•serendipity•

338 24 11
                                    

[Ak ste narazili na túto knihu, pre lepší zmysel odporúčam prečítať knihu My New Neighbor.
Táto kniha je jej pokračovaním ;) ]

•

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


Ľudia sú zvyknutí hlavne na to, že každý skutočný príbeh je ukončený šťastným
Happy-Endom.

Krásna princezná sa jedného dňa zamiluje do nemilosrdného princa, ktorého má šancu zmeniť. Princ vďaka princeznej začne pociťovať niečo, čo doposiaľ ani raz nepocítil. Akoby jeho skamenené srdce nabralo na farbách a opäť začalo biť.

Spoločne si nažívajú na svojom zámku, vytvorenom z čistej lásky, kde mnohokrát vďaka prítomnosti toho druhého zabudnú na všetko, čo do toho momentu robili zle. Na čo by najradšej zabudli a nikdy sa k tomu nevracali.
Často sa stávalo aj to, že vďaka láske k tomu druhému zabúdali aj na krutú realitu. Boli vo vlastnom svete, ktorý si sami vytvorili. Nič im k šťastiu nechýbalo, pretože v ich svete boli iba oni dvaja, ich vzájomná láska a jemné dotyky toho druhého.

Čo viac si želať?

Stačí len tak málo k tomu, aby princ s princeznou boli naozaj šťastní.

Lenže v príbehoch sa taktiež vyskytujú nečakane zvraty, ktoré ani hlavní hrdinovia príbehu neočakávajú.

Princezná, obklopená tou najčistejšou láskou jej princa, sa predsa vždy dozvie o jeho krutých chybách. Pravda aj napriek veľkým klamstvám okolo vždy vyjde na povrch ako posledná. Ale vyjde.
A princeznin dokonalý život, ktorý do toho momentu tak milovala a zdal sa jej byť tak dokonalý, sa za malý zlomok sekundy rozpadne. Ako domček z karát. Lusknutím prsta, vďaka pár slovám, ktoré sú krátke, ale zato tie osudné.

Aj napriek veľkej láske k princovi ho musela opustiť. Nechcela to, no musela. Nedokázala sa zmieriť s tým, že všetko bolo len jedna veľká lož. Lož, postavená na klamstvách. Nemohla sa ďalej pozerať na všetkých tých ľudí okolo, ktorí jej priamo do jej smaragdovo-zelených očí klamali a robili sa, ako by všetko bolo v poriadku.

Ubehli krátke dni, dlhé týždne, mesiace a roky. Za ten čas princ každý jeden deň so žiaľom v očiach čakal na svoju princeznú, ktorá ale neprichádzala. Od žiaľu sám sebe začal ubližovať, a to tými najhoršími spôsobmi, ktoré mohli existovať. Jeho blízky sa na to nemohli pozerať. Nemohli sa pozerať na to, ako sa z veselého chlapca, vždy s úsmevom na tvári, stáva zatrpknutý muž, so slzami tečúcimi po jeho ružových lícach a jazvami po celom tele.

Postupom tých dlhých dní, týždňov, mesiacov a rokov, princ prestaval mať nádej. Nádej, ktorá ho držala nad vodou. Nádej, ktorá mu dávala silu čakať.
Nikdy nezabudol na princeznú, ktorá mu vždy vedela vyčarovať úsmev na tvári. Každý jeden deň si na ňu spomenul, no jeho smútok časom mizol a mizol, až kým nepadol do zatratenia.

A čo princezná?

Roky bola odlúčená od tých najbližších, až ju to privádzalo do šialenstva. Ani ona nebola výnimkou. Taktiež samej sebe ubližovala tými najhoršími spôsobmi, aké len existovali, a to len preto, aby zabudla na chvíle strávené s jej princom. No neúspešne.

Každý jeden večer sa pozerala zo svojho okna a hľadela na hviezdy tak, ako aj s ním. Pozeranie na hviezdy jej pripomínalo tie nádherne chvíle s ním, kedy sa cítila byť skutočne šťastná. No aj jej smútok postupom času mizol a mizol, až kým úplne nezmizol v zatratení, a tak sa z princeznej stala kráľovná. Kráľovná, ktorá aj zabudla, aké to je niekoho milovať.

Obaja žili svoje vlastné životy a časom zabúdali na to, čo sa pred pár rokmi vlastne odohrávalo a robilo ich šťastnými. Obaja mali svoj vytúžený život, a na staré momenty nemali chuť spomínať. Mali okolo seba ľudí, ktorým dôverovali a nič im k šťastiu nechýbalo. Ich nádej, že sa ešte niekedy stretnú, zmizla úplne a preto na minulosť radšej ani nemysleli. Nemohli sa navždy topiť vo vlastnom žiali, ktorý ich vždy vracal na začiatok.

No každý nový príbeh má aj svoj nový začiatok.
A nový začiatok ich životov sa len začína.
















Keď sa ich cesty nečakane po tých rokoch konečne stretnú.

••••••
HEY LOVERS💕
🌸Po niekoľkých dlhých mesiacoch konečne späť, spoločne s novou knihou a to POKRAČOVANÍM knihy; MY NEW NEIGHBOR.

No nehovorte, že vás to ani trošku nepotešilo☺️
Tento príbeh mi totižto nesmierne chýbal🥰a dúfam, že aj Vám🤨

Finally Mari🌸.

©justyourmari 2021

ᴍʏ ᴏʟᴅ ʟᴏᴠᴇʀ|| p.jmWo Geschichten leben. Entdecke jetzt