Uzun süren akşam paydiyasından sonra Sunmi ve dükkanını açtığından beri onun ile çalışan Ja Hee ,derin bir nefes alarak önlüklerini çıkardı.
Lee Sunmi kore'nin en işlek sokaklarında bulunan dükkanını yaklaşık beş yıl önce açmıştı.
Aslında bu çevrede birden çok asya kültürüne özgün yemek yapan insan olsada Lee Sunmi'nin dükkanı her zaman daha çok beğenilirdi.
Her zaman insanlar ona çevredeki bütün dükkanlardan yediklerini ama hiç birinin Sunmi'nin dükkanı gibi olmadığını söylemişlerdir.Sunmi,saçını arkaya atarak kapıya doğru yürümeye başladığında,rüzgar saçların arasından geçiyordu.Aynı zamanda rüzgarın şiddeti daha fazla arttı.
İçinden "Rüzgarın bile bana tahammülü yok."diye geçirdi.Çalışanının çoktan içeriyi toplamayı başladığını görünce hızlıca dışarıdaki masalara yönelmişti.
Masaları kapatırken gözüne hemen yanıbaşında açılan dükkan ilişmişti.
Dükkanın üstündeki "Food War"yazısını görünce ister istemez sırıtmaya başlamıştı.
Burada ne kadar tutunabileceğini düşünüyordu ki?"Unnie yeni gelen çocuk burada kalıcı gibi."
Sunmi, kaşlarını çatarak arkasına döndü.Sadece içinden geçirdiğini sanıyordu.Saçmalama Ja Hee birkaç gün kalır ve gider."
"Hiç sanmıyorum hanımefendi.Sizden farklı olarak Amerikan kültürüne özgü yemekler yapacağım."
Sunmi duydukları karşısında hem sinirlenmiş hemde şaşırmıştı.
Amerikan yemekleri bu sokakta yapılmıyordu.Birisi yapacaksa kesin tutardı.Hatta kore yemeklerinden bile fazla satabilirme ihtimali vardı."Sen bizimi dinliyorsun?"
Taemin gülümseyerek,kafasını salladığında Sunmi,ne kadar yakışıklı olduğunu düşündü,
Fakat kafasındaki bu düşünceleri hemen sildi.Taemin onun rakibiydi.Rakibi hakkında bunları düşünemezdi.Taemin tekrardan Sunmi'e, bakarak konuşmaya başladı.
❝İsmim Taemin, dükkanlarımız yan yana olduğu için yakın bir ilişki kurmak isterim doğrusu. Bu yüzden yakınlarım gibi bana Taemin yerine Taemimnie diyebilirsin.❞
"O zaman iyi şanlar Taemin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Food War ❆ Sunmi + Taemin ✓
Fanfic❝Sunmi'nin beş yıldır rakipsiz işlettiği yemek dükkanının artık bir rakibi vardır.❞ "İsmim Taemin, dükkanlarımız yan yana olduğu için yakın bir ilişki kurmak isterim doğrusu. Bu yüzden yakınlarım gibi bana Taemin yerine Taemimnie diyebilirsin." "O z...