6

111 17 0
                                    

Sicheng: Menekşelerini her gün sularsan solmasına sebep olacaksın...

+82**********: ne?
{görüldü 16.56}

Sicheng: menekşeler her gün sulanmazlar eğer her gün sulamaya devam edersen yakında kuruyacak ve saksısını bile değiştiremeden veda etmek zorunda kalacaksın. Fark ettiysen sağ tarafındaki birkaç yaprağı sararmış. Ayrıca doğrudan güneş ışığı alan yerde bakılması da uygun değil aydınlık bir ortamda tutarsan ve 2-3 güne bir sularsan menekşelerin çok daha iyi olacaktır. Ah bu arada, pembe menekşeler alçakgönüllülüğü simgeler:)

+82*********: siz kimsiniz? Numaramı nereden buldunuz? Pembe menekşe beslediğimi ve sağ tarafının sarardığını nereden biliyorsunuz ? Neden bu bilgileri bana söylediniz?

Sicheng: Ben karşı komşunuzum;Dong Sicheng. Numaranızı bir arkadaşımdan talep ettim ve o da apartman yöneticinizden numaranızı isteyip bana ulaştırdı. Karşı komşunuz olduğum için rahatlıkla görebiliyorum. Çünkü biraz daha geç kalsaydım menekşelerin solacaktı.

+82*********: Anladım Sicheng? Uyardığın için teşekkür ederim. Ben Nakamoto Yuta. Çiçeklerle pek bir alakam yok hoşuma gittiği için almıştım. Ama senin balkonunda çok fazla olduğunu görebiliyorum. Tekrardan teşekkür ederim menekşelerime daha iyi bakacağım.

Sicheng: Memnun oldum Yuta. Rica ederim.
{Görüldü 19.26}

Apt. Komşu Yuta: Bende memnun oldum Sicheng.
{görüldü 20.02}

——————————————————————

Onları tanıştırdım. Şimdi tesadüflerle birbirlerini tanımaları gerekiyor:)
Okuduğunuz için teşekkür ederim🤍

Clouds//YuWin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin