'♧5'

215 80 14
                                    

"Bahse girelim mi?" Sunmi gelen soru ile afallamış ardından ise kaşlarını çatarak oğlana bakmıştı.

"O çocuktan sonra bize gelecek."dedi Taemin

"Saçmalama ,Çocuğu görmüyor musun?bir derdinin olduğu belli."

"Buraya gelirken duymadın galiba adam sadece o tür yardımlar için gelmiyor."

"Herneyse,sonuçta saçma şeyler icin geliyor."Taemin kafanı kaldırıp salladığında,Sunmi ona bakmak ile yetindi.Ne kadar saçma gelsede o da bahse girmek istiyordu.

"Neyine giriyoruz."

Taemin önce şaşırsada sonradan o alaycı ve sıcak gülümsemesini ortaya koyarak,cevap verdi.

"2 şişe sojusuna girerim."ikiside birbirlerine güldükten sonra pür dikkat adamı izlemeye koyuldular.

Buraya gelmeden önce buradan çıkan orta yaşlı çift adamın bazı şeyleri halletmek için insanlar ile konuştuğunu söylemisti.Kendilerinin de evliliklerinin ne zaman bitme aşamasına geldiginde buraya geldiklerini söylediginde,Sunmi'e bu olay saçma gelmişti.Fakat yinede adamın eski insanlardan olduğu ve görüp geçmişliği olduğu için içindeki küçücük bir yer  ihtimal veriyordu.Taemin ile bahse girmesini sağlayan şeyde içindeki o küçük hissti.

"Hey!evlatlar neden daldınız?"Sunmi ve Taemin kendilerini bahse o kadar kaptırmıştılarki adamı fark etmediler.
Sunmi kafasını sallayıp"iyiyiz"dediğinde,Sunmi'nin hiç beklemediği birşey oldu,yaşlı adam yanlarına oturdu.
Taemin gördün mü gibisinden Sunmi'nin koluna vurdukca Sunmi'nin şaşkınlığı bir tür sinire dönüşüyordu.

"Sizinde yanınıza oturmam gerektiğin düşünüyorum."Sunmi saygısızlık yapmak istemiyordu ama yanlarına oturmasi için bir neden olduğunu düşünmüyordu.

"Teşekkür ederiz,fakat yardıma ihtiyacı olan insanlara hayat tecrübenizi kullanarak yardım ettiğinizi duydum.Yardım edilecek bir şeyimizin olduğunu düşünmüyorum "dedi Sunmi.

"Eğer ne yaptığımı merak etmeseydiniz buraya gelmezdiniz çocuklar.Sizin yardıma ihtiyacınız var çünkü birbiriniz için yaratıldığınız halde birbirinizden nefret ettiğinizi düşünüyorsunuz."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Food War ❆ Sunmi + Taemin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin