Witam was bardzo serdecznie w pierwszym rozdziale tej książki. Chce wam przedstawić najistotniejsze postacie więc oto one:
Patrycja Włodarska „Włodek"
Wiek: 18 lat
Oczy: brązowe
Włosy: brązowe
Relacje: Aurelia Włodarska- matka, Paweł Włodarski- ojciec, Władysław Włodarski- starszy brat, Leon Włodarski- młodszy brat, Danuta Bytnar- przyjaciółkaTadeusz Zawadzki „Zośka"
Wiek: 18 lat
Oczy: niebieskie
Włosy: blond
Relacje: Leona Zawadka – matka, Józef Zawadzki – ojciec, Anna Zawadzka – siostra, Jan Bytnar – przyjaciel, Maciej Aleksy Dawidowski – przyjaciel ,Halina Glińska – była dziewczynaAlina Mielczarek „Mielcar"
Wiek: 18 lat
Oczy: brązowe
Włosy: czarne
Relacje: Patrycja Włodarska- była przyjaciółka, Piotr Kozłowski- chłopakPiotr Kozłowski „Pieter"
Wiek: 19 lat
Oczy: niebieskie
Włosy: czarne
Relacje: Patrycja Włodarska- była dziewczyna, Alina Mielczarek- dziewczyna, Tadeusz Zawadzki- były przyjacielDanuta Bytnar „Dusia"
Wiek:16 lat
Oczy: niebieskie
Włosy: rude
Relacje: Zdzisława aka Zdzisiogedon Bytnar – matka, Stanisław Bytnar – ojciec, Jan Bytnar – brat, Patrycja Włodarska – przyjaciółkaPare informajszyn akcja książki zaczyna się w 1939 roku, a Zdzisiogedon ukradłam z książki Zuza_05 mam nadzieje że się nie obrazisz 😘, a wam polecam wpaść na jej profil i przeczytać jej książkę o kamieniach.
Dusia była dość ciężka do opisania w kwestii wyglądu, ale jakoś się udało jej. Mam nadzieje że to coś do góry jakoś wygląda.Do zobaczenia w najbliższym rozdziale, czyli już niedługo❤️
p.s. Szybkie info dotyczące rozdziałów, najpierw przeczytajcie rozdział drugi, potem trzeci. Wiem, że w kolejności w jakiej są jest na odwrót, ale to tylko dlatego, iż najpierw zaczęłam pisać rozdział trzeci, a później drugi i tak jakoś wyszło.
YOU ARE READING
Zanim przyszło nam odejść
FanfictionWojna, słowo które znamy od dawna, słowo które jak je wypowiesz przynosi Ci namyśl cierpienie, ból, śmierć, strach. Ale czy Ci ludzie co żyli podczas wojny odczuwali tylko to? Czy wojna zabrania nam na coś takiego jak miłość czy przyjaźń? 1. w „Kami...