Bolum 7

508 25 2
                                    

' Ne yaptığını sanıyorsun sen be!...'
A:' Beni sinirlendirme Maya ve beni küçümseme ...'
'Ben ne yapıyorum ki ya !' Bayağı sinirlenmiştim artık... ' Beni takip etmeyi kesersen sinirlenmezsin Ayaz! Rahat bırak beni. Beni sahiplenmene ihtiyacım yok .'
A:' Ne sahiplenmesi be ? Ben sadece senin cezanı kesiyorum.'
Dedi ve sınıfa girdi. O odaya girmez olaydım. Bir hocanın gelmesi eksikti bunca olayın üzerine birde iki saat matematik dersi ... Yerime oturdum Hazan hâlâ sinirli Bahar ile mert'de meraklı bana bakıyorlardı. Hazan yavaşça kulağıma eğilip ,
H: 'Okadar şeyin üstüne sen hâlâ bana inanma.'
Of! Nerden geldim ben bu İstanbul'a ya!?Yada İstanbul ile bir problemim yok. Nerden karşılaştım ben bu Ayaz'la ya!? Yetmezmiş gibi birde Tuna çıktı karşıma Ayaz iyice bela olur artık.
######
Bütün gün takip altında geçti etrafımda ya Ayaz yao Ayazın arkadaşları daha doğrusu çetesi vardı.Tuna ile karşılaştığımızda takip edenlerde en az Ayaz kadar delici bakabilyorlardı.Ben canımın derdiyle uğraşırken yeni tanışan Mert ile Tuna ise taze bir arkadaşlık kurmuşlardı.
Okula zor dayanmış çıkışta hızla kendimi eve atmıştım. Herkesin işteyken evin bu kadar sessiz olması , kimseye dert anlaymıyacağım için mutluluk verirken bir yandanda beni daha çok yanlız hissettirdi. Üstümü değiştirip youtube sarıldım ve Sezen Aksu şarkılarında teselli aradım. Tabi bu arada paket paket çikolatayıda unutmamak lazım. Hoş geldin sivilceli günler.Tam 'Belalım' dinlerken whatsApp'dan bir mesaj geldi hazan bir video göndermiş. Merak edip açtım ki açmaz olaydım. Ayaz ile Tuna mahalle çıkmazında dövüşüyorlardı. Ayazın çetesi etraflarında bir çember oluşturmuş Tuna'yı resmen ablukaya almışlardı ama sabahki tahminimde yanılmamışım Tuna felaket yumruklar savuruyordu. İkisininde iyi dövüş teknikleri bildikleri belliydi.Bir ara Ayaz yere düştü ve burnu kanamaya başladı o ana iyice çılgına döndü ve tekniksiz şekilde Tunanın üstüne atladı bu sefer iksi birden yerdeydiler ve kıyasıya vuruşuyorlardı. Tam 17 dakikanın sonunda takım elbiseli üç adam Ayazları ayırdı ve Ayazı alıp gittiler.Neye uğradığımı şaşırdım.Artık Hazan'ın haklı olduğunu anladım Ayaz bana resmen aşıktı.İşler iyice sarpa sardı olanda Tuna'ya oldu gerçi o Ayaz'ın ağzını burnunu kırdı ama oda başına bela aldı ne Ayaz nede çetesi Tuna'yı rahat bırakmıyacaklar.
Videonunda verdiği bunaltıyla kendimi dışarı attım ve amaçsızca dolaşmaya başladım.Hemen evin yakınlarındaki parka gidip oturdum. Rahatlamak için dolaştım ama olanları düşünmeden duramıyorum ne zaman gözümü kapatsam o video geliyo gözümün önüne .Karşıdaki markete gözüme ilişti mutluluğa ihtiyacım vardı ve cipsler bunu sağlıycakmış gibi bakıyorlardı.Hiç düşünmeden içer girdim ve iki paket cips aldım e tabi çikolatasız olmazdı tam kasaya gidecekken içecek almadığım aklıma geldi hızla içecek reyonuna döndüm ve tosss!!! Öyle bir çarptımki bütün elimledkiler yere düştü.
T:' senle hep aynı şekilde mi karşılaşıcaz Maya hanım?!
Ya bu bir şaka olmalıydı yada ben bir film kahramanımıyım.Tuna yerdekileri toplamama yardım ederken
T:'sen biraz sakarsın galiba ?'
'Alakası yook ! Sadece biraz dalgınım bu aralar .'
T:' Boş ver sakar kızlar tatlı olur.'
Ha bir senin yavşaman eksikti, şimdi tam oldu. Mal ölecek haberi yok.Kaşındaki patlağı farkedince biraz utundım çünkü sorumlusu ben sayılırım.
' Kaşın ...'
T:'Haa! önemli bişey değil yaa. Ufak bir itişme.'
'Ufak mı? Bana pek ufak gelmedi.'
T:'Benim için ufak bir meseleydi diyelim o zaman .'
'İşte o konuda haklı olabilirsin.'
T:' Ne o canın sıkkın galiba?Abur cubur ücum etmişsin.'
'Canım sıkkın mı mı ? berbat demek daha doğru olur.'
T:'İstersen konuşabiliriz vaktim var.'
Ha iyice ölüme yaklaşalım ya. Hatta oldu olacak gel el ele köprüden atlayalım.
' Boşver senin vaktini almayayım. Belki başka zaman.'
T:' Bence en uygun olan zaman bu zaman. '
Hayır insan bu yüze bakınca hayır da diyemiyor ki.Zorlamanın da bu kadarı. Derken alacaklarımızı alıp kasanın yolunu tuttuk.Paralarımızı ödeyip marketten çıktık . Parktaki bir banka oturduk.
T:' Sen mi başlarsın ben mi başlıyım?'
' Bana ısrar eden sensin sen ortamı ısıt ben sana ayak uydururum.'
T:'Peki !..... Ayaz senin neyin oluyor?'
Ama sen ortamı ısıtmadan kaynatmak istiyosun.
' Ne gibi yani?'
T:' Sevgilin, sevgilinin arkadaşı filan.'
' Saçmalama ben onunla sevgili olamam...'
T:' O zaman sevgilinin arkadaşı ?'
' Benim sevgili yok canım. Hem o niye illa benim bişeyim oluyo ki ya! .'
T:' Seni bu kadar koruduğuna göre... '
' E ! bu mantıkla abim filanda olabilir. Niye illa sevgili?'
T:'O'nu tanıyorum kardeşi filan yok. Genelde çevresindeki kızlar onun sevgilisi olur.'
'Sen Ayaz'ı nerden tanıyorsun ?'
T:' O uzun hikaye... Senin şu sıkıntın... Ayaz ile ilgili değil mi?'
O an ona herşeyi anlattım.Hayatımda ilk defa birine bukadar açık sözlü ve birşey gizle ihtiyacı duymadan konuştum. O konuşmadan sonra tüy kadar hafiflediğimi hissettim. Evet belki içim mutluluktan patlamadı ama en azından huzurun biraz tadına baktım.Yinede içimde bir kurt barınmaya devam etti tabi. Ya Ayaz bu konuşmadan haberdar olur ve yine kavga çıkarırsa ya bana yaklaşımı iyiden iyiye değişirse... Kalbim huzurlu aklım karışık eve gittim bu sefer herkes evdeydi.Annem yemek hazırlıyor abim ise tv zliyordu.Sıradan bir aile selamlaşması yapıp odama çıktım. üstümü değiştirip bilgisayarı açtım ve amaçsızca facebook'ta dolanmaya başladım. Şimdi siz diyeceksiniz telefon duruken niye bilgisayarla ne uğraşıyosun? Ama telefoda bakınca görseller küçük geliyor gözüme bilgisayar böyle geniş geniş ferah.Face 'de dolaşırken hep mankenleri görmüş olmamdan olacak aklıma Tuna geldi.
Kendimi arama kısmına Tuna Aygün yazarken buldum. İlk girdiğm profil onunmuş fazla dolanmadan buldum.Otomatikman resimler dosyasına girdim. Aslında hiç öyle ahlaksız fotosu yoktu. Hatta gayet entelektüel biriymiş açılışar,konserler hatta kılasik müzük konserleri... Hiç tahmin ettiğim gibi çıkmadı. Hoş kavga ederken pek böyle görünmüyordu ama ...
S:' Maya ! yemek hazır kızım hadi.'
' Ben tokum anne ! Siz yiyin.'
Acaba Ayaz nasıl biri ? Benim kide soru yani...Birde onun profilini aradım hayret bizim Ayaza'dan başka Ayaz çıkmadı karşıma.O nun resimlerine baktım nerdeyse yarı çıplak yada ona benzer fotolardı. Allahım o ne vücut be! Resimleri büyütüp bakıyordum birine geldim ki sanırım üstünde sadece baxerı vardı.Sanırım diyorum çünkü tam bakamayacak kadar utangaçım.
S:'Kız!...'
' Ayy! Ay anne ya ! Ödümü patlattın. '
Fena yakalndım kabul.
S:'Sen burda çıplak erkeklerimi dikizliyosun Maya ...'
'Ne erkek dikizlemesi ya! O bizim sınıftan bir çocuk...'
S:' Zaten düzgün birine aşık olsan dişimi kırarım nerde yarı çıplak dibinde sen.'
Hayır düzgün birine aşık olsam kim izler o diziyi millet entrika, aşk,şehvet peşinde.Amerika sağolsun bu isteği karşılattırıyor.
' Ay anne! Bir sakin ol.Ne aşkı ? Yeni arkadaşlar edinmeye çalışıyorum bu yüzdende milletin face profillerini araştırıyordum. Sende bu salağa denk geldin .'
S:' Bende yedim ...'
' Afiyet olsun. İster inan ister inanma.'
S:' İyi hadi yemeğe gel'
' Dolaşırken cips yedim tokum.'
S:' Ozaman kesin geliyosun küçük hanım cezalısın bide bütün yemekleri ye kilo alda gör gününü.'
' Ya ama anne ya!'

Pabucumun Bad Boyu (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin