•LET'S FALL IN LOVE, MAN•
Bola som viac než šokovaná z toho, že dnes večer sa má konať niečo ako uvítací, či zahajovací večierok, v spolupráci našej módnej značky spolu s BTS. Naozaj som nevedela, koľko nových prekvapení a radostných správ sa spoločne s jeho príchodom do Paríža na mňa ešte zrúti. Mám to brať ako znamenie od vesmíru, ktoré mi má niečo naznačiť?
Samozrejme, že správa ohľadom večierka sa dostala vonku, a tejto noviny bol plný internet a mnoho ďalších článkov na sociálnych sieťach, takže pravdepodobnosť uverejnenia nových bulvárov a článkov práve z dnešného večierka je veľká, priam stopercentná.
Psychicky som sa musela pripraviť na všetkých tých novinárov, ktorí budú fotiť každý jeden záber, pomaly aj to, ako sa poškriabem na nose. Čudovali by ste sa, ale občas sa nájdu aj takéto zaujímavé články, ktoré sú na smiech.
Aspoň v zrkadle, pred ktorým som v tej chvíli stála, som sa musela tváriť, akoby som sa dnešného večera nemohla dočkať. Ľahké saténové šaty tmavomodrej farby, siahajúce nad kolená, dokonale obopínali moje útle telo, vrátane bokov a kriviek. Vďaka strieborným lodičkám som sa cítila byť omnoho vyššia, ako v skutočnosti som. Krk a uši mi zdobili jednoduché strieborné doplnky, vrátane retiazky so strieborným mesiacom. Dokonalý look je hotoví, už mi len chýba elán a chuť na večer, ktorý strávim v jeho spoločnosti.
☼
,,Každú chvíľu by mali doraziť." do ucha mi pošepkal Pierre a nedočkavo sa pozrel na svoje hodinky na ruke. ,,Mimochodom, tie šaty ti naozaj pristanú. Bolo to skvelé rozhodnutie, dať ti niečo takéto," podotkol a ešte raz si prezrel jeho kúsok, ktorý som mala na sebe. Pierre bol ku mne naozaj štedrý, keď na moje narodeniny mi niečo tak drahé daroval a taktiež pre mňa sám navrhol. Pravdou bolo aj to, že som ich na nejakej akcii mala na sebe po prvýkrát.
,,Taká lichôtka, počuť takéto slová od známeho návrhára:" slabo som sa zasmiala.
Večierok sa konal v centre mesta v podniku, ktorý mal Pierre najradšej a pre takúto veľkú udalosť mu prišiel vhod. Interiér bol zladený do elegantnej kombinácie čiernej a bielej farby spoločne so striebornými doplnkami. Na pódiu samozrejme nemohla chýbať živá kapela, ktorej jemná melódia ich hudobných nástrojov sa roznášala po celom podniku. Všetci sponzori a iní hostia sa postupom času začali zhromažďovať v hlavnej miestnosti, zatiaľ čo ich čašníci obdarovali pohárom s drahým šampanským.
Z davu sa neskôr vynorila Luara, ktorá si ma taktiež premerala pohľadom, načo som sa začervenala. Ešte stále som si na pohľady iných nezvykla.
,,Rebeka, to sú tie šaty od Pierra?" očarená šatami sa ma opýtala, načo som slabo prikývla. ,,Sú úžasné!"
,,Kórejci sú už tu. Vonku je hotová pohroma. Hemží sa to tam samými novinármi." pribehol Michaelle a spolu s nami čakal, kým konečne všetci členovia skupiny vstúpia do miestnosti. A nečakali sme dlho.
YOU ARE READING
ᴍʏ ᴏʟᴅ ʟᴏᴠᴇʀ|| p.jm
Fanfiction„Are you lost, babygirl?" „I'm not lost, babyboy." Pokračovanie príbehu MY NEW NEIGHBOUR🦋 Začiatok-18.4.2021 Koniec-.... © justyourmari