'♧14'

61 26 2
                                    

Gözüne gelen akşam Güneş'ini engellemek adına ellerini gözüne siper etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözüne gelen akşam Güneş'ini engellemek adına ellerini gözüne siper etti. Akşam buraya geleceği için dükkanları ikiside erken kapatmıştı. Taemin gittikden sonra kapatması ile Taemin'in olayı anlamamasını sağlamıştı.

İkili salıncaklardan birinde oturan Taemin'i görünce,ürkek adımlar ile yanına doğru yürüdü. Parkın kapısından yavaşça içeriye girip salıncaga oturduğunda hafif bir gıcırdama sesi gelmişti,tahta salıncaktan.

"Hoon'un dediği kişi sendin değil mi?"

"Galiba." Taemin'in yüzüne bakmadan konuştu.

Gözlerini kıza dikerek hafifçe süzdü. Sunmi'nin geleceğini biliyordu. El yada geç konuşmaları lazımdı değil mi?

"Seni dinliyorum."

"Hey! Böyle söyleme,geriliyorum." Hafifçe gülmüştü. Ortamı yumuşatmak istemişti.

Arkadan gelen hafif meltem ile ikiside irkildi.

Ellerini yumruk yaptı."Gerçekten söylemek istedim. Fakat beynim kabul etmedi,bir şey beni engelledi Taemin."

Gülerek konuştu."Her zaman en iyi işletmenin senin işletmenin olması gerektiğimi."

"Hayır"

Bu sefer kıza bakarak konuştu."Ne o zaman?"

Derin bir soluk verdi. "Belkide kalbime bu kadar hızlı girmeni kabul edemedim. Bu kadar hızlı girmen normal değildi."

Taemin'in bir tepki vermediğini görünce kendini durduramayıp konuşmaya başladı. Resmen Dünya'dan soyutlanmıştı. O an sadece şehirde Taemin ve ikisi var gibiydi.

"İlk başlarda seni sadece rakip olarak gördüm. Benim için çekilmez bir rakipten ibarettin,Fakat sonra benimle yakınlaştın Taemin. Kimsenin göremediği duygularımı gördüm. Sadece Onca yıl kimsenin göremedi benliğimi bir anda gelip sen görünce kabul etmek istemedim."

Sunmi tekrar konuşmaya basladığı zaman takındığı mayhoş gülümsemesini sürdürdü.

"Neyi kabul etmek istemedin?"

Tedirgince Taemin'e baktı." Sana olan hislerimi,senden hoşlandığımı Taemin."

Food War ❆ Sunmi + Taemin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin