Bölüm 4

426 24 0
                                    

Merhaba biliyorum bu çok gecikti ama üniversiteye hazırlandığımı söylemiştim bu ara fazlasıyla yoğunum. çünkü sınava bir ay kadar bir süre kaldı. bi dahaki bölüm ne zaman gelir bilmiyorum ama en yakın zamanda yayınlamaya çalışıcam. Ayrica bunu bi gecis bolumu olarak dusunun. Yeni bolum en yakin zaman da gelicek oylarsanız sevinirim. iyi okumalar.


Hazanın ağzından;

Güzel olması gereken bir hafta sonu Sabahı ve ben sıcak yatağımda tv keyfi yapacağıma bu serin park köşesinde Ayaz'ı bekliyorum. Kim bilir ne saçmalayacak , saçmalamasından değilde konuşmamın kötü gitme halinde yapacaklarından korkuyorum.

'Korkularım uzak durun benden ' derken beyfendi lüks arabasıyla geldi.

A: oooo !!  Aferin sözümü dinleyip gelmişsin .

H: ne söyliyceksen çabuk söyle haftasonumu seninle geçirmek istemiyorum.

A: hmm peki sen bilirsin sevişmeden ah pardon uzatmadan konuya giriyorum.

   Kısa bir sessizlikten sonra

A: O kıza benim hakkımda ne anlattın.

Ses tonu ciddi ve soğuktu

H: hiç bir şey

         Dedim aynı ciddiyetle.

A: hazan beni sinirlendirme... Hakkımda ne anlattın.

Sesi bu sefer çok yükselmişti. Gürültü Yüzünden kuşlarda uçuşunca park iyice ıssızlaştırdı.

H: hiç bir şey anlatmadım diyoruumm .

    Dedim yüksek sesle ve ekledim

Çünkü sen onun umrunda de-ğil-sin.

A: eğer yalan söylüyorsan seni bitiririm.

H: ya! Yalan filan söylediğim yookkk... Hem ne söylememden korkuyorsun ki ?

   Oooo ! O korkak kız nereye gitti ?

A: (gülerek) sen daha beni tanıyamamışsın güzelim. Ben hiç bir şeyden korkmam...

H: bu ısrarın ne o zaman .

      Çok ciddiydim

A: çünkü ...  O Kızın beni sizin Saçma dedikodularınızla tanımasını istemiyorum .

Dedi ve Arabasına binip gitti.

' hayır bal gb korkuyorsun . Yaptıklarınla yüzleşmekten , başına geleceklerden , Maya'nın da senden kaçmasından KÖPEK gb korkuyorsun '

Köpek mi ? Allahtan Ayaz burda değil inşallah mahalleden kimse duymamıştır. Rezillik ...

Sinerle ve ne yapacağımı bilmeden eve gittim. Ya yeni dostumu incinmeye ve mutsuzluğa mahkum edecektim yada Ayaz ile yüzleşecektim.

  Güzelim haftasonumun içine edildi yani ...

Pabucumun Bad Boyu (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin