Ahoojky.. Je tady trochu delší kapitolka a jenom upozornění...
Všechno dobře dopadne.. Možná někomu dojde že vše vážně dobře dopadne ale to je jen nápověda aby jste neměli deprese jako já xd... Všechno bude vážně v pohode ;) <3
~N~-George pov-
"Dreamie jsi zpátky? " Zeptal jsem se když někdo přišel do pokoje. Bylo ticho. "Clayi?.." Otočil jsem se a dream tam nebyl. "Aha to jsi ty, promiň bbh" Protřel jsem si oči a sedl jsi.
"Jen jsem se chtěl zeptat jestli jsi v pohodě gogy" Zeptal se a dal mi svoji ruku na tvář a palcem začal po ní jezdit. "Jojo dobrý jsem v pořádku jen dre-" Nedořekl jsme větu a bbh mě začal líbat, chtěl jsme ho odstrčit pryč ale on mi chytl ruky a položil mě napostel. Lehl si nademě a furt mi držel ruky. "Bbh já nemůž-" Začal mě zas líbat. Někdo otevřel dveře a bbh přestal, oba dva jsme se koukl kdo to je a stál tam dream. "Já- , o-on, ne-e"... "JÁ JSME TO VĚDĚL CELOU DOBU GEORGI!!! "..." Ne dreame to NE!"... " KONČÍŠ U MĚ!" Zabouchl dveře a já začal křičet po bbh ať mě hned pustí. Bbh si sedl a jen na mě koukal. Začal jsem okamžitě brečet a řvát do svých dlaní. Chtěl jsme vstanout ale bbh mě jednou rukou chytl za pusu a druhou okolo mého pasu. Položil mě na postel a furt mi držel pusu. Začal jsem brečet více. Byl jsem slabý, bezmocný. Nevěděl jsem co dělat. Začal jsem zavírat oči a v hlavě se mi promítalo spoustů věci společné s dreamem. Jak jsme ho poprvé viděl a měl jsem otevřenou pusu, jak jsem na něm usl, naše první večeře, naše první snídaně, naše první rande, náš první sex..."Cože?! " Vzbudil jsme se celý spojený. Začal jsme dýchat a chytl se za pusu. "Toto byl jen sen?!!" Seděl jsem chvíli na posteli a pak se koukl na telefon ať vím kolik je hodin, bylo 5 odpoledne. "Dobře dobře toto byla noční můra.. Teďkom přijde noční můra číslo dvě" Řekl jsme nahlas a šel do koupelny, opláchl jsem si obličej a vyšel z pokoje. "Dreamie pojď zamnou prosím.." Řekl jsem mu a on vstanul z gauče a dost otráveně vešel do pokoje.
Sednul jsi na postel a já vedle něho. Chytl jsem mu ruky aby se na mě podíval.
"Teď mě poslouchej dreamie. Nevím co ti řekl bbh, ale vím že všechno z toho není pravda, já miluju tebe a jen tebe a nikoho jiného. " Začal jsem brečet a docházeli mi slova. "Já nechci aby jsi byl na mě naštvaný nebo aby jsi mě ignoroval, bolí mě to, já přísahám že jsem nic neudělal. " Začal jsme víc brečet a hlasitě vzlykat. Dream mě chytl za bradu a zvedl mi obličej. Utřel mi slzy svým rukávem a a já ho hned objal. Objal jsem ho tak aby jsi lehl. Přitulil jsem se k němu a on mě chytl. "Všechno v pohodě gogy"..."Dobře... Ale už mě nikdy nepouštěj." Dream se zasmál a začal mě hladit po mých zádech. "Mám nápad. Co takhle panáka na nás dva?" Řekl dream a já začal přemýšlet. "Dobře.. " Vydechl jsem a vstanul z dreamového obětí. "Čekej gogy" Řekl dream a chytl mi ruku, přísunul si mě blíž. "Chybí mi tvoje rty~" Sedl jsem si na něho a dream mě začal líbat, po chvíli jsem přidal i jazyk a dream přešel na můj krk. "Měli by jsme jít za nimi" Zasmál jsem se a dream se na mě koukl psíma očima. "Pojď dělej" Dal jsem mu pusu na nos. Zvedl jsem se a podržel mu dveře. "JDEME PÍT!!" Zakřičel dream a vytáhl skleničky. Quackity se usmál a vytáhl z malé ledničky vedle gauče čtyři flašky které položil na stůl. Všichni jsme si sedli na gauče a já konečně vedle dreama. "NA ZDRAVÍ ME GUSTA!! " Řekl quackity a všichni jsme si cinkli a napili se. Takhle to pokračovalo dost dlouhou dobu. Všichni jsme byli úplně namol. Motala se nám hlava a skeppy už zvracel na záchodě, bbh tam byl sním. Dream tancoval se sapnapem a já seděl s quackitym na gauči. Sapnap vzal ovladač a začal něco hledat, mezitím přišel bbh se skeppym. Sapnap tam zapl ploužák a zavolal karl (ovi? Nevím jak to napsat xddd), bbh natáhl ruku na skeppyho který se celou dobu o něho jen opíral, bylo mu asi fakt špatně. Mi podal ruku dream, hned jsem to příjmul a dal svoje ruce kolem jeho krku a hlavu jsem se opřel o jeho hruď. On dal svoje ruce kolem mého pasu a jednou rukou zajížděl pod tričko. Quackity hned jak uslyšel písničku šel zvracet na záchod. Po tancování jsi skeppy zatáhl bbh do jejich pokoje a už nevylezli. Sapnap usl na zemi a quackity byl asi furt na záchodě. Všude jsme s dreamem pozhasínali a zasmáli se že slyšíme divné zvuky z pokoje od bbh a skeppyho. Šli jsme do našeho pokoje a usli v objetí. Miluju ho a moc.Je tady konecc :3 snad se vám líbila.. A v příštím díle bude možná už nějaký spicy ;) ... ~N~