معرفی نامه

1.8K 175 8
                                    


سلام بچه ها، ملودی هستم^-^

و قراره یه بوک جذاب و هیجان انگیز و به شدت متفاوت براتون تعریف کنم که امیدوارم دوسش داشته باشید و بهش ستاره بدید^^

از اونجایی که این داستان ، یک داستان متفاوت و دارای شخصیت های زیاده ترجیح دادم در ابتدا یه خلاصه و معرفی شخصیت ها رو براتون قرار بدم.

با من همراه باشید

*********

کیم سوکجین
اسم دوم:  آرتمیس مرد

مشخصات:
فرزند الهه ی زیبایی_و خدای جنگ،فرزند سوم خانواده که یک برادر و دوتا خواهر تنی در المپ دارد.

برادرزاده زئوس معرفی شده و خانواده‌اش سومین خانواده قدرتمند در المپ هستن.

الهه ی ماه/ خدای شب_ شخصیت جین برگرفته از آرتمیس خدای شب در یونان است؛ آرتمیس معروف به زیبایی، شجاعت، وقار و حامی حیوانات بود.
در افسانه ها ارتمیس به اسم خدای زمینیان شناخته می‌شد و در افسانه ی المپوس، پس از نفرین نرگال در زمین، ارتمیس تنها خدا در تمام ادیان بود که ستایش می‌شد.

جین مسئول کنترل و چرخش صورت فلکی در قصرماه و رویش گیاهان خوراکی رو کنترل می‌کنه.
نشان معرفی: طرح ماه روی پیشانی

توانایی های خدای شب: ردیابی و کنترل حیوانات، کنترل آب و هوا در شب، توانایی شکار عالی، پرورش گیاهان.

همچنین اون جزو ۱۲ خدای اصلی در المپ است*

لقب ها: ماه المپ، زیبا ترین در سه سرزمین، حامی زمین

حیوون درون: نامشخص

به دلایل نامعلوم اون المپ و قصر خودش رو ترک کرده و در دنیای زیرین همراه جیا و جونگکوک  که فرزند خونده های اون هستن زندگی‌می‌کنه.


*******


کیم ویرجینیا

اسم دوم: جیا

مشخصات:


فرزند خوانده‌ی جین_خدای شب_ معرفی شده و خانواده ای جز پدر و برادر خونده‌اش ندارد.


توی قصرهادس زندگی می‌کنه اما بیشتر وقت خودش رو بین مردم زمین می گذرونه.

جیا از نسل هکاته هاست،اخرین هکاته ی شناخته شده در المپ...

هکاته ها قدرتمند ترین جادوگران در تمام دنیا بودن و دینی نداشتن اما رابطه خوبی با خدایان داشتن و بیشتر در کنار پری ها و الهه های جنگلی دیده می‌شدن.

طبق حرف های مردم المپ، خانواده ی جیا در زمان کشته شدن توسط زمینی ها، با آخرین جادوی خودشون اون رو به المپ می‌فرستن و جین تنها شخصیه که مسئولیتش رو می‌پذیره؛ اینطوری اون تبدیل میشه به فرزند الهه ی ماه و تنها شخص از نسل خودش که زنده است!

𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒔𝒕 𝑯𝒐𝒑𝒆 𝑶𝒇 𝑶𝒍𝒚𝒎𝒑𝒖𝒔Where stories live. Discover now