Son olan olaylardan sonra arkadaşının ziline basarak beklemeye başladı Sunmi.
Bütün gece aklında olayları tartmış,gözüne bir gram uyku girmemişti.
Kapı açıldığında hızla girerek asansöre doğru yöneldi.
Asansörün gelmesini beklerken kapısı ile ritim tutmaya başlamıştı. Azda olsa stresini alıyordu.
Nihayet asansör zemine ulaştığında yirmi ikinci kata bastı. Zengin olmak böyle bir şey olsa gerek. Diğer katlardan binenler,inenler derken yirmi ikinci kata geldiğinde arkadaşının kapısına doğru ilerledi.
Hafifçe tıklattığında çok geçmeden kapı açılmıştı.
"Hoş geldin!! Geç hemen geç." Her zamanki gibi parlak gülümsemesi ile Chunga arkadaşını kucakladı.
"Hoşbulduk, bakıyorumda her zaman ki gibi neşen yerinde."
Solana doğru koştu."Benim neşem asla bitmez aşkım."
Chunga'nın yeni evine ilk kez geldiği için etrafına göz gezdiriyordu.
"Burada nefes almak yüz dolar mı? Bu ne böyle?" Salonun duvarındaki neon mavi ile yazılmış yazıya şaşkınlık ile bakıyordu."
"Ah! O mu? Erkek kardeşime ,camları tam açmaya izin olmadığı için bir hava temizleyici almasını istedim. Biliyorsun oda fazla salak,gitmiş beş bin dolara almış. İnanabiliyor musun beş bin dolara bunu almış. Hemde benim kartımdam.Duyunca bir yüreğime oturdu, ardından ise bu yazı geldi aklıma. Eh, birde insanlar önündeki kutuya 100 dolar atsa tam olacak,ama bu devirde herkes cimri ne yaparsın.
"Kırk yıl düşünsem aklıma gelmez. Ama harika,koltuğa oturarak gülüyordu. Zar zor koltuğun köşesindeki çantasını alarak içinden parayı çıkardı. O zaman ilk veren ben olayım."
koltuktan ayağa kalktı." Sonunda birisi verdi. Merak etme 100 dolar karşılığında hem nefes alacaksın hemde kahve içeceksin. "Burada bekle hemen, ben kahveleri yapıp geliyorum."
Koltuğa yayılıp esnedi"Peki bende bu rahat koltugun tadını çıkaracağım."
Mutfaktan bağırarak konuştu"Bu arada bir sorun mu var Sunmi?"
"Bu nereden çıktı Chunga."koltukda anında dikleşmişti Sunmi.
"Kahveleri koyuyorum bir dakika."
"Peki."
İki fincan kahve ile içeriye girdi. "Hangi rengi istersin,pembe yada kırmızı."
"Kırmızı tabi ki."
"Sokağınız kırmızı olduğu için seçtiğine eminim."
"Evet,kırmızı sokağın önüdeki Taemin."
Elindeki kahveyi sehpaya bıraktı Chunga."Taemin,oda kim?"
"Ah!aklım karıştı bir an. Yan dükkanımın sahibi sadece. Tabi ki,kırmızı sokaktan ."
"Sunmi bir sorun mu var?hadi ama bana anlatabilirisin."
"Hadi ama akşama kadar eğlenelim sonra konuşuruz Chunga."
İçten bir şekilde güldüğunde, içten içe istemeyen Chunga bile kabul etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Food War ❆ Sunmi + Taemin ✓
Fanfiction❝Sunmi'nin beş yıldır rakipsiz işlettiği yemek dükkanının artık bir rakibi vardır.❞ "İsmim Taemin, dükkanlarımız yan yana olduğu için yakın bir ilişki kurmak isterim doğrusu. Bu yüzden yakınlarım gibi bana Taemin yerine Taemimnie diyebilirsin." "O z...