Bölüm 8

452 23 2
                                    

A:'Aaaaaaaaaaaaaaaaa...'
K:'Ayaz bey durun!'
A:' Çekin lan ellerinizi üstümden...'
K:'Ayaz bey babanız çağırıyor efendim!'
A:' Eeeee ! Bir kerede normal bir zamanda çağırsaya şu adam.Dua et Tuna efendi ! Dua et gitmem gerekiyor. Ama sanma ki bu iş burda bitmez...'
K:'Acale etmeliyiz efendim.'
A:'Anladık be ! Bırakın kolumu.'
Her zamanki gibi babamın adamları tam zamanında geldiler.Bunlar yüzünden ağız tadıyla kavgada edemiyorum anasını satayım !
A:'Gerçekten peder bey mi çağırdı ? Yoksa siz beni o kavganın içinden çıkarmaya mı geldiniz ?'
K:'Her ikisi de diyelim efendim. Babanız Tuna beyin sizin okula kaydolduğunu öğrenmiş ve sizinle konuşmak istediler ...'
A:'Sizde tam kavganın üstene geldiniz öyle mi?'
K:'Evet efendim !'
Yol boyu sinirimi yatıştırmaya çalıştım ama o anı aklımdan çıkaramadım derken holding binasına geldik.Daha binaya girer girmez babamın kaltak sekreteri yanıma koştu - açık söyliyim babam ağazın tadını biliyor -ciddi ama işveli bir edayla
S:'Ayaz bey babanız odasında kendisini beklemenizi tembih etti'
A:'ben kimseyi beklemem (Gerçi sen yanımda olacaksan beklemeye değer doğrusu). Hem beni çağırıcak hemde beklememi söyliyecek oldu olacak tasmada bağlasın bari...'
S:'Ayaz bey lütfen bağırmayın sakin olun buyurun asansöre...'
A:'Ne asansörü be!'
Dedim ve hışınla merdivenlere koştum toplantı saolnunun olduğu kata çıktım ardımdanda meşhur korumacıklar geldiler güya beni engelliyeceklerdi ama artık çok geç.
Baba:'... bize borçlarını ödememişler... Ayaz ! ...'
Anlaşıldı ki girdiğim bu toplandı karanlık bir toplantıydı. Her zamanki gibi haraç toplanmasını konuşuyorlardı.
A:'İşte çağırmışsın geldim. Ne diyeceksen söyle.'
Baba:'Beyler bize biraz müsade erdemisiniz ?!'
Dediğinde bütün o kalantor adamlar bir çıt bile çıkarmadan salonu terk ettiler.
Baba:'NE yaptığını sanıyorsun sen ?'
A:' Ne konuda?'
Baba:'Sende haklısın hangi birini sayalım. Evvela şu içeri girme mevzusu ; kendine gel Ayaz BENİM OĞLUM olduğunu unutma ve burasıda benim şirketim burada okuldaki numaraların sökmez... İkincisi şu Tuna meselesi, haberini aldım yine birbirinize girmişsiniz ...'
A:'Kuşların iyi haber taşıyormuş ama kendilerini bir türlü benden gizleyemedikleri halde benden saklanıyorlar bir ara bu konuda onları eğit istersen ...'
Baba:' Onlar seni korumak için duruyorlar ...'
A:'Ben kendimi koruya biliyorum BABA.'
Baba:'Sen kendini bokun içine atmaktan başka bir şey yapmıyorsun. Onlar olmasaydı sen kendini bitirirdin.Neyse konuyu değiştirme artık Tuna sizin okulda ve sen rahat durucaksın bugünki olaylar bir daha gerçekleşmiyecek...'
A:'Hayır ! O karşıma her çıktığında aynı şeyler tekrarlanıp durucak...'
Baba:'Ayaz ! Sana olmayacak dedim. Gidip eskisi gibi dost olun demiyorum ondan uzak dur yeter. '
A:'Benim uzak durmam gereken çocuğu burnumun dibine sokmayın ozaman.'
Baba:'Ayaz o okul benim okulum içindede ben kim istersem o okur ve şu anlamsız küslüğünüzü artık sonlandırın.'
A:'Anlamsız mı ? '
Baba:'Evet anlamsız o ne yaptıysa seni korumak için yatı oğlum. Sen yanlış bir şey yapma diye mani oldu sana.'
A:'Hadi o gün Erdem 'i öldürmeme bu yüzden mani oldu ya onların ilişkilerini benden saklaması ben Aslı'ya deli gibi aşıkken onun en yakın arkadaşının Aslı'yı elimden almasına mani olmamasını nasıl açıklayacaksınız Adnan BEY !'
Baba:'Ayaz ! Bunları benimle değil Tuna ile konuşacaksın bir ara yumruk atacağına git bunları sor. Artık benim ortaklığıma zarar verecek bir olay daha çıkartmıyacaksın. Ha! şu Aslı meselesini de unut. Artık Aslı diye biri yok.'
A:'Sayenizde.'
Baba:'Ben ne yaptıysam senin mutlu olman için yaptım Ayaz çünkü sen benim oğlumsun ne istersen onu elde edeceksin anladın mı ?'
A:'Senin oğlun, senin yaptıkların yüzünden berbat bir hayat yaşıyor. Senin yaptıkların yüzünden bana aşkla bakmasını istediğim gözler nefret ve korkuyla bakıyorlar. Keşke senin oğlun olmasaydım da adım bir katil olarak anılmasaydı.'
Baba:'Yeter ! Çık dışarı .'

Pabucumun Bad Boyu (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin