21. část

2.6K 156 14
                                    

Nevím co tady napsat ale vím že tahle kapitolka bude dlouhá ;) <3
~N~

-George pov-
Dořekl dream větu a já sundal bbh ze mě. "Já přísahám že jsem s ním nic neměl my jsme šli se dívat na telku a-a usli jsme. " Řekl jsme dost koktavě a já jen viděl dream jak zatl pěst.  Zbytek party se začal dívat na naše drama, dream šel pomalu k bbhovi který stál u gauče. Dream měl zatnutou pěst a věděl jsme že ho praští. Dream se natáhl a já skočil před bbh. Dream mě praštil pěstí tak moc že jsem spadl na zem, vyplivl jsem krev a chytl si místo kde mě dream praštil. "G-georgi ja-a" Snažil se říct dream a kluci tam jen stáli s otevřenou pusou. Bbh si ke mě klekl a začal se mi dívat na ránu. "Georgi-i ja-a fak-"... " Dneska spíš na gauči " Řekl jsem mu a on celý ztuhl. Začal se dívat do země a tekli mu slzy. Zvedl jsem se ze země a šel do pokoje. Sedl jsem si na postel a začal projíždět tiktok. Chtěl jsem se hlavně koukat na naše společné edity, co naší fanoušci dělají. Uviděl jsem prvních pět a chtělo se mi brečet. Já vím že nic neudělal ale byl jsem naštvaný, zbytečně žárlil a.. zase jsem se rozbrečel. Bylo mi to strašně moc líto. Nešlo mi usnout. Byla jedna ráno a já vstanul z postele. Oblekl jsem si mikinu, tepláky a vyšel jsem pomalu z bytu. Šel jsem dolů k pláži. Chtěl jsem si uspořádat myšlenky a pročistit si hlavu. "Georgi... " Ozval se hlas zamnou. Chtěl jsem se otočit ale zároveň i ne. Ten hlas jsme znal až moc dobře. "Georgi prosím... " Ozval se znova Dream. "Ano? " Otočil jsem se na něho a on tam stál. Koukl jsme se mu do očí které měl dost červené z breku. Bylo mi ho strašně líto, vím jak se cítil když to udělal Sapnap. "Georg-" Objal jsme ho a on přestal mluvit. Přitulil se ke mě a rozbrečel se. Bolelo mě cítit jeho slzy, takže mi upadly taky nějaké. Stáli jsme tam aspoň 5 minut a jen se objímali. Dream se odtáhl  jako první a chytl mi obličej. Začal jsme cítit jeho dech na mých rtech, stejně jako on můj dech. Po chvíli se naše rty konečně dotkli. Strašně moc mi chyběl, jeho přítomnost, jeho vůně, jeho dotyk, jeho rty. Byl to ten nejlepší polibek. Při vůni moře, poslouchání vln a při měsíci který se odrážel do moře. Byl to kouzelný moment.
Když jsme přišli do našeho bytu, všichni už spali. Vzal jsme dreama za ruku a vedl do pokoje. Dream mi začal líbat krk a já ho jen odžduchnul. "Dneska ne dreamie.. Jsou dvě ráno. Řekl jsme mu a lehl si do postele. Dream si lehl hned vedle mě a přitulil se do mých zad.

Are You Sure? [DreamNotFound] [Cz] [✅]Kde žijí příběhy. Začni objevovat