Ahooj je tady 4 kapitola! Snad se vám bude líbit a nezapomeňte dát hvězdičku a nějaký pěkný komentík! ~N~
-George pov-
Ráno jsem vstanul a cítil jsem jak mě štípou oči. Ležel jsem v dreamově hrudi a on svým obličejem v mých vlasech. Chtěl jsem přemýšlet jen o něm ale nešlo to. Měl jsem noční můru které se dlouho asi nezbavím.
"Dreamie? " Řekl jsem potichu svým hlasem abych ho nevzbudil kdyby náhodou spal. Z něho se jen ozvalo zamumlání a pak otevřel oči. "Jsi v pořádku Georgi? " Zeptal se starostlivě.."Dreamie? " Řekl jsem ještě jednou, koukl jsem se na něho a chtělo se mi začít brečet, byl to hrozný sen a nechci aby to byla někdy realita. "Copak Georgie? " Řekl svým unaveným hlasem. Z očí mi začali téct slzi a on mě hned obejmul. "Ne-neopustiš mě nikdy že ne? " Snažil jsem se vykoktat ze sebe. Myslím že ho moje otázka hodně zarazila protože nevěděl co se mi stalo. "Nikdy gogy nikdy... " Řekl a já se uklidil. Po pár minutách se dream odtáhl a řekl že je čas snídat. Šel jsem za ním do kuchyně a sedl jsem si. Dream přede mě dal misku s ovocem a bílý jogurt. "Děkuji dreamie" Řekl jsem a hned jsem začal jíst. Dream si sedl naproti mě a začal taky jíst. Občas jsem se na něho koukl a furt zkoumal jak vypadá. Má špinavě blonďaté vlasy, zelené oči, voní po voňavé kytice, má heboučkou tvář a je vyšší než jáa taky je starostlivý, on je prostě pro mě dokonalý.. Řekl jsem jsi a dal jsem si poslední lžičku. Vzal jsem svoji misku a od dreama taky a šel jsem je dát do dřezu. Když jsem stál u dřezu, dream přišel ke mě ze zadu a chytl mě za boky a já hned ztuhnul. "Co-co děláš?" Dream mě ignoroval a zašeptal mi do ucha "děkuji za úklid moji misky, běž si vzít něco na sebe a půjdeme se projít" A hned odešel. Projel mi mráz po zádech ale tak jak řekl tak jsem udělal. Vzal jsem si černé roztrhané džíny a bílou mikinu. Došel jsem ke dveřím kde už čekal na mě dream. Cestou jsme si povídali, o rodině, o YouTube až jsme se zastavili u zmrzliny. "Jakou si dáš? " Zeptal se mě a já mu hned odpověd vanilkovou. Od zmrzky zpátky jsem šli jinou cestou. Šli jsme tenkou uličkou kde každý dům měl nějaký obchod. Zastavil jsem se u obchodu s oblečením a zadíval jsem se na modrou mikinu která měla na sobě nápis *nevermind.* "Líbí se ti? " Řekl dream a já jen kývl hlavou a šel jsem dál. Po chvíli mě dream začal opatrně a nenápadně chytat za ruku. Po chvíli se naše prsty propletly mezi sebou a my se drželi za ruku. Chvíli jsem se červenal a dream se mi začal smát. Celý den jsme byli venku a večer jsme šli do restaurace. Sedli jsme si naproti sobě a měli jsme výhled na moře s velkým měsícem. "Pěkné že? " Řekl dream a já kývl hlavou. Chytl mě za ruku a já se na něho podíval a usmál. Po chvilce koukání mu do zelených očí přišel číšník a zeptal se co budeme jíst. Dream odpověděl pizzu a jen kývl. "Dneska jsi nějak zmlklý Georgiete.. Stalo se něco? " Dream řekl a koukl se na mě starostlivým pohledem. "Proč tohle děláš? Že mě chytaš za ruku, teď mě pozveš na pizzu, usínáš vedle mě.. "... " Protože tě miluju Georgi však to víš " Začal se smát dream když já se začal červenat. "Tady máte pizzu pánové" Řekl číšník a požil ji na stůl mezi nás. Číšník řekl dobrou chuť a my se pustili do jídla. Po večeři jsme se šli projít k pláži a sedli si na schody které byli ve skále která vedla do moře. "Vím že to bude asi nepříjemné ale vidím že tě něco trápí... Nechceš mi říct o čem se ti zdálo? " Dream řekl a chytla mě za ruku a druhou rukou mi pohladil tvář. Mi sjel mráz po zádech a začal jsem mluvit.. "Zdálo se mi že jsme se pohádali a ty jsi naštvaně sedl do auta a odjel jsi pryč. Po chvíli mi zavolal sapnap že jsi měl autonehodu kterou jsi nepřežil. " Smutně jsem se na něho koukl a byl jsem rád že to byl jen sen. Nedokázal bych si nikdy přestavit že by tu dream nebyl. Dream si jednu jeho ruku dál kolem mého pasu a tím si mě přiblížil víc k sobě, a druhou ruku položil na moji tvář. "Já tě nikdy neopustím Georgie" Přisunul se svuj obličej blíž k mému a svým prstem mi projel rty. Zavřel jsem oči a čekal až se naše rty spojí. Dream se odtáhl a řekl "vážně chceš první naší pusu tady? " Zamračil jsem se a začal se červenat. Dream se jen začal smát a pomalu se zvedl. Pomohl mi zvednout a šli jsme k němu domů.Ahooj. Doufám že nejste naštvaní že si ještě nedali pusu xdd.. Za chvíli si ji ale určitě dají nebojte.. Já jdu spinkat a zítra bude další části dobrou laskyy! ~N~