iyi geceler <3

657 32 7
                                    

Louis in beni öpmesi beni şok etmişti. Ama bu romantik an uzun sürmedi çünkü Ehli kapıyı açtı ve bana seslendi.
Ehli: Y/n! Tebrikleeeerr! İşi kapmışsın. Kutlama varrr. İremde geliyo şimdi.
Bunları derken terliklerini giyip bana doğru koşuyordu. Aklımda ki tek soru bizi ne zaman ve nasıl görmüştü. Daha da önemlisi ne görmüştü. Bunları düşünürken utandım ve kızardım. Ayıp değildi ama benim için özeldi. Louis e baktığımda bana " ne işi?" Dercesine bakıyordu.
Y/n: mankenlik.
Louis sırıttı belli ki o demeden anlamam hoşuna gitmişti.
Louis: Tebrikler. Hangi marka?
Y/n: X markası.
Louisin bu sefer gözlerinde bir hayranlık hissetim.
Louis: o markayla önceden bende çalışmıştım. Gerçekten iyi bir markadır.
Y/n: evet.  Diye mırıldandım.
Ehli yanımıza geldi ve bana sarılıp öpmeye başladı.
Y/n: n-ne noluyor. Ehli dur.
Ehli: Tebriklerrr.
Y/n: Teşekkürler.
Louis: neyse ben eve gideyim. Bu arada tebrikler y/n. Bunu derken göz kırpmıştı. Bende ona gülümsedim. Ehli bana noluyo lan burda!?! Dercesine bakıyordu.
Y/n: eve gidelim anlatıcam.
Ehli: tamam ver şu poşetlerden biraz.
Eve girip hemen duş aldım ve pijamalarımı giydim. Aşağı imdiğimde sofra hazırdı ve İrem de gelmişti.
Y/n: e sofrayı hani birlikte hazırlayacaktık.
İrem: sen yoruldun zaten biz hazırlayalım dedik.
Y/n: e şımarıyorum ama.
Ehli: çok şımarma. Ve alışma.
Y/n: ahahah pekii.
Hep birlikte yemek yedik ve günümüzün nasıl geçtiğini anlattık. Benim modeliğe ilk adımım herkesi heyecanlandırmıştı.
İrem: kızlar ben size bir şey söyleyeceğim.
Ehli : söyle.
İrem: William bana çıkma teklifi etti.
Y/n: ne!?!
Ehli: WTF.
Y/n: çok sevindim.
Ehli: bende çok sevindim.
Y/n: tam sıra bende. Bende bir şey diyeceğim.
İrem: söyle güzelim.
Y/n: Louis beni öptü.
Ehli nin ağzına attığı köfte bu sefer boğazında kaldı.
Ehli: öhö lan Oha ne ara yaa. Ben yine sap.
İrem: Oha nE?
Y/n: evet...
İrem: adına sevindim.
Ehli: yani aranızda ne ara ne oldu anlasaydık...  neyse neyse sen mutluysan önemli olan o.
Sohbet böyle böyle devam etti. Ve sofrayı toplayıp odalarımıza dağıldık. Bu gün erken yatıcaktık çünkü yarın okulun kursu vardı.
Dişlerimi fırçalıyıp birazda kitap okuduktan sonra yatmam için ışığımı kapatım. Ve tam o sırada bir mesaj geldi.
Louis: iyi geceler <3
Y/n: iyi geceler <3
(Yine bir bölümün sonuna geldik. umarım hoşunuza gitmiştir. Açıkçası ben severek yazdım. Oy vermeyi unutmayın. Seviliyorsunuz. 💐)

Louis Partridge ile hayal et/ COMPLEXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin