'♧3'

233 88 15
                                    

Saat  erken bir saat olsada.Seoul'un caddeleri çoktan harakete geçmiş vaziyetteydi.

Sunmi ve çalışanı bugün normalden çok daha erken gelmişlerdi.Onların da dükkanında da çoktan güzel kokular eşliğinde dumanlar çıkmaya başlamıştı.
Lee Sunmi bir yandan yemeklerini yapıyor,bir yandan da tadına bakma bahanesi ile yemeklerden bir kaşık alıyordu.Her kaşığında ise ne kadar güzel yaptığına dair övünmekten çekinmiyordu.
Bazen çevredeki insanların onun sahte mutluluğunu izlerken dalıp gittikleri olurdu.

Bunlar olurken Taemin ise dükkanın  tadilatının son aşamasını izliyordu.Büyük ihtimal yarına dükkanı herşeyi ile bitmiş olurdu.Üstündeki siyah ince gömlek,gömleği üzerine gidecek ceketi ve pantolonu, açık siyah saçları ile adeta bütünleşmiş olsada,havaya göre giyinmediği aşikardı.

Taemin işçiler giderken onlara selam vermiş ardından ise saçlarını karıştırarak siyah tonlarının hakim olduğu dükkanına baktı.Küçüklükten beri tek hayali buydu.Londra'da eğitim aldıktan sonra Kore'de bir yemek dükkanı açmak.İlk başlarda iş yapamayacağını düşünerek açmak istemesede amerikan tarzı yemekler yapacağı için bu fikri hızlaca kafasından silmişti.

Taemin'nin dükkanı için gereken tek şey her yerin temizlenmesiydi.Hemen dükkanı temizlemesi için birisi arayacakti ki  birisi bu durumun çoktan fark etmişti.

"Yoksa dükkanı kendin temizlemiyecek misin? Sunmi saçını yana atmış bir vaziyette dükkanının köşesinden Taemin'ne bakıyordu.

"Bunun için insanlara para öderken neden kendim temizliyeyim hanfendi"Taemin yine o hem sıcak hem de alaylı gülümseme sununca,
Sunmi yine aynı şeyleri düşünmemek  için kendini zor tutmuştu.

"Sunmi"diye düzeltti.

"Sunmi,adını emekli olduğumuz zaman söylersiniz zannetmiştim.

Sunmi kafa salladıktan sonra konuşmaya devam etti.Artık asıl konuya dönmek istiyordu.
"Eğer bir işe başlayacaksan ilk başta herşeyi kendin yapmalısınız Taemin.Hatta temizliği çalışanın ve sen değil,sadece sen yapmalısın."

Taemin duyduklarından sonra ilk başta şaşırsada sonra kendini toparlamıştı.Nasıl yani gerçekten herşeyi kendisi mi yapmak zorundaydı?

Güneş'ten daha çok parlayan siyah saçlarını karıştırarak "Kendim yapacağım zaten"dedikten sonra içeriye geçmişti.

Sunmi ise dükkanının köşesinde kalakalmıştı.Oysaki Amacı Taemin dışarıda bakıyorken,kendisinin havalı bir şekilde içeriye geçmesiydi.

Oysaki Amacı Taemin dışarıda bakıyorken,kendisinin havalı bir şekilde içeriye geçmesiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Food War ❆ Sunmi + Taemin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin