Jikook - Forever: The beginning pt. 2

368 22 6
                                    

   
   ,,Hey Jungkooku," volal kdosi. Pomalu jsem otevřel oči a zjistil, že je to Jimin. Podíval jsem se na budík, který ležel na mém nočním stolku.
  ,,Jsou dvě hodiny ráno!" řekl jsem podrážděně.
  ,,Já vím, já vím... Zdál se mi zlý sen a teď nemůžu usnout." zašeptal.
  ,,A co já s tím?!" zeptal jsem se ho.
  ,,Ehm... Napadlo mě, že bych si mohl lehnout k tobě." špitl.
  ,,Běž za Taehyungem." procedil jsem a otočil se k němu zády.
  ,,Tae chrápe." povzdychnul jsem si. Věděl jsem, že lže. Podíval jsem se na něj a posunul se, aby si vedlenmě mohl lehnout.
  ,,Díky." rozzářily se mu oči. Zachumlal se do deky a přitulil se ke mně. No to bude zase noc. Jimin s úsměvem na tváři do chvilky usnul. Začal jsem ho hladit po vlasech... nevím proč. Měl je hrozně jemné až to skoro lechtalo. Už úplně vidím, jak nás tady jeden z kluků ráno najde. No jámu to rozhodně vysvětlovat nebudu, o to se postará Jimin. Přitulil jsem se k němu. Bylo to moc příjemné. Asi jo... asi bych si budoucnost s ním dokázal představit. Počkat... znamená to, ale že jsem gay? Radši jsem na to přestal myslet a usnul jsem.

  V dalších dnes nás čekalo spouuuuusty natácení: Nová epizoda RUN BTS!, nové MV a také několik streamů na VLive. Tenhle týden byl pěkně vyčerpávající, ale taky zábavný. Při natáčení jsme se jako vždy hrozně nasmáli a bavili se... jak jinak taky. Ovšem nejhezčí chvilky pro mě byly ty, když za mnou Jimin uprostřed noci přišel. Občas jsme spolu prohodli pár slov, ale většinou usnul v mém objetí. Já pak vždy premýšlel, co všechno on pro mě znamená. Pokaždé jsem došel k závěru, že je pro mě více než jen kámoš. Jenže... nechtěl jsem si to přiznat a tak jsem radši usnul. Následující dny byly hodně podobné těm předešlým. Někdy jsem ani nespal z toho, jak moc jssm se těšil na Jimina. Ovšem jedné noci nepřišel. Jít teď za ním a lehnout si vedle něj by bylo asi dost trapné. Povzdychnul jsem si a snažil se usnout, ale nešlo to. Celou noc jsem zůstal vzhůru.

  ,,Jsi v poho Jungkooku?" zeptal se mě ustaraně Jin u snídaně.
  ,,Jo." zazíval jsem.
  ,,Jak dlouho jsi spal?" zajímal se Yoongi.
  ,,Nespal." zaseptal jsem.
  ,,Proč?" vyptava se Hobi mezi sousty. Letmo jsem se podíval na Jimina. Tvářil se smutně.
  ,,Ani nevím, prostě jsem nemohl unout." vysvětlil jsem a doufal, že tímto toto téma uzavřeme.
  ,,Po snídani půjdeš hned do postele." nařídil mi Namjoon.
  ,,Jasný, hyung." zasmál jsem se.
  ,,Tenhle týden nás čekají promo akce našeho nového alba. Nechci, aby jsi tam místo zpívaní zíval." pronesl s úsměvem, ovšem jeho hlas zněl vážně.
  ,,Jestli chceš půjčím ti svého plyšáka. Skvěle se s ním usíná." rozesmál se Tae.
  ,,Ne, to je v poho. Já už jednoho plyšáka mám, ale včera se mi ztratil. Doufám, že ho dnes najdu." prohodil jsem sarkasticky. Všichni to vzali jako vtip, takže se rozesmáli, až na Jimina, který přesně věděl o čem mluvím. Jen co jsem dojedl, jsem odešel do své postele a zachumlal se do deky. Díval jsem se do stropu. Po chvilce se ke mně přitulil Jimin.
  ,,Jimi?" otočil se na mě. ,,Mám takový pocit, že se ti nezdají zlé sny." zašsptal jsem a začal ho hladit ve vlasech, tak jako vždy.
  ,,Ne,... nezdají." řekl to smutně.
  ,,A můžu se tě zeptat, proč sem tedy chodíš?" zavďel jsem oči, bál jsem se jeho odpovědi.
  ,,Já myslím, že to moc dobře víš." pohladil mě po tváři.
  ,,Ale co kdyžse mýlím?" zmínil jsem svou obavu.
  ,,Věřím, že se nemýlíš." otevřel jsem oči. Usmíval se na mě. Úsměv jsem mu oplatil.
  ,,C-chceš se mnou chodit?" dostal jsem ze sebe.
,,Jestli chceš se mnou chodit i ty se mnou, tak ano." hrozně se mi ulevilo, že je to vzájemné. Rozesmáli jsme se a přitulili se k sobě. Dívali jsme se jeden na druhého. Po chvilce se jeho oči zaměřily na moje rty. Věděl jsem, co chce a i přestože jsem se toho bál, jsem to udělal. Byl to tak sladký polibek, že jsem hned zatoužil po dalším stejně jako on. Zajel mi rukou do vlasů. Přitáhnul jsem si ho k sobě blíž, ale on se odtáhnul. Povzdychnul si: ,,Musíš jít spinkat."
  ,,Já vím." zašeptal jsem.
  ,,Asi bych měl jít, jelikož klukům o tomhle zatím radši říkat nebudeme, že?" smutně se usmál. Přikývnul jsem.
  ,,Dostanu pusu, aby se mi lépe spalo?" poškádlil jsem ho. Rozesmál se.
  ,,Hezky se vyspinkej." Řekl roztomile poté, co mě políbil.







Forever [jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat