'♧6'

187 68 27
                                    

Her zaman olduğu gibi Seoul'un en işlek sokaklarında dükkanları bulunan insanlar erkenden dükkanlarını açmış ve işlerine koyulmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her zaman olduğu gibi Seoul'un en işlek sokaklarında dükkanları bulunan insanlar erkenden dükkanlarını açmış ve işlerine koyulmuştu.

Müşterilen yavaş yavaş dükkâna doluşması için yaklaşık yarım saat vardı.

Genel olarak dükkan sahiplerinin derdi bu iken Sunmi Ve Taemin'nin derdi daha farklıydı,akşam gelecek özel müşteriler.

Akşam için yer ayırtan birbirinden habersiz iki özel misafir özelliklede bu iki restoranın en güzel yerlerinde oturmak istediklerini belirtmiştiler.Henüz daha hiçbir bir şeyler olmasada iki restoranda misafirlerini en iyi sekilde ağırlamak zorundaydı. Sonuçta ünlü bir holding sahibi nereye giderse gitsin paparazziler onu yakalayacaktır,küçük bir işletmeye gelmesi fark etmezdi.Paparazzilerin ise her zaman daha güzel bir atmosfere sahip olan restoranı seçen züppeleri baş  sayfaya koyacağı gayet aşikardır.Birnevi baş sayfaya çıkan aile ile birlikte onlarında dükkanları haber olacaktı.

Park ve Lee holding birbirlerine düşman olmak ile beraber ikisininde birbirlernin yapacakları işlerden haberdar olmalarını istemedikleri için bugün bu küçük ama tatlı dükkanları seçmişlerdi.Hesaba katmadıkları tek şey çocuklarının aslında düşman değil,birer sevgili olduğuydu.

Sunmi çalışanın yanına giderek elini çalışanının omzuna koydu.Yaptığı yemeklere bakılırsa işi öğrendiği aşikardı.

Şu anlık herşeyin yerli yerinde gittiğini düşündü.Üstüne üstelik bir kahve içecek vakti bile vardı.

Kahve makinasının yanına doğru giderek kahvesini yapmaya başladı.Aynı zamanda ellerini koluna sürterek ısınmaya çalıştı.Bugünki hava oldukça soğuk olduğu gibi kore halkının bile bu soğuğa  alışık olmadığı bir havaydı.

Kahvesi olduğunda bir eli ile kulpunu tutmuştu diğeri ile ise kupayı avuçlamıştı.Küçücük kahve fincanın sadece onun elini ısıtacak olsada,Sunmi kahve fincanının onu ısıtacağına inanıyordu.Fakat herşeye rağmen soğuğu hissetmek istiyordu çıkıp dışarıda kahve bardağı ile elini ısıtırken oturmak istiyordu.

Adımlarını içeride bulunan masadan çevirerek dışarıya doğru doruldu.Kapının yanındaki montunu alarak hemen diğer dükkan ile bitişik olan masaya oturdu.

~

"Selam,güzel yemek yapanlar ve diğerleri ve sen diğerlerindesin."

"İlkokul muhabbetlerini bırak ve yanıma neden geldiğini söyle."diye önüne baktı. Taemin bile bu kadar hızlı bir cevap beklemiyordu.Bazen kızın insan dışı bir varlık olduğunu bile düşünüyordu.

"Unuttun mu? biz birbirimiz için yaratılmışız. İstedim zaman yanına gelebilir bu yüzden."

"Herkesin dediklerini inanır mısın?Özelliklede ölmeyi unutmuş morukların dediklerini."

Bu sefer sandalyeyi çekip Sunmi'nin yanına oturduğunda tekrardan konuşmaya başladı "Senin içinden bu soğukta dışarıya çıktım. lütfen kıymetini bil."

"Gelmen içinden bir neden olduğunu düşünmüyorum."

"Magazin sayfalarının baş sayfasında çıkamayacağın içinden şimdiden sana moral vermeye geldim."

"Ben de onu diyecektim senin için acı olacaktır. Sonuçta burayı bir beklenti ile açtın Taemin."

"Emin ol beklentisi karşılıyor ama senin için kötü oldu. Acaba Kore tarzı yemeklerin Amerikan yemeklerinin karşısında ne kadar durabilecek."

Sunmi alay ile gülerek kahve bardağını masaya doğru koydu.

"Diyorum ki bir daha iddaya girelim.İlk ben teklif ettiğim içinden geride çeviremezsin."

"Sen ve iddaya girme teklifi mi? Lütfen kandırma beni."dedi Taemin

"Hayır,bu gerçek.Hemde kazanırsan Dükkânının camına en iyi aşçı Taemin yazacağım."

"Wowww,Yani baş sayfa haberinde benim ağırladıklarım olacak diyorsun ki, bunun için iddiaya girebiliyorusun."

"Aynen, öyle Taemin."

Bölüm geç geldiği için gerçekten üzgünüm fakat ilk telefonum bozuldu ಥ_ಥsonra ise sınav olucak dediler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm geç geldiği için gerçekten üzgünüm fakat ilk telefonum bozuldu ಥ_ಥsonra ise sınav olucak dediler.Hepsi bu yüzden

~Hepinize şimdiden Mutlu Yıllar~(^з^)-♡

Food War ❆ Sunmi + Taemin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin