31. část

2.7K 144 46
                                    

Ahojkyy je tady další kapitolka, tahle bude dlouhá tak si dejte kakao (teplé) semnou a jdeme chillovat ( a dáme si dneska nějaké spicyyy) ;) <3
~N~

-Dream pov-
"Děcká!! Jedeme!" Křičela na nás s Georgem moje mamka která čekala v předsíni. S Georgem jsme si zabalili poslední věci a vyšli z pokoje. George ještě neví že ho v novém domě čeká malé mňaučící koťátko jménem Patches. Nastoupili jsme do auta a George už se nemohl dočkat. Celou cestu mi držel ruku a vesele mi ji hladil palcem. Furt se koukal z okna a čekal až uvidí poslední zatáčku k našemu domu. "iiii jsme tadyy!! " Zakřičel George a mamka vypla motor. Podal jsem klíče Georgovi a on vešel dovnitř. Šel jsem hned za ním s obou má kuframa a on si už sundával boty. "Děleeeejjj" Říkal mi George když jsem si teprve sundával první botu. Chytl mě za ruku a běžel do našeho nového studia. Vypadalo úžasně. Pokoj byl tmavě šedý a každý měl svoji půlku. Na jedné straně pokoje byl stůl s počítačem a modrýma lediotkama. Na druhé strašně to bylo stejné ale se zelenýma. V ložnici byla jen nová postel, nový koberec který byl bílý a nová mnohem větší televize. "To je tady úžasné!!!" Objal mě vesele.  "A to přijde to nejlepší." Zakryl jsem mu oči svýma dlaněma a vedl ho zpátky ke dveřím kde mamka stála s krabicí kde byl náš nový přírůstek do rodiny. Ano rodina. Usmál jsem se nad svoji myšlenkou. "Jsi připravený?"..."Ano ano ano." Řekl šťastně a já mu odkryl oči. Z krabice na něho koukla malá kulatá, jemňoučká kulička. "To-to je naše?" Vzal si George koťátko do ruky a spadly mu slzy radostí.  "Ano Gogy, jmenuje se Patches" Objal jsem ho kolem ramen a usmál se na mamku, ta si nemohla pomoct a vyfotila si nás. Ještě předemnou si nás dala na tapetu a usmála se. Mamka odešla a George odešel na gauč se mazlit s naším novým členem rodiny. Já šel mezitím do kuchyně udělat něco rychlé na oběd. Večer chci George pozvat na rande a nechci aby byl moc nasycený.
"Obídek lásko!" Zakřičel jsem na něho z kuchyně a George asi šel sednout ke stolu a čekal natěšeně co jsem připravil. "To je vše?" Koukl se na mě se zvednutým obočím. " Večer tě pozvu na večeři, nechci aby ses moc nasytil. " Mrkl jsem na něho a George začal překvapeně jíst plněnou bagetu. "A nějaký zvláštní důvod jít dneska někam večeřet? "..." Jop, ty jsi ten důvod. " Mrkl jsem na něho znova a on se lehce začervenal.
Po obědě jsme udělali jednu věc kterou jsme ani jeden neplánovali ale měli jsme dobrou náladu, tak proč ne. Dali jsme naší společnou fotku na Twitter. Na fotce jsem dával Georgovi pusu na líčko, zakrili jsme můj obličej a napsali k tomu popisek že jsme spolu. Po chvíli byli už všude edity, fanarty a všude byl velký boom. Nemohli jsme ani chvíli být na telefonu, tak jsme si zapli PS5 a začali hrát různé hry. Call of duty, spira, sonica, resident evil. Nastal čas kdy já už jsem chtěl vyjít. Řekl jsem Georgovi ať se jde už obléct. On se otráveně postavil a šel do pokoje. Oblékli jsme se oba dva do bílých košil a černých ryflích. Nasedli jsme do auta a já nastartoval motor. "Kam že vlastně jedeme?"..." Tam kde to ještě neznáš Georgiete "..." Dobře, Clayii.." Schválně řekl moje jméno a my se zasmáli. O ničem jsme si nepovídali tak George zapl rádio, nevím jestli to bylo štěstí ale začali hrát heat waves. George se na mě koukl a hned to přepl. " Co děláššš? Vrať to! Je to pěkná písnička."  Šáhl jsem na rádio a dal to zpátky. George se jem usmál a začal ji zpívat. Tak jsem se k němu přidal. Byla to krásná cesta ale jak skončila písnička tak skončila i naše cesta. Vystoupili jsme z auta a vešli do restaurace která byla docela venkovní a hned na pláži. Byla taková dřevěná a byla ozdobená jakýkolima barevnýma květinkama. Ve vnitř na každém stole byla svíčka. Sedli jsme si ke stolu a hned za náma přišel číšník. Objednali jsme si steak se zeleninovou přílohou a k tomu bílé víno. Seděli jsme naproti sobě a drželi jsme se za ruky, přitom jsme se koukali do očí a já přemýšlel že musím být vážně ten nejšťastnější člověk na planetě, mít někoho tak úžasného vedle sebe a tak nádherného nevím jak to dělá ale je strašně nádherný. Číšník přišel s talířema a položil je na stůl, popřál nám dobrou chuť a odešel. My jsme si cikli ještě skleničkama s vínem a dali se do jídla. Po jídle jsem zaplatil a vzal George dolů k pláži. Procházeli jsme se po okraji břehu a drželi se za ruky. Povídali jsme si o YouTube a nějakých věcech.
Vydechl jsem a stoupl si před George. "Georgi já. " Klekl jsem si a vytáhl z kapsy krabičku kterou jsem otevřel. "Vezmeš si mě?"..."Seš si jistý?"..." Já 100% , jsi to nejlepší co mě v životě potkalo a chci aby jsi byl jenom semnou do konce našeho života. "..." Ano ano ano!!!" Zaslzili se mu oči a já mu nasadil prstýnek. Dali jsem si velkou, nádhernou pusu která byla v ten moment fakt vyjmečná.
Celou cestu v autě si George prohlížel prstýnek na kterém se odrážel měsíc.
"Georgieteee~" Řekl jsem mu hned ve dveřích. "Dal bych si ještě zákusek~"
Šel jsem k němu a chytl ho pod zadkem.

❗❗❗ Spicy ❗❗❗
George na mě skočil a začali jsme se líbat. U toho mi rozepínal košili a pak se hned vrhl na můj krk. George jsem odnesl na gauč a lehl si hned nad něho. U líbání i s jazykem jsem mu rozepínal košili a George svoje kalhoty. Začal jsem mu jednou rukou hladit stehnou a druhou jsem mu jezdil po břiše. George se odtáhl aby se nadechl a já mu hned sundal trenky. Dal jsem svoji ruku na jeho péro a začal pomalu honit. George jen zaklonil hlavu a začal vzdychat. Po chvíli jsem mu začal kouřit a George si to začal uživat víc. Chytl se nejbližší deky a slastně začal vzdychat. Udělal se mi do pusy a já jenom polk a utřel si pusu. Lehl jsem si vedle něho a George šel nademě. "Teď je řada na mě clayi~~" Zašeptal mi do ucha a George si sedl. Sundal mi kalhoty a trenky a rozkročil nohy. Čekal jsem že mi začne kouřit ale George začal do mě poprvé narážet. Poprvé jsem ucítil jaký je to pocit a slastně jsem vzdychl. George začal zrychlovat a já jen vzdychal. Byl jsem jako v nebi ale v nějakém velkém nebi, nešel popsat ten úžasný pocit.

❗❗❗ End of Spicy ❗❗❗

Je tady koneecc... Doufám že se vám líbila tahle kapča a zítra bude hned další ;) <3 Mějte se hezky!

~N~

Are You Sure? [DreamNotFound] [Cz] [✅]Kde žijí příběhy. Začni objevovat