24. část

2.8K 169 9
                                    

Ahojkyy.. Je tady další kapitolka tak snad se vám bude líbit ;).. Jinak všem děkuji za ✨ hvězdičky ✨ <3
~N~

-George pov-
Dneska jsme se s klukama rozhodli jít do našeho bazénu na střeše a taky do vířivky. Ráno jsme normálně všichni vstali a šli se nasnídat dolů do restaurace. Po jídle jsme se šli všichni převléct a rozdělili jsme se. Nevím jak byly ostatní ale já by s dreamem. Jeli jsme se kouknout do města a něco si koupit ale každý měl za úkol koupit něco na večerní střešní párty. Vystoupili jsme z autobusu a rozešli jsme se každý na jinou stranu. S dreamem jsme šli zřejmě směrem na náměstí, šli jsme tenkou uličkou kde měl každý baráček jinou barvu. "Co-co děláš?" Chytl mě za ruku dream a táhl mě do nějakého obchodu se slunečníma brýlema a klouboukama. "Neříkej že dneska nechceš utratit ani korunu."  Zasmál se dream a začal si nasazovat legrační brýle. Šel jsem vedle něho a taky si nějaké vzal. Začali jsme se smát navzájem a udělali si fotku. Šli jsme k regálu s klobouky, kde si dream dal na sebe nějaký divný klobouk na kterém ležel plyšový pejsek. Začal jsem se strašně moc smát a dream se na mě jen usmál. Podal mi asi žlutý možná zelený klobouk a nasadil mi ho a začal se teď smát on. Otočil jsem se do zrcadla a koukl se na svůj klobouk. Byl to klobouk s dreamovím logem, takže hádam že zelený. Udělal jsem nám další fotku která se vážně povedla, zamazal jsem dreamovi obličej a dal ji na twitter. Dream mě zavedl do druhého obchodu s oblečením. "To si musíme koupit! " Zakřičel dream a ukázal prstem na černou mikinu s bílým nápisem "i have boyfriend next to me" Jen jsem se na něho koukl pohledem jestli to myslí vážně a on jen čekal na mojí odpověď. "Fajnnn ale na veřejnosti to nosit nebudu"..."Budeš" Řekl dream a sebral dvě mikiny a utíkal k pokladnám, ani se nekoukl na velikosti takže to bestak budu mít jako pyžamo. Do dalšího obchodu jsem ho zatáhl já, byl to obchod s potravinami. Byli tam i některé, které jsme vůbec neznali. Vzali jsme si nějakou tyčinku na cestu a alkohol, džusy, gumové medvídky k večernímu bázenu. Když jsme se konečně po tolika obchodech dostali na náměstí, bylo to úžasné. Náměstí bylo spojené přístavem pro lodě. Na okraji moře byla zídka takže tam nikdo nemohl plavat. Byl nádherný západ slunce, dream řekl že je oranžovo červený. Západ se odrážel do moře a já dream držel za ruku. Byl jsem rád že zrovna on stojí vedle mě a že on je můj přítel. Koukl jsem se na něho a dal jsem mu pusu. Z pusy vzniklo líbání a chvíli jsme tam jen tam stáli a líbali se, ale vyrušil nás Quackity "Nevím jestli jste hezcí vy dva nebo ten západ ale obojí netrvá věčně, pojďte už za chvíli jede autobus. " Řekl a my s dreamem následovali Quackityho. Nastoupili jsme do autobus a v něm potkali i zbytek party.
Vešli jsme do bytu a skeppy s quackitym běželi hned na gauč si sednout a koukat na telku. Měli jsme ještě hodinu než bude tma a my můžeme jít do bazénu.  Já jsem šel do pokoje a dream hned zamnou. Vybalil naše mikiny a hned si jednu z nich oblékl. Měl úsměv od ucha k uchu. Šel jsem do svého kufru a vytáhl plavky.

❗❗❗ Spicy ❗❗❗

Sundal jsem si tričko a kalhoty abych se mohl převléct. Dream vstanul a šel ke mě. Pusunul mě tak abych se opíral o zeď a držel mi ruky nad hlavou. Začal mi líbat krk a já jen po každém cucfleku vydechl. Dream mi jednou rukou jezdil po zádech a druhou  rukou jezdil po kraji moji pánve a lemu mých trenek. Po chvilce mi je sundal a klekl si. Já se koukl dolů a čekal co se bude dít. Dream mi ho začal masírovat rukou aby stvrdl a pak mi začal kouřit. Snažil jsem se potichu vzdychat aby nás kluci neslyšeli ale když jsem se blížil k vyvrcholení zasténal jsem dost nahlas. Dream mě chytl za stehna abych na něho skočil a tak jsem taky udělal. A nesl mě na postel. Cestou těch asi pár sekund jsem mu dělal na krku nějaké cucfleky. Položil mě na postel a já roztáhl nohy. Dream šel nademě a začal do mě narážet. Dal jsem si na obličej polštář abych ho mohl pořádně obejmout a taky do něho sténat. Dream se do mě udělal a řekl že můžeme pokračovat ve sprše. Pořádně jsem vydechl a šel za ním. Dream zapl horkou vodu a čekal až k němu vejdu. Přece jen se mi špatně chodí. Vešel jsem do sprchy a dal si na ruce sprchový gel. Začal jsem jezdit rukama úplně všude po dreamovém těle a on jen čekal až dojdu k jeho rozkroku.

❗❗❗ End of spicy ❗❗❗

"Kluciiii" Zaklepal skeppy za dveřma koupelny. "Sapnap s quackitym se už opili a běželi do bazéna, být váma tak už tam jdu taky! " Dořekl skeppy a my s dreamem se začali smát.
Vzal jsem si přes rameno ručník a vyšel z pokoje. Je-li jsme do 15 patra kde byla střecha, vystoupil jsme z výtahu a vypadalo to tam nádherně. Na krajích byli poloviční zdi a na nich pověšené barevné světýlka. Dream se rozeběhl a běžel do bazéna hodin šipku. Začal tam dělat blbosti a já si šel ke střešnímu baru dát nějaký drink...

Pokračování přístě! Pardon že dneska vyšla jen jedna ale máme tady 900 slov takže to snad stačí xd... Jinak krásný zbytek večera! <3
~N~

Are You Sure? [DreamNotFound] [Cz] [✅]Kde žijí příběhy. Začni objevovat