Ahojkyy... Tak je tady další kapitolka ;) tak si ji užíte <3 , je krátká a chillova takže tak xdd.
~N~-Dream pov-
Dojedli jsme jídlo a George si šel lehnout, já jsem šel za rodiči na gauč a začali jsme si povídat. Bavili jsme se docela dlouho o hodně věcích ale jedna věc mi zůstala v hlavě. Svatba. Mamka jenom řekla že se těší až bude a já sám nevím kdy bude. A je to dobrý nápad? Jsme spolu už docela dlouho. Nejsem si jistý. Ale druhá věc která byla, tak nějaký dáreček do našeho nového bytu. "Mami? Kdyby ses teďkom nastěhovala do nového bytu, co by jsi koupila? "..." Co třeba nějaké zvířátko? "..." To je úžasný nápad! Děkuji!!" Odemkl jsem hned svůj telefon a začal hledat na internetu nějaké inzeráty s kočičkou. Jako první domácí zvířatko mě napadla kočička. Uviděl jsme inzerát s koťátkem které má bílý flíček na čumáčku a je hezky barevný. Hnědou, černou, bílou světle hnědou všechny zvířecí barvičky. Napsal jsem hned paní která mi do pár minut odpověděla, můžeme si pro ní, takže je to holka, jet už zítra! George bude nadšený. "Dobré odpoledne" Ozval se unavený hlas zamnou. "Ahoj Georgiete." Pozdravil jsem ho stejně jako mamka s taťkou. George se posadil na moje stehno a hlavu si opřel o mé rameno. Rodiče se na nás usmáli a já se lehce za červenal. "Dreamie?"..." Hm? "..." Měl jsem sen " Zašeptal mi do ucha a já čekal jak George bude pokračovat. "Měli jsme svatbu" Došeptal George a já se začal červenat víc. "D-dobře." Zakoktal jsem.
---------------------George pov-
Můj sen byl vážně divný. Ležel jsem v noci vedle dreama který už spal. Hlavou ležel na mé hrudi a já ho hladil po zádech. Byla asi 1 ráno a já furt přemýšlel. Jaké by to bylo si ho vzít? Jaká by byla svatba? A kde? A ne kde, chce si mě vůbec vzít? Nebo mám ho já požádat o ruku? Já nevím.
Nespal jsem celou noc a přemýšlel nad tím. Dream ráno vstal a divil se že už jsem vzhůru. "Ty nespíš? " Otevřel pořádně oči. "Co se stalo?? " Zeptal se vyděšeně. Měl jsem celé červené oči a kruhy pod očima. "Dreame vezmeš si mě? "..." Teď a tady? A co? "..." Ano nebo ne? Nespal jsem celou noc."..." Ano vezmu samozřejmě, ale ne teď a tady. "..." Dobře, ale moje nabídka furt platí." Dream mi dal pusu a pohladil mě po vlasech.Pardon že kapitolma je tak krátká ale slíbila jsem vám ještě jednu a vůbec jsem na tuhle neměla scénář. Ale na zítra mám dost velký scénář tak se těšte. ;) a všem přeji krásnou a výbornou noc <3
~N~