Beraber yaptıkları yemekleri balkonda ki masaya koydular. Chunga,Sunmi için endişeli olsada,Sunmi'nin verdiği tarifler ile yemek yaptıkları için oldukça mutluydu.
"Ben şarabı alıp geliyorum,sen otur Sunmi."
Hafifçe kafası salladı"Peki."
Balkondan şehir oldukça iyi görünüyordu. Her zamanki gibi Kore'nin renkli ve işlek sokakları adeta insani içine çekiyordu.
"Bugün Kore sokakları farklı."
Arkasına dönmüştü."nasıl yani,hep böyle değil mi?"
"Hiçbir zaman bu kadar renkli görmemiştim. Belki sana özeldir."
"Bunu bir iltifat olarak sayıyorum Chunga."
Gülerek yemekleri başladılar. Sunmi olayları anlatacak llsada anın tadını çıkarmaya çalışıyordu."
"Sunmi,anlat bakalım. Ne oldu?"
Ağzındaki son lokmaları çiğnedi." Emin misin? Biraz kafan şişecek."
"Saçmalama dert dinlemek en büyük hobim. Yakında kapı kapı dolaşıp derdiniz var mı? Bana anlatabilirsiniz diye soracağım."
"Hala lisedeki gibisin Chunga."
"Ben asla değişmeyen nadir insanlardan birisiyim."
Arkasına yaslanarak içinde olduğu durumları anlatmaya başladı, Sunmi.
🍙
"Tabiri caizse çocukla dizi çekmişsiniz . Lakin o çocuga aşıksın. Yoksa neden bu kadar çok üzülesin ki?"
"Bir süredir kendimi yiyip bitiriyorum Chunga. Kendime itiraf edemedim ilk,bir ara sadece nefret sandım. Ama bu nefret veya hoşlantı değil di. Ben ona aşık olmustum."
"Aman allahım lisede kimseye yüz vermeyen Sunmi aşık oldu. Taemin nasıl bur şans yakaladın bilsen."
"Chunga,çocuk şu an bana sinirli"
"Off takılma buna iki konuşuruz halledersiniz. İçimse bir mutluluk oldu yürü dışarıya çıkalım."
"Nedense senle konuşunca içim rahatladı."
"Buna Chunga etkisi diyoruz bebeğim."
🍙
"Hadi ama biraz hızlı yürü Sunmi."
Sunmi'nin kollarında çekiştirerek kahve dükkanına bir an öce ulaşmak istiyordu. Belki kahvelerini alıp biraz oturur,etrafı izler ve ardından dolaşırlardı Kore sokaklarında.
"Bu acelen ne Chunga. Gidiyoruz işte."
"Bir an önce gitsek olmaz mı?"
"Asla, sakince yürü ve anın tadını çıkar."
İçinden arkadaşına hak verip onun gibi sakince yürümeye başladı.
Olduklarıyer Kore'nin üst tabakasının olduğu yerlerdi. Genelde iş görüşmeleri için akşam yemekleri yenirdi. Ünlü bir şirkette çalıştı icin neredeyse hepsini bilen Chunga insanlara baküp bakıp arkadaşına anlatıyordu.
"Bak bu da benim patronum. "
"Hangisi,şu siyah takımlı adam mı?"
"Hepsi siyah takımlı. Hadi buradan hızlı geçelim de görmesin."
"Hızlanacakken Sunmi'nin gözünü birisi ısırmıştı.
"Bir dakika şu adamın yanındaki çocuk kim?"
Parak ucuna çıkarak baktı."patronumuzun oğlu Hoon. Pek bildiğimde söylenemez."
"O çocuk Taemin'in yanında çalışıyor."
"Ciddi misin?galiba baskıcı ailesinden kurtulmak için şirket yerine küçük bir işletmede çalışıyor."
"Galiba işler onun için güzel gitmiyor Chunga,yarın onu sabah erken gelmesini söyliyeceğum. Bu konuyu konuşmalıyız."
"Bana da anlat ve artık hızlı gidelim Sunmi."
İki arkadaş daha fazla dükkanın önünde durmadan koşarak kahve dükkanına gitmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Food War ❆ Sunmi + Taemin ✓
Fanfic❝Sunmi'nin beş yıldır rakipsiz işlettiği yemek dükkanının artık bir rakibi vardır.❞ "İsmim Taemin, dükkanlarımız yan yana olduğu için yakın bir ilişki kurmak isterim doğrusu. Bu yüzden yakınlarım gibi bana Taemin yerine Taemimnie diyebilirsin." "O z...