Ahojkyy.. Teda aspoň pro mě dobré ráno! Těžkou je 11:01 a já zrovna vstala -_-"... A když vás je už tady hodně tak ten kdo to čte... Můžete napsat klidně nějaké nápady nebo návrhy co by jste vy chtěli do dalších kapitol! <3 ~N~
-Dream pov-
Chytl jsem Georgovu ruku a koukl jsem se do jeho vážně vystrašených očí. "Georgi ale přece není problém že bych mohl jet s tebou ne?"... "Proč mě to nenapadlo?!!!" Vyjekl George radostí. "Já letím za tři dny a ty můžeš semnou!! "..."Ano.. A já mám pro tebe taky překvápko" Řekl jsem Georgovi a on přestal jíst a koukl se na mě. "Badboyhalo, Skeppy, Sapnap a Quackity, nevěděli jaký ti dát dárek. Proto jsem vymyslel že ti můžeme koupit lístek na Hawaii a my všichni můžeme jet s tebou!" George zůstal sedět s otevřenou pusou. "Ano ano anoo! Já pojedu rád s váma! " Zakřičel George a dál s radostí jedl.Byl den odjezdu a George byl zabalený dřív než já. Já jsem se balil jen na týden protože potom jedeme všichni společně na Hawaii. Zabalil jsme si nějaké věci, plus nějaké slušné věci, myslím že mě George chtěl představit jeho rodině. Už konečně vím jak se George cítil. "Můžeme jít? Strašně ti to trvá. Taxík už je před domem. "..."Už běžím! " Zakřičel jsem na George a zavřel si dveře do pokoje. "Tak pojď. " Vyšli jsme ze dveří a já zamkl svůj dům. Nastoupili jsme do taxíka a začal se rozjíždět, George mě chytl za ruku a usmál se, dal jsem mu pusu a začal se koukat z okna. Toto je poprvé co odjiždím z Floridy na tak dlouho, ano je to jen týden ale nebyl jsem tak dlouho pryč. Vystoupili jsme před letištěm a společně s Georgem jsme vešli do vnitř. Sedl jsem si na sedačku a čekal až se ozve že naše letadlo přiletělo a my můžeme jít. George si sedl na mě a začal mi líbat krk. "Georgi tady ne"... " A co tady ne? chybí mi tvůj krk. " Řekl George a pokračoval v líbání mého krku a dělání cucfleků. Bylo mu jedno že kolem nás procházeli lidi, a mi docela taky. Z reproduktorů se ozvalo naše letadlo a George zakňučel že se mu nechce opustit můj klín, po chvíli už vážně vstanul. Sedli jsme si do letadla a po chvíli moje princezna usla na mém rameni. Byl strašně krásný když spinkal, byl jsem rád že mám zrovna jeho a ne nikoho jiného. Ale asi by jsme to měli říct naším fanouškům že jsme spolu. U George uděláme stream a všechno jim to řekneme. "Princezno vstávej už jsme přistáli" Budil jsem George, který hned otevřel oči. Chytl jsem ho za ruku a táhl z letadla pryč. Zavolali jsme si taxíka který nás odvezl k Georgovi domů.
-George pov-
Odemkl jsem svůj dům a otevřel dveře. Konečně jsem ucítil vůni svého domova. "Ahhh to mi chybělo"..."Mi zas chybí něco jiného" Řekl dream a přitlačil mě ke zdi, držel mi ruky a začal mi líbat rty. Odtáhl se aby se mohl nadechnout a pokračoval na mém krku a já ho odtáhl pryč. "Dneska ne dremie jsem unavený a zítra už jedeme za mými rodiči."..."Počkat počkat. Už zítra?!" Vyjekl a dream a já ho pohladil po tváří. "Klid dreamie všechno bude v pohodě" Usmál jsme se na něho a on mi úsměv oplatil.Ahojkyy... Děkuji vám všem za ohlasy! A pardon že vychází tak pozdě ale dlouho jsem spala no :/
<3 ~N~