3

143 21 4
                                    

Okuyan tek kişi olduğun için teşekkür ederim kim olduğunu bilmesem de beni mutlu ettin:)

————————————————————————

Yuta'dan
Sabah Johnny ile konuşmuş akşam yemeğe davet etmiştim. Canım arkadaşım sevgilisini de getireceğini söyleyerek kabul etmişti. İki kişi gelecekleri için güzel bir şey hazırlamak zorundaymışım gibi geliyordu. Sadece Johnny olsaydı bir yumurta kırar yedirirdim... Mutfağa geçip dolabı açtığımda şok olmuştum resmen. Hiçbir şey kalmamış. Oturduğum semtte büyük bir süpermarket vardı oraya gidip alışveriş yapmam gerekiyor. Mısır gevreğimi yemiş kaseyi lavabonun içine koyup hırkamı aldıktan sonra evden çıkmıştım. Market yürüme mesafesinde olduğu için bir araca binme gereği duymamıştım.
Süt bulmalıyım..Süt nerde ki? Reyonların yerini neden değiştirdiler yaa. Tamam buldum sırada et..o nerde-ha burdaymış.
Tüm eksiklerimi aldığımda kasanın sağında pembe menekşe* duruyordu. Belki yeni uğraşım bir çiçek bakmak olabilirdi neden olmasın ki. Deyip pembe menekşeyi de sol elime alıp eve doğru yürümeye başlamıştım. Bir yandan da Johnny ile sevgilisine ne yapacağımı düşünüyordum. Et almıştım hamburger yapabilirdim değil mi? En azından denerdim.
Şimdi menekşe için yer ayarlayıp balkonu hazırlayacağım. Çünkü Johnny ve sevgilisini balkonumda ağırlamak istiyorum.
Johnny ve Jaehyun ile liseden beri yakın arkadaşlardık. Japonya'da aldığım bir bursla Kore'ye gelmiş ve okulun yurdunda yaşamaya başlamıştım. Yurt oda arkadaşlarım da Johnny ile Jaehyun'du farklı sınıflarda olsak da aynı odayı paylaşmak iyi hissettiriyordu. Genel olarak ders çalışıp dizi izleyerek zaman geçirirdik. Güzeldi... Numaramı değiştirdiğimden beri ne Johnny'e ne de Jaehyun'a ulaşabiliyordum. Johnny ile geçen ay markette karşılaştığımızda almıştım numarasını. Geçen aydan beri eski günlerden konuşuyor Jaehyun'la da bir buluşma ayarlamak istediğimizi konuşuyorduk...

————————————————————————
Pembe menekşe bir çiçek türüdür alçak gönüllülük anlamına gelir.

Clouds//YuWin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin