Bolum 11

395 29 7
                                    


Hazan'ın ağzından;

"Okul çıkışı parkta. Gelmezsen ne olucağını biliyorsun."

Mesajı okuduktan sonra tekrar Ayaz'a baktım; sinirden kasılmış bana bakıyordu.Hiç bir tepki vermeden önüme döndüm.Mert,Bahar ve Maya mesajın Ayaz'dan geldiğini anlamış olacaklar ki  beni konuşturmaya çalıştılar.Onlara tek bir kelime dahi edemedim. Arkadaşımı korumak isterken ölümle yüzyüze geldim. Ben sadece dostumu korumak istemiştim, Yağız'ın bana yaptıklarını, Aslı'nın yaşadıklarını yaşamasın istedim.

Ben bu düşüncelerdeyken Mert telefonumu zorla elimden aldı ve okudu. Hepsi birden yanımda gelmek istiyorlardı.

B:'Asıl herşeyi ben anlattım bende yanında gelicem.'

M:'Bahar geliyorsa ben zaten oradayım. Ayrıca Maya'ıda ben konuşturdum.'

'Asıl herşeyi benim boşboğazlığım ve dikkatsizliğimden geldi ben senin yanında gelicem.'

Onlar aralarında tartışırken hoca sınıfa geldi ve haliyle ders başladı.Dersin onbeşinci dakikalarında Maya önüme bir kağıt koydu.

" Bende geleceğim.Benim yüzümden bir zarar görmeni istemiyorum."

Kalemi elime alıp alttaki boşluğa yazmaya başladım.

"Kesinlikle gelmiyorsun Maya.Asıl sen yanımda gelirsen bu mesele  daha çok uzar."

Kağıdı Maya'nın önüne koyup Ayazların sırasına baktım, Ayaz gözlerini kısmış Maya'nın önündeki kağıda bakıyordu, Sanki yazılanları okuyabiliyor gibiydi.Bakışlarımı Ayaz'dan Yağız'a çevirdiğimde o da bana bakıyordu ama birden kafasını elindeki lanet telefona çevirdi. Cep telefonumun titremesiyle tekrar normale döndüm, Mesaj celledım ayaz'dandı.

"Yanlız geleceksin !"

Sanırım gerçekten kağıdı okuyabilmişti.Ama benim asıl anlamadığım Ayaz niye hemen tepkimeye geçmemiştide okul sonunu bekliyordu ? İşin garibi gün boyu hiç birimize yaklaşmamış hatta göz teması bile kurmamıştı.

*********

Koşar adım merdivenleri iniyorum bide geç kalıp Ayaz'ı  çüleden çıkartmanın alemi yok. Parka geldiğimde Ayaz tek başına bir bankın tepesine tünemiş sigarasını içiyor bir yandan da parkta oynıyan çocukları izliyordu.Beni fark ettiği anda hızla yanıma geldi ve beni kolumdan çekiştirmeye başladı.

A:'Burası çok kalabalık yürü!'

Okulun arkasındaki neredeyse kimsenin bizi göremiyeceği boş bir araziye gelmiştik. Kolumu sertçe bırakıp suratıma bakmaya başladı.

A:'Konuş hemen!'

H:'...'

A:'Madem korkuyordun Hazan "SU-SA-CAK-TIN".Şimdi herşeyi adam akıllı anlat çabuk.'

Ayaz dişlerini sıkarak ve etrafa tükürüklerini saçarak üstüme kükredi.Korkudan elim ayağım kesilmişti.Konuşmam lazımdı yoksa surum dahada kötüleşecekti.

H:'Tamam! Anlatıcam.'

A:'Başla!'

H:'Ona Erdem ve Aslı'yı anlattım.Aslı'ya olan aşkını bu yüzden Aslı ve Erdem'e yaptıklarını, Aslı'ya olan bakışlarınla Maya'ya olan bakışlarının birebir aynı olduğunu anlattım.Ona gerçek seni anlattım. Acı çekmemesi için ne bilmesi gerekiyorsa onu anlattım.'

Ayaz bir anda çılgına döndü ve bağazımı yapıştı. Beni itip arkamdakı duvarla arasına sıkıştırıp resmen kükredi.

A:'Sen nerreden biliyorsunlan benim kim olduğumu.Hadi bana da anlat ben de bileyim kim olduğumu. Bana da anlat Maya'ya nasıl baktığımı.Sen Maya ile Aslı'nın bir mi olduğunu sanıyorsun ha!?O dilini kopartırım senin Hazan! Aslı'ya Erdem'e yapmadıklarımı sana yaparım anladın mı lan beni?'

H:'Ayaz nefes...Nefes...'

gerçekten nefes alamıyordum ve boğazımdaki acı beynimi neredeyse felç etmişti.Gözlerimdeki karıncalanma okadar artmıştıki hiç birşey göremiyordum. Bu halde zorzor fısıldadım.

H:'A...Aş...Aşıksın.'

Dediğim anda Ayaz'ın elleri birden gevşedi ve ben bir balık gibi parmaklarının arasından kaydım. Ciğerlerime oksijenin gitmesiyle öksürmem bir oldu bir müddet nefesimi düzeltmeye uğraştım.

A:'Ne diyosun lan sen?'

kafamı yerden kaldıramadan,

H:'Maya'ya deli divane AŞIKSIN!'

Başımı biraz olsun kaldırdığımda Ayaz'ın elini havaya kaldırdığını gördüm fakatoda nesi Ayaz yumruğunu bana indiremeden yumruğu biri tutu verdi. Yumruğu tutan kişiye döndüğümde şu Tuna denen çocuk olduğunu gördüm. Tuna Ayaz'ın kulağına bir şeyler söyledi. Ne söylediyde Ayaz'ın yüzü iyice gerilmişti ve Tuna beni tutup ordan uzaklaştırdı.

H:'Teşekkür ederim.'

T:'Önemli değil, insanlık görevimiz.'

H:'Neslinin tükenmek üzere olduğunun farkıdasındır heralde, sonuçta bunu herkes yapmaz.'

T:'Biliyorum. Neyse , Ayaz'ın seninle ne derdi var?'

H:'...'

T:'Dur tahmin edeyim. Maya ile ilgili.'

H:'Sen...'

T:'Nasıl mı biliyorum ? Maya anlattı.'

H:'Siz...'

T:'Hayır. Birlikte değiliz.'

H:'Sen...'

T:'Hayır. Zihin de okumuyorum.'

H:'Leb...'

T:'Sanırım bunun cevabıda Lebi olacak.'

İkimizde gülmeye başlamıştık.Ne yalan söyliyeyim gülünce çok tatlı oluyordu.Yakışıklı çocukmuş.

Cep telefonumun çalmasıyla gözlerimi Tunadan çevirdim, ekrenda 'MERTİN ÖMRÜ' yazısını görünce hemen açtım.

H:'Ben iyiyim Bahar bir şeyim yok. Yarın hepinize toptan anlatırım...'

B:'Hazan Mert...'

Mert mi?

B:'Mert'in babası intahar etmiş. Ben Maya'yı aldım hastahaneye gidiyoruz.'

 gençler şunu belirtmeliyim ki ben ünversiteye hazırlanıyorum ve sınava 70 gun kadar kısa bir süre kaldı. sağlık sorunlarım da var hastahane, dershane.... bölümler ne zaman gelir  gerçekten bilmiyorum. yazmak için yeterli zamanım yok. yardım aldığım arkadaşımında dersleri ağırlaştığı için bölümler bir süre düzenli gelemeyebilir. bunun için hepinizden özürdilerim. lütfen desteklerinizi bırakmayın.öptümmm :*

Pabucumun Bad Boyu (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin