4

118 16 1
                                    

Sicheng'den
Taeyonglarla kahvaltı ettikten sonra evime geri dönmüştüm. Jaehyun ve Taeyong tanışma hikayelerini, yaşadığı zorlukları, evlenmelerini ve buna dair pek çok anılarını anlatmışlardı. Birbirlerine çok güzel bakıyorlardı...Birbirlerini incitmekten korkarak seviyorlardı.
Evime vardığımda geniş ve çiçeklerle dolu balkonumdaki çalışma masama oturmuş kilden yüzüklerimi yapmaya başlamıştım. Pek yüzük takmazdım ama belki bir çift tüzüğü yaparsam..ilerde sevdiğim kişiye hediye edebilirdim. Bazen çok düşünüyorum, neden beni seven yok? Yetersiz miyim? Kötü biri miyim? Rahatsızlık verecek kadar ne yapıyorum? Gibisinden birçok soru geçiyor aklımdan. Ama bu duruma alıştım. İnsanlar genelde görmezden gelir işleri düştüğünde konuşur işleri bittiğinde ise bir daha konuşmazlar. Her neyse şimdi gayet huzurluyum ve hayatım güzel ilerliyor. Hiç çalışmadan yaşayabiliyorum. Şu zamana kadar yaptığım en mantıklı şey buydu sanırım. Amerika'daki evimi kiraya veriyorum. Her ay beni geçindirebilecek hatta üzerine biraz da kalacak kadar para geliyordu. Bundan memnundum. Ailem ilk defa işe yaramış, bana Amerika'daki büyük müstakil evlerini miras olarak vermişlerdi. Bende onlardan uzağa Kore'ye 2+1 olan evime yerleşmiştim. Ah bu arada yüzüklerimi yaptım ve  sertleşmesi için 24-36 saat kadar bekleyeceğim.  Şimdi Gece ile Gündüz için vitamin almam gerekiyor. Paltomu alıp her zaman gittiğim veteriner kliniğine yol almıştım. Vardığında aşina olduğum yüze gülümseyip gerekli olan vitaminleri aldığımda evime doğru yürümeye devam etmiştim.
Binalara bakarak ilerliyordum. Kendi binama geldiğinde yan binamdaki adını bile bilmediğim komşumu gördüm. Pembe menekşesine su veriyordu. "Umarım menekşelerin 2-3 güne bir sulandığını biliyordur yoksa güzelim çiçeğe yazık olacak" diye geçirmiştim içimden ister istemez.

————————————————————————

Merhaba, vote veya yorum istemiyorum. Sadece okuduğunuz için teşekkür etmek istiyorum. Bu saçma kelimeleri okuyarak değerli zamanınızı bu hikayeye ayırdığınız için teşekkür ederim. Okumalarınız bile beni mutlu ediyor. Vote veya yorum önemli değil. Teşekkür ederim🤍

Clouds//YuWin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin