YEMEK

487 28 3
                                    

1 ay sonra...
Yüzlerce fotoğraf üç marka ve bir sürü iş birlikleri. Ben gerçekten tutmuştum. Herkes beni çok sevmişti. İnstagramımda 2M takipçi olmak üzere. Yarın Fransa ya bir makyaj markasının yeni yüzü olmak için gidicem.
Bu süre zarfında annem Londra ya geldi çünkü bu olaylar beni yormuştu ve bana yardım edicek birine ihtiyacım vardı. Annem e girişte ki misafir odasını verdik artık o oda annemindi. İrem ve Ehli de bu durumdan hiç şikayetçi değildiler. Yemeklerimizi annem hazırlıyordu çünkü o bir şef aşçı. Ayrıca annem partilere karşı bir kadın değil sadece bazı kuralları var. Akşam 12 de evde olmak zorundayız. Gitmeden önce nereye gittiğimizin adresini ona vermek zorundayız. Eğer sarhoş olursak araba kullanmak yasak annemi arayıp o bizi alıcak. İlla ki birimiz o gün içmeyip diğerlerine göz kulak olucak. Aslında kuralların olması özellikle Ehli yi sinirlendirmedi değil ama sonradan o da kabullendi.
Bu gün büyük gün çünkü annem Louis ve William la tanışıcak. İrem ve ben çok heyecanlıyız. Ehli de bizimle dalga geçiyor onun tuzu kuru tabi.
Yemekleri annem yapmak istedi. Zaten annem için yemek yapmak bir tutku. Yemek yaparken rahatladığını ve huzur bulduğunu söylüyor.
Bizde üç kız yukarı çıkıp hazırlanmaya başladık.
Giydiğim;

Saat 6 gibi kapı çaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saat 6 gibi kapı çaldı. Gelenler Louis ve William dı. Annem mutfakta olduğu için kapıyı ben açmıştım. Hemen peşimden İrem koşarak geldi ve William a sarıldı. Onları içeri davet ettik.
Annem ve Louis iyi anlaşmış gibiydiler. Louis le ben yanyana karşımızda da İrem ve William yanyana oturuyorlardı. Ehli vr annem karşılıklı baş köşeler e oturmuşlardı. Yemekler bitmişti Annem tatlıları servis ediyordu bende ona yardım etmek ediyordum.
Louis in yanına oturunca elini tuttum. Avuç içleri terlemişti. Sanırım gergindi.
Anne: bak Louis bunlar türk tatlıları bak bakalım tadını beğenicekmisin?
Louis ağzına bir tane baklava attı.
Louis : yani güzel ama çok şerbetli. Ben çok şerbetli tatlıları pek sevmem...
Annem kafasını salladı ve gülümsedi.
Anne: Afiyet olsun. William sen beğendin mi?
William : bence bayağı iyi Louis ağzının tadını bilmiyo.
Y/n: bence de.
Louis yüzüme hain dercesine bakıyordu. Omuz silkip önüme döndüm.
Bol sohbetli çok tatlı bir yemek olmuştu. Louis ve William evlerine gitmişlerdi. Üç kız sofrayı topladık. Annem salonda ayaklarını uzatmış dinleniyordu.
İrem : ee (annenin ismi) teyze William ı beğendin mi?
Annem: ikisi de düzgün çocuklara benziyorlar.
Ve bu günü de böyle bitirdik.

(Eveeeet yeniden bir bölümün sonuna geldik. Bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın ama bu bölümü telafi etmek için uzun bir bölüm gelicek. Oy vermeyi unutmayın. Seviliyorsunuz. 💐)

Louis Partridge ile hayal et/ COMPLEXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin