Bolum 10

318 23 5
                                    

''Öyle uzak ki yerim Uzakları aşıyor Bütün özlediklerim Benden ayrı yaşıyor Ya her şeyim ya hiçim Sorma dünyam ne biçim Bir kördüğüm ki içim Çözdükçe dolaşıyor''

Ayaz’ın ağzından;

Y: ‘Bak bak nasıl bakıyor abi.’

A: ‘Daha çok bakar. Sıkıyorsa gelip bir şey söylesin.’

K: 'Oğlum bu hoca ya senden korkuyor ya da sana aşık.'

A:'Kovulmaktan korkuyordur sürtük . Tabi aşıksa bir ara kapısını çalarız.'

Y: 'Fenasın hani...'

A:'Şşşttt !'

Karşımızda özellikle beni ve sigaramı süzen orta yaşlı ama taş gibi fizikli matematik hocası ve onun delici bakışları ile keyif yapan biz... Bahçe yine şenlikliydi anlıyacağınız ta ki bizim sünepe, yalaka gelene kadar.

K:'Senin ki geliyor abi.'

A:'Ne oldu lan gene?'

M:'Abi ... Ayaz abi...'

A:'Lan bir soluklan adam gibi anlat n'oldu ?

M:'Yeni kız abi...'

MAYA!

M:'Senin hakkındakileri öğrenmiş galiba abi.'

A:'Ne öğrenmiş lan ? Ne saçmalıyosun oğlum?'

M:'Kantinde Mert ile oturmuş konuşuyorlardı.Senin adın geçince biraz dinledim...'

A:'Uzatma da mevzuya gel METİN! Ne söyledi hakkımda.'

M:''Öğrendiklerimden sonra okulu terk edesim var. Babamın ölümünden sonra bir ölüm daha kaldıramam.' dedi abi.'

A:'Tamam lan kes ! S*ktir git .'

Demek öğrenmiş, demek hazan beni dinlemeyip hemen yetiştirmiş...

Y:'İyimisin lan , kendine gel oğlum. Şşşttt!'

A:'Kesin lan !'

Sinirle okula yöneldim, o Hazan'ın sonu geldi artık.Benim sözümü dinlemek ne demekmiş öğrenecek orospu.

Tam içeri girecekken Ömer koşarak yanıma geldi.

A:'Ömer çekil önümde oyalama beni.'

Ö:'Ayaz araban...Arabanı çizmişler...'

Hay a*ına koyuyum bir bu eksikti.

A:'Ne diyonsun lan.Kim cesaret eder lan böyle bir şey yapmaya.'

Yönümü hemen değiştirip otoparka gittim.Arabanın kaputundaki yazıyı gördüğümde başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü.

Y:'Oha lan bu ne ? Kim yazmış lan bunu?'

A:'Ulan ulan... Bunu kim yaptıysa hemen bulucaksınız lan. Ne yapın edin bu bu orospu çocuğunu bulun lan bana .'

sinirden kuduruyorum. ellerimi arabanın kaputuna dayadım ve tekrar tekrar yazan yazıyı okudum. E-R-D-E-M her harf kafama bir çekiç gibi indi. Hayatımın en berbet anısı bir kabus gibi çöreklendi başıma elimi kolumu bağladı çözmeye çalıştıkça daha da dolanıyorum artık ...

Y:'Abi müdüre söyler kameraları inceletir buluruz iti .'

A:'Kendi ellerimle vericeğim cezasını.Bu sefer kendi ellerimle vericem... Şu arabayı kimse görmeden uzaklaştırın burdan .Bu olaydan kimsenin haberi olmayacak !'

Ö:'Tamam abi ben sanayiye götürür hallederim o iş bende.'

Y:'Abi sence kim yapmış olabilir bunu ?'

A:'Ne biliyim lan ben?'

Maya ?
Hazan?
Mert?
Bahar?...
  Bunların hiçbirinin götü yemez bana bulaşmaya...Kim lan kim bu?

TUNA?

  Buna cesaret edecek tek yürek onunki.Bu kadar düştün demek Tuna efendi, bizde seni efendi biri diye bilirdik.

###########

Hızla sınıfa girdiğimde her zamanki gibi herkes susup önüne döndü. Mayalar ise gözlerini bana dikmişlerdi, nerdeyse hepsinin gözlerinde korku ve merak vardı.Ama içlerinde sadece bir kişi benden gerçekten korkmalı...HAZAN!

A:'Yağız! Vakit kaybetmeden git şu kayıtlara bak ve bana bir isim bul.'

Yağız sınıftan çıkarken bende Hazana bir mesaj yolladım.

"OKUL ÇIKIŞI, PARKTA. GELMEZSEN OLUCAKLARI BILIYOSUN !"

Mesajı Hazana gönderip tekrar Hazana döndüm. Önce telefona sonra bana baktı. Bakislari korkuyla onune dondu. Mert,Bahar ve Maya ne olduğunu sordular ama Hazan hiç bir şey söylemedi.Geç oldu ama artık susmayı öğrendi orospu.

  Gençler biliyorum bölüm kısa ama hafta arası ve sizin istekleriniz üzerine erkenden yayınladım. yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Ayrıca bu şarkı  eğer eklemezsem bana trip atacağını söyleyen @muratx19 'a gelsin.

Pabucumun Bad Boyu (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin