'Gunaydin beni ozleden mi?'
...
Sınıftakilerin şaşkın bakışlarıyla yüzyüzeydim. Arkama dönüp bakmaya korkuyordum. Eğer gerçekten oysa ben bir katilin önünde duruyorum demektir.Ama arkamı dönmeyip böyle kalırsam da adama deli derler. Derin bir nefes alıp döndüm Ayazı görünce terlediğimi fakettim . Ayaz ağzını sola yamulmuş pişkin pişkin gülüyordu. Kahretsin! Midemdeki kelebeklerin kendilerini ordan oraya savurmalarına mani olamıyorum. Tam o an fark ettimki gözlerim o pişkin (!) suratın her bir milimetrekaresini inceliyordu. Bu uzun bekleyişi bir şekilde bitirmem gerektiğinin farkına varıp birşeyler söyleme ihtiyacı duydum.Ama o daha erken davrandı.
A: 'Gözlerini üzerimden alamadığına göre sen beni baya özlemişsin güzelim.'
'Ö... özlemek mi ?
O kekeleyen dilimi kopartmak istiyorum lanet olsun ...
' Seni özlemek mi ? Aynı sınıfta olduğum birini niye özliyim ki ?'
Gerçi bu tezimi Bahar ile Mert yeterince çürütüyorlar. Benim canım arkadaşlarım...
A: ' aynı sınıftayız ama nerdeyse bir haftadır yokum ...'
'Aaa ! cidden mi ? hiç farkında değildim garip... gerçi niye garip olsun ki seni fark edip etmemem içim bir sebeb mi var ?'
Ayazın gözleri sanki alev almıştı o an .
A: ' hiç merak etmedin yani beni öyle mi?'
' yoook ! merak etmedim desem yalan olur. Belediyenin veteriner ekiplerine yakalanmışsındır diye bi panik oldum ee! sonuçta hayvan sever bir insanım ....'
Ben sabah farkında olmadan yürek filan mı yedim acaba ?Neyseki Yağız sınıfa girip Ayazı çağırdı. Artık kulağına ne söylediyse Ayaz 'ın yüzü renk değiştirdi ve hışınla sınıftan çıktı. Ben onun gidişiyle rahatlayıp ufak bir zafer gülümsemesiyle yerime oturdum.Herkes şaşkına dönmüşte ve susup kalmıştı. Bu sessizlik uzun süre bozulacağa benzemiyordu. Ama Mert sağolsun duramadı...
M:' Afferin ! sakar iyiydin.'
' Teşekkür ederim efendim.'
M: ' Efendim mi? bunu sevdim bundan sonra bana efendimiz diyin. '
Bahar garip garip Mert 'e bakınca...
M:'Sen demesende olur aşkım ! Senin dediklerin buna bin basar.'
Ardından da hemen Bahar'a sarıldı.Bende mecbur önüme döndüm Hazan sinirli sinirli yüzüme bakıyordu. Gariptir ki konuşmuyorduda.Ben onunla konuşmaya çabalıyordum ki hoca sınıfa girdi ve hazan iyice bana bakmaz oldu.Bahar ile mert de bir anlam veremediler bu duruma ders boyu bunun nedenini sorguladım. Hayır derste dinleyemedim.Derken zilin sesi koridorda yankılandı.Daha hoca sınıftan çıkmadan Hazan elimden tuttuğuyla beni tuvalete götürdü içerde kimsenin olmadığından emin olunca başladı.
H:' Ne yaptığını sanıyosun sen ?...'
' Ne yaptım ben şimdi yaaa ?
H :' Ben sana o çocuktan uzak dur dedikçe sen oturup muhabbet ediyosun...'
' Benim onunla muhabbet ettiğim filan yok . Gelmiş arkamdan sessiz sessiz...'
H:' Neyse ney Maya bu çocukla konuşma ben bişey diyorsam bir bildiğim vardır yaaa ! Bir düşün bu çocuk beni tehtit etti acaba niye ? sana resmen abayı yakıyor haberin olsun.Bide çok rahat çocuğa laf sokuyosun afferin yani ! '
Demesiyle hışınla tuvaletten çıkması bir oldu.Neye uğradığımı şaşırdım. Aklımdan bin tane şey geçiyordu. Benim ondan hoşlandığım artık netleşti ama ya oda gerçekten benden hoşlanıyorsa ? Ya bende onun için bir Aslı isem ?Neyseki bir Erdemim yok .Aynada kendime bakıp biraz çeki düzen verdim ve bende tuvaletten çıktım. Kafamı yerde olanları düşünürken birden birine çarptım.Nerdeyse düşüyordum Oda beni kollarımdan tuttu.
' Üzgünüm iyimisin? '
'Yoo! iyiyim teşekkür ederim. kusura bakma dalgındım görmedim.'
Ama yok artık bu okulda tipsiz kimse yok mu ya ?! Bu ne biçim bişeydir arkadaş sanarsın okul değil olimpiyat stadı. Evet anlıyacağınız üzere yine karşımda taş hetta taşdan öte bir meteor var. Taş kelimesinin hafife kaçmıyacağı bir kas yığını ...
'Ben Tuna okula yeni geldim.'
' Bende Maya komple İstanbul'a yeni geldim.'
Bana uzanan eli kıbarca sıkarken tam arkamızdaki Ayazı daha doğrusu onun alev saçan gözlerini gördüm.Birden yanımıza gelip ,
A:'Ders başlıycak yürü.'
' İyi öyleyse sen git biricik dersini kaçırma bende gelirim.'
A:' Sana yürü dedim .'
T:' Kız seninle gelmiyeceğini söyledi.'
A:' Sana ne oluyo ! Sen şu yeni gelensin galiba. Bak burda benim lafım gecer kimse artistlik yapamaz...'
T:' Ha ! tek artist sensin yani bu okulda ...'
Ayaz giderek dahada sinirleniyordu. Boynunda beliren damarın atışını görebiliyordum.
T:' Yanlız bir artistin işi ışıklar sönene kameralar kapanana kadardır. Unutma.'
A:' Maya sınıfa git!'
Ayaz hiç bana bakmadı resmen titriyordum.Birbirlerine öyle bir bakıyorlardı ki ikisininde yapabileceklerinden korkuyordum. Sonuçta biri katil diğeri ise vücut bakımından bir kavgadan kaçacak değillerdi.Arkama bile bakmadan sınıfa gitmeye başladım. 'Sınıf bukadar uzakmıydı ya yol bitmek bilmedi.' Tam sınıf kapısına gelmiştim ki arkamdan bir sertçe tutup durdurdu . Bana bukadar sert yaklaşak birtek Ayaz'ı tanıyorum.
' Ne yaptığını sanıyorsun sen be!...'
A:' Beni sinirlendirme Maya ve beni küçümseme ...'
' Niye beni de mi öldürürsün'
Eveet bi bolumun daha sonuna gelmis bulunuyoruz. Bu bolumde bana yardim eden ve mertin esin kaynagi muratx19 a tesekkur ederim. Sinavim 15 martta oldugu icin bu iki hafta bolum gelmeyebilir ama sinavdan sonra haftada 2-3 bolum yayinlamayi dusunuyorum. Yorumlarinizi yazarsaniz cok sevinirim. ;)