ne eksik ne gedik elmacıklarının üstü delik

123 14 44
                                    

tik ve tak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tik ve tak.çatlak duvarın üstünde kendine hayrı olmadan sürekli yanlışı gösteren ancak atmaya kıyamadığımız saatin sesi.

tik ve tak.camlar açık dahi olsa nem çok nem diyerek kendimi yelleyip bir sonuca varamamamdan kaynaklı taş çekmesini göze alarak kaldırdığım halının altındaki mermerin üzerinde uzanıyorum.

tik ve tak.ne yapsam geri durmayan insan kılıklı kuyruğum jongin de yanımda uzanıp ağzında biriktirmeyi sevdiği dumanları havaya üflüyor.

'içmesene şunu yanımda,üstüme siniyor kokusu.'

'sinsin,ne olacak?'

'ciğerlerim ağrıyor,kokusundan burnum acıyor.'

'hırıltılı çıkıyor mu nefeslerin?'

'bakayım.' hızlı hızlı nefesler sarf ediyorum.ciğerlerimde ses yok ancak olmadık zamanda iki büklüm olmamı sağlayan öksürüklerim var. 'yok bir şeyim.'

'su çekmiştir belki.'

'sadece içmesen olmaz mı?' ikiletmedi beni küllerin savrulmasını umursamadan yattığımız mermere söndürdü sigarasını.ışıkları kapatmış öylece açık camdan sızan ay ışığında uzanırken bir keyfini daha elinden alışıma sinirlendiğini bilsem de ses etmedim tekrar.

'menajer geldi bugün yanıma.sahnenin içinde açtığı göçükte buldum onu.'

'sonunda çöktü demek.'

'çöktü sahiden.'

'artı bir masrafımız oldu,harika.ne dedi peki?'

'sponsor bulacakmış bize.'

'NE?' başlarımız arasında oluşan açıyı bozup oturur hale geldi.

'biricik şarkıcısının ilham perileri mi ne kaçmış.onu tekrar eski haline döndürmek için tiyatro,opera işte ne haltsa onu yaptırmak istiyormuş.'

'koskoca ülkede bizi mi bulmuş?'

'gazeteden takip mi ettim dedi ne dedi anlamadım.ismimizin bu kadar yayıldığını bilmiyordum.'

'aslında bakıldığında çevre kasabalarda bizim gibisi yok.şehirde de iki üç grubun tek eline alınmış bu işler.'

'öyle ya da böyle sponsor bulacakmış bize.karşılığında da matisse ile birlikte oyun sergilememizi istiyor.'

'iyi güzel ama işgillendim şimdi.ya iç çamaşırı markası sponsoru bulursa bize? yine vücuduma yapılacak imaları çekmek istediğimi sanmıyorum.' uzun bacaklarını bir bağdaş ile sabitleyip elleri ile karnıma uzandı.

Matisse|HunHoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin