Ayaz ile olan konuşmamdan sonra bir kaç gündür onu görmemiş olmanın verdiği mutlulukla nefis bir pazar uykusu çekiyordum taki uykumun en tatlı yerinde telefonum çalana kadar. Arayan hazan olmasa benden fena papara yerdi ama ben hazana kızamıyorum kiii...
Uykulu ve bezgin bir sesle ,
'Alo! ne istiyon pazar pazar ve saatin 11.30'unda '
Beklediğim tatlı ses yerine sıkkın ve mutsuz bir ses işittim.
H: Seninle acil konuşmamız lazım maya.
' Sanada günaydın Hazan '
H: Aydın mı sana aydın . Kızım acil konuşmamız lazım diyorum .
' Tamam tamam .ne oldu yaa sakin ol , anlat dinliyorum '
H: Burda olmaz yüzyüze konuşmamız lazım .
' Ay! Hiç evden çıkma modunda değilim bize gel burda konuşalım.'
H :Tamam yarım saate ordayım kanka.
'yarım saat mi ? Ben daha yataktan çıkmadım , kahvaltı yapmadım ve daha bir sürü şey '
H: Tamam işte tam 30 dk var.Ha bu arada bahar ada haber veriyorum o da gelsin kuralım.
Telefonun yüzüme kapatılmasına mı şok olıyım sabah sabah Hazan ın hallerine mi ? Ay ! tam çatlak ... Ne konuşucak acaba merakta ettim şimdi . Ay onuda geçtim 30 dk nedir ya...
#########
Bütün hazırlığımı bitirmiş kendime mısır gevreği koyuyordum ki Hazan zili çaldı . Elimde süt şişesi kapıyı açmaya gitiim yanılmamışım gelen hazan ile bahar dı . Hazan gerçekten mutsuz ve çaresiz Bahar ise meraklı görünüyordu.
' Girsenize ya ! Ne bakıyosunuz aval aval.Hiç mi elinde süt tutan şirin bir kız görmediniz ?'
Onlar ruhsuz ruhsuz içeri girerken ben merte bakıyodum hayret yoktu. Bahar burdaydı ama mert yoktu sanırın müthiş önemli birşey olmuş.
' Ne o sonunda mert ile ayrıldınız mı?
B : aha aha ha ! çok komik.
H : Telde kızlar kuvveti dedim mert niye gelsin maya .
' Ha şu mesele . e anlatın artıkta ben çatlamıyım.'
Ben sütümüde koyup gevreğimi önüme aldım ve her birimiz mutfk masasının etrafına dizildik. Annem salonda olmasaydı ne güzel yayıla yayıla konuşacaktık. Bu masada iyice gizemlileştirdi olayı .Bir tek benim mısır gevreği yemem olayı bozuyordu.
H : İlk önce sana bir soru surucam. sen Ayaz dan hoşlanıyor musun ?
' AY! tabikide hayır saçmalama ben ve o şekilsiz? '
Şekilsiz mi ? kız Allah çarpar ne şekilsizi...
H: Hmm ! Niyeyse gözlerin hiç öyle demiyor .
B: Maya ! saçmalama lütfen. Sen kafayı ı yedin ?
' ay ! saçmalamayın bi yaa... '
Daha lafımı bitirtmeden ,
H : Aman her neyse bu konuşma sonunda ondan hertürlü tiksiniceksin.Ama bunları sana anlattığımı kimse öğrenmiycek yoksa Ayaz benim canıma okur.Bakma öyle ciddiyim. dün parkta buluştuk onla güya ben sana herşeyi anlatmışım bi boğazıma sarılmadığı kaldı ama herşeye rağmen senin bu felakete sürüklenmene göz yummiycam.