19. část

3.1K 153 5
                                    

Ahojkyyy.... Pardon že vyjde dneska jenom jedna kapča a tak pozdě ale dneska jsme vůbec neměla čas.. Takže se omluvám a užíte si tuhle kapču ;) <3 ~N~

-George pov-
Zabalil jsme si plavky, opalovací krém, ručník, lékárničku, a nějaké věci. Strašně jsem se těšil. Poprvé jsem jel na dovolenou a nejlepší na tom bylo že se svými přáteli a se svým klukem. "Georgi je tady taxík!" Zakřičel na mě dream a já se zabaleným kufrem běžel za ním. Zamlk jsem svůj dům a šel k taxíku. Dream mě chytl za ruku, dal mi pusu a nakonec se na mě usmál. Sedl jsme si do něho a já sledoval svůj dům jak mi mizí z očí. Vystoupili jsme na letišti a vešli do dovnitř. Uviděl jsem všechny svoje přátelé a rozeběhl jsme se za nimi. Objal jsem jako první Quackytiho a pak ostatní. Dream se s nima přivítal stejně jako já, už jsme jenom čekali až se ozve náš let a my můžeme jít nahoru po schodech. "Jdemeee!!! " Zakřičel Quackity a rozeběhl se po schodech. "On byl vždycky ňouma" Řekl bbh (bad boy halo) a my se zasmáli. Sedli jsme si do letadla a čekali až se rozjede a zvletí. Seděl jsme u prostřed a na mé právé straně seděl dream, na levé straně seděl bbh. Za náma seděl zbytek party což je Sapnap, Quckity a Skeppy. Dream nám objednal i hotel, no není to hotel ale jen to jeden velký byt,který má 4 pokoje+velký obývák. Na střeše máme bazén a vířivku. Dream mi ukazoval fotky proto jsem to věděl, byl jsme vážně strašně nadšený, už jsem se nemohl dočkat až přistaneme, sice letíme teprve asi 5 minut ale to uběhne rychle. Dal jsem ještě fotku na Twitter, stejně jako všichni ostatní. Fanoušci lehce šíleli, ale na to už jsme zvyklí.  Po hodině letu jsem usl na dremovém ramenu. Měl opřenou svoji hlavu o moji. Ale co mě hlavně vzbudilo byl bbh. Usl taky, ale na mém rameni. Nechal jsme ho spát ale byl to straně divný pocit. "Bbh vstávej už jsme přistáli. " Budil jsme ho ale on nic. "Hey babee vstávej" Řekl skeppy a on si hned sedl, všichni jsme se zasmáli a vystoupili společeně z letadla. "Vítejte na hawaii señoritaaaa" Řekl Quckity a Sapnap ho bouchl aby nezdržoval frontu. Nasedli jsme do autobusu a všichni jsme se koukali z okna, na ten nádherný výhled. Autobus zastavil před docela vysokým panelákem a my vešli do něho. Dole byla restaurace a tři výtahy. Do restaurace šel dream kde mu podali bílé karty se kterýma odemkneme náš být. Každému dal jednu kartu a řekl že náš byt je úplně nahoře. Vyjeli jsme výtahem do 14 patra, pípli jsme kartu a dveře se otevřeli. Byl to vážně velký byt. Skeppy a Quckity začali křičet a skákat ve vnitř radostí. Hodili kufry na zem a začali zpívat, spíš křičet nějakou písničku. Bbh si vzal skeppyho a odvedl ho do pokoje. Sapnap zase Quckityho a Dream mi jen nastavil ruku. Hned jsem ji chytl a odvedl mě k nám do pokoje. Zavřel dveře a já na něho skočil radostí. "Toto je ten nejlepší dárek!!!! Děkuji moc! " Dával jsem mu pusy všude kde se dalo. "Jsme rád že se ti to líbí gogy" Pustil mě dream a mrkl na mě. "Fakt ještě jednou děkuji. "

Je tady konecc, a zítra čekejte menší dramaa takže se můžete 100% na co těšit ;).. Jinak všem dobrou noc <3
~N~

Are You Sure? [DreamNotFound] [Cz] [✅]Kde žijí příběhy. Začni objevovat