yani... önceden çalıyordum. Ama artık çalmadığım için yani yer kaplamasın diye...
Tom:tamam neyse. Nerde sen bana söyle ben getiriyim. Piano ağır olur.
Birlikte kilere gidip Piano yu aldık. Ve artık hazırdık birlikte şarkının sözlerine çalışıyor notaları ezberliyorduk. Yaklaşık iki saat sonra çalışmamızın sonuna geldik. Onu kapıya kadar geçirdim. Bu sırada Louis elinde market poşeti. İle evimizin önünden geçiyordu. Bizi görünce otomatikman durdu ve yanımıza geldi. üzerinde siyah t shirt altında da gri boy friend bir şort vardı.
Louis:Selam
Tom: Selam
Louis: ee napıyordunuz?
Y/n: sana ne.
Louis:bu kadar kaba olma y/n arkadaşça bir soru sordum.
Tam ona ağzının payını vericektim ki Tom konuşmaya başladı.
Tom: Müzik ödevimizi hazırlıyorduk.
Louis:ne güzel. Y/n nin odasında mı?
Y/n:sen beni mi gözetliyorsun?
Louis: yoo ne münasebet.
Y/n: içinde gizli bir sapık varmış ta haberimiz yokmuş Louis bey.
Tom : ee ben gidiyim o zaman.
Louis: e bi zahmet. Hadi yolun açık olsun.
Gözlerimi öfkeyle kısıp Louis e baktım. Ve sırf Louis gıcık olsun diye Tom a sarılıp en tatlı halimle "görüşürüz Tom. Yine gel" dedim. Bu seferde Louis öfkeyle bakıyordu. Oh oh canımada deysin. Tom gidince bende tam içeri gidecektim ki. Louis kolumu tuttu.
Louis:o çocuktan hoşlanıyomusun? Bunu sorarken sesi çok masum çıkmıştı.
Y/n: böyle şeyleri arkadaşlarımla konuşmayı sevmiyorum.
Louis bir anda beni kendine çekip beni öptü.
(Evet yine ve yeniden bir bölüm sonu. Umarım beğenirsiniz. Ve lütfen oy vermeyi unutmayın. Seviliyorsunuz. yeni bir bölüme kadar kendinize çok iyi bakın.💐 )

Louis Partridge ile hayal et/ COMPLEXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin