•LET'S MAKE HIM PERVERT•
„Vysvetlíš mi, čo to malo znamenať?!"
Ako silná víchrica sa mi vrútila do bytu a bolo jej úplne jedno, že ma svojim príchodom zvalcovala na zem. A to doslova. Tým, že vtrhla do bytu sa so mnou zrazila, takže som s odretým zadkom a nahnevaným výrazom na tvári, sediac na dlážke, pozerala na ňu. Za iných okolností by som sa smiala ako nikdy, keďže to, ako behala po mojej kuchyni a obývačke, chytajúc sa za hlavu a pýtajúc sa rôzne otázky ohľadom mňa a Jimina, bolo hodné Oscara za komédiu roka.
„Stále nechápem, čo sa v tej miestnosti stalo!" kráčajúc stále dookola sa pýtala zjavne sama seba a na moju prítomnosť úplne zabudla.
„Tak najprv ku mne príde ten nasratý blondiačik, ktorý sa ma ako totálny úchylák vypytuje na to dievča s chladnými blond vlasmi a že chce ísť okamžite za ňou! Ja sama som mu musela ukázať, kde sa tá miestnosť s jeho cieľom nachádza a ešte za tú ochotu som od vlastného šéfa dostala zdrba. Pffr, že sa flákam!" sarkasticky si odfrkla, ďalej ignorujúc moju prítomnosť.
„Neskôr však za mnou príde ten sexy Jeogkuk..."
„Jungkook." otrávene som ju opravila, ďalej sledujúc jej zmätený pohľad.
„Však hovorím, Jungkook, a totálne sa pred ním s červeným ksichtom a svojou nemotornosťou strápnim. Keď som sa však chcela ísť vyrozprávať k svojej najlepšej priateľke, pristihnem ju s nasratým blondiačikom, akoby si v tej chvíli vyznávali lásku! Ktovie, kde by to skončilo, ak by som tam nevtrhla!" jej hrudník sa zdvíhal do pravidelných, ale zato o dosť zrýchlených, intervalov.
„Však sa ani poriadne nepoznajú. On je svetoznáma hviezda a ona módna návrhárka. Kórea a Francúzsko. Dve odlišné krajiny. Ak by som tam vtedy nevtrhla, asi by sa spolu určite aj vyspali..."
„Luara!" jej ďalšie konšpiračné teórie prerušil hlasný výkrik jej mena, čím som si konečne zaslúžila jej pohľad. „O čom to stále hovoríš?"
„Ty veľmi dobre vieš o čom hovorím, Norisová." rýchlym tempom pristúpila bližšie so vztýčeným ukazovákom nahor. „Kvôli tebe som nemohla poriadne rozmýšľať. Dnes sa chcem poriadne vyspať, no ty a ten Jimmy mi..."
„Jimin."
„Tak Jimin. Vy dvaja mi spať bohužiaľ nedovolíte." jej ukazovák ostal zapichnutý v mojej hrudi. „Vysvetli mi, čo to malo znamenať, Rebeka Norisová." chladne ma spražila pohľadom. Nemala som na výber. Chodila by za mnou ako hladný pes, dobiedzajúc ako najväčšia otrava.
„Achh, dobre, dobre." s veľkým povzdychom som pozdvihla ruky do obranného gesta na ceste do kuchyne, kde som chcela získať aspoň trošku času na rozmyslenie si vhodnej výhovorky. „Nedáš si čaj alebo minerálku, je...
„Nie, ďakujem. Nič si nedám." sledujúc môj chrbát odvetila.
„Naozaj? Pretože mám mätový, kamilkový a dokonca a aj tvoj obľúbený. Cherry Kiss." pri pohľade na ňu som provokatívne pohybovala obočím.
„Nie, nechcem nič!" odvetila o dosť viac nahnevanejšie.
„A čo tak višňovo-vanilkovú zmrzlinu. Určite ti bude chut..."
„Rebeka, už si konečne sadni na ten svoj zadok a hovor." opäť ten jej dominantný tón hlasu a chladný pohľad.
Mysli Rebeka, mysli! Výhovorka hodná jej pochopenia. Aby tomu hlavne uverila.
„No," nervózne som sa zasmiala a sadla si na gauč vedľa nej. „nič sa vlastne nestalo."
„Nestalo?! Beka, veď ste sa bozkávali!" vykríkla.
„Čože? Luara, neviem či máš halucinácie alebo niečo berieš, ale my dvaja sme sa absolútne nebozkávali." tvrdo som ju odbila.
„Ja som vás videla. Stáli ste vedľa seba tak blízko, že by sa medzi vás ani papier nevošiel. Pery jedného na perách toho druhého. Držal ťa, akoby ťa nechcel ani pustiť! A bol k tomu polonahý!"
„Nie je to tak ako si to teraz vysvetľuješ." povzdychla som si a sklopila zrak. Ruky sa mi mierne triasli.
„Tak mi to vysvetli!" prstom pichla do môjho stehna.
„Dobre teda."
Nádych a výdych. Herecké výkony Rebeky Norisovej práve na scéne.
„Ako sme mali od Pierra nakázané, každá z pracovníčok mala jedného z Dokonalej sedmičky," so založenými rukami som začala. „ja som dostala tvojho neodolateľného sexymana, lenže..." pri tej spomienke som musela držať úsmev na uzde. Ten spôsob, ako si otvoril dvere a napochodoval si to k nám. „keď sa šlo na meranie, blondiačik si otvoril dvere a Jungkooka vyhnal." v krátkosti som jej zhrnula celý priebeh prvej časti.
„A ďalej?" očakávajúc hŕbu ďalších správ sa nedočkavo opýtala.
„No šla som zmerať tie rozmery, lenže z ničoho nič si vyzliekol to, to..." slovo tričko mi z nervozity neprišlo na um.
„Tričko."
„Áno, tričko. Vyzliekol si ho, no z nejakého dôvodu chytil moje ruky do tých jeho a pritiahol si ma k sebe. Ja sama som nevedela, čo v tej chvíli robiť, keď sa ku mne tak rýchlo nahol. Myslela som si, že ma ide pobozkať. Ani nevieš, ako som sa snažila o to, aby pustil moje ruky a aby som sa tak mohla od neho odtiahnuť, lenže bol až príliš silný." zdalo sa, že môjmu zrýchlenému rozprávaniu zjavne verila.
Preto som sa po kolenách k nej priblížila a jej ruky chytila do tých mojich, hľadiac jej priamo do očí.
„Ani si nevieš predstaviť, aká som v tej chvíli bola rada, že si otvorila tie dvere. Sama neviem, ako by to skončilo." už len ostalo čakať na odozvu.
Dala si to! Ja by som tomu uverila.
„No, úprimne," nadvihla obočie, stále nechápavo pozerajúc. „neviem ako na to reagovať. Ale každopádne, dávaj si na neho pozor, Rebeka. Čo ak to je nejaký úchyl." rukou ma objala okolo pliec. Za svoj herecký výkon som bola viac než spokojná, a preto som sa musela sama pre seba pousmiať.
„Presne a vzrušujú ho chladné blondínky." zasmiala som sa, čo rozosmialo aj ju. Spoločne v objatí sme si ľahli na gauč, pozerajúc na stále prebiehajúcu epizódu Priateľov.
„Ale predstáv si ten článok, ktorý by kóloval po celom internete. Známy spevák zo skupiny BTS, Park Jimin. Je pravda, že je to úchyl, ktorému sa vždy pri pohľade na Rebeku Norisovú postaví ale..."
„Luara! Prestaň" rukou som ju udrela do pleca, spolu s ňou sa smejúc na jej smiešnych predstavách.
„Len žartujem." silnejšie ma objala ale úsmev z tváre jej neopadol.
„Ale mohla si ho pobozkať. Čo myslíš, ako asi by chutili jeho pery. Višne? Jahody?"
„Luara!"
•••••
🌸Hey my lovely butterflies🦋💕
-Idk či ste si všimli, ale pridala som aj menšie character aesthetic na začiatok príbehu😊postavy, ktoré v pokračovaní pribudli a ešte pribudnú🙈-No a dnešná kapitolka XD.
-A to najlepšie nakoniec. Ďakujem za 1k zhliadnutí my LOVERS!✨💕🦋🌸
Hope you enjoyed this shiteu🤪
luv ya all💚🦋
Mari🌸.
ESTÁS LEYENDO
ᴍʏ ᴏʟᴅ ʟᴏᴠᴇʀ|| p.jm
Fanfic„Are you lost, babygirl?" „I'm not lost, babyboy." Pokračovanie príbehu MY NEW NEIGHBOUR🦋 Začiatok-18.4.2021 Koniec-.... © justyourmari